//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Even off topic. Kreeg gisteren een mailtje van KPN over de voorinschrijving van de 5S, ik helemaal blij! (had alleen de onderwerpregel snel gezien) Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2461  
Oud 03-10-13, 10:23
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Even off topic.

Kreeg gisteren een mailtje van KPN over de voorinschrijving van de 5S, ik helemaal blij! (had alleen de onderwerpregel snel gezien)
Maar helaas, het was alleen een 2e bevestiging dat ik me ingeschreven had, grrrr, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over de beschikbaarheid in NL, het blijft mijns inziens veel te lang stil.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2462  
Oud 03-10-13, 10:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Modbreak:
Topic deels opgekuist.
Graag enkel dit topic gebruiken om info te verschaffen ivm aankopen/beschikbaarheid in Duitsland.
Persoonlijke vetes kan je beter via PM uitvechten, maar niet publiekelijk in deze thread.

  #2463  
Oud 03-10-13, 10:59
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht

Modbreak:
Topic deels opgekuist.
Graag enkel dit topic gebruiken om info te verschaffen ivm aankopen/beschikbaarheid in Duitsland.
Persoonlijke vetes kan je beter via PM uitvechten, maar niet publiekelijk in deze thread.

Ik vind dat je het met sommige verwijder-acties een beetje overdrijft. Het loopt niet uit de hand en dreigt ook niet uit de hand te lopen. Naast informatie over beschikbaarheid etc geeft men in dit topic ook zijn mening over onderwerpen/uitspraken (wat ook weer op zijn beurt met beschikbaarheid etc te maken heeft). Dit mag je ook verwijderen, als dat moet.
  #2464  
Oud 03-10-13, 11:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het gaat niet over "uit de hand lopen", maar het topic overzichelijk houden. De verwijderde berichten hebben helemaal niets met beschikbaarheid te maken.

Discussie over Nederlande taal -> overbodig.
Opvoeding van kinderen hoort hier niet thuis.
Het zal mij en andere kooplustigen worst wezen dat je kleindochter blij is met een roze iPhone 5C.
Een youtubefilmpje waarin reacties komen over geaardheid heeft nog veel minder te maken met dit alles.

Iemand die in dit topic naar serieuze antwoorden zoekt is een half uur kwijt om zich door dergelijke reacties te wurmen.

Goed, hier stopt het voor mij. Ander off-topic geklets zal gewist worden.
  #2465  
Oud 03-10-13, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

*Disclaimer*
*Volledig on topic*


Ik hoor net van mijn dochter dat zij morgen in Frankfurt Main aankomt met (zelfcensuur). Omdat er nog al een lange wachttijd is voor de aansluitende vlucht naar (zelfcensuur) gaat zij ook eens in de Apple Store Frankfurt-Main kijken of er daar iPhone 5s voorradig zijn (beschikbaarheid!). Als dat zo is brengt zij er in ieder geval mee. Keep you posted.
  #2466  
Oud 03-10-13, 11:18
philphonestore philphonestore is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik ga mijn gok wagen en zorgen dat ik er morgenvroeg ben... hoop dat het lukt en ik een gouden kan scoren!
  #2467  
Oud 03-10-13, 11:22
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
*Disclaimer*
*Volledig on topic*

Ik hoor net van mijn dochter dat zij morgen in Frankfurt Main aankomt met (zelfcensuur). Omdat er nog al een lange wachttijd is voor de aansluitende vlucht naar (zelfcensuur) gaat zij ook eens in de Apple Store Frankfurt-Main kijken of er daar iPhone 5s voorradig zijn (beschikbaarheid!). Als dat zo is brengt zij er in ieder geval mee. Keep you posted.
In duitsland heb je in total 12 apple stores.

Als ze genoeg tijd heeft kan ze ook Sulzbach (2 uur vanuit Frankfurt) proberen in munchen heb je 2 winkels maar dat is bijna 4.5 uur rijden vanuit Frankfurt.
  #2468  
Oud 03-10-13, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackkr Bekijk bericht
Als ze genoeg tijd heeft kan ze ook Saarbrucken (2 uur vanuit Frankfurt) proberen in munchen heb je 2 winkels maar dat is bijna 4.5 uur rijden vanuit Frankfurt.
Ik heb al geschreven dat mijn zoon in München op het (zelfcensuur) is en morgen en zaterdag gaat kijken in Apple Store München of er voorraad (beschikbaarheid!) is.

Helaas kan mijn dochter niet naar Saarbrücken rijden omdat zij wacht op een aansluitende vlucht maar wel tijd genoeg heeft om even in de stad te gaan en te kijken of er voorraad (beschikbaarheid!) is.

Keep you posted.
  #2469  
Oud 03-10-13, 11:31
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb al geschreven dat mijn zoon in München op het (zelfcensuur) is en morgen en zaterdag gaat kijken in Apple Store München of er voorraad (beschikbaarheid!) is.

Helaas kan mijn dochter niet naar Saarbrücken rijden omdat zij wacht op een aansluitende vlucht maar wel tijd genoeg heeft om even in de stad te gaan of er voorraad (beschikbaarheid!) is.

Keep you posted.
Als je zoon niks scoort in munchen (je hebt er 2 zou eerst Rosenstraße proberen , dan Augsburg (tel, 0821 90764 9000, mischien wel eerst ff bellen) proberen uurtje rijden van uit munich
  #2470  
Oud 03-10-13, 11:43
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Ik ga morgen naar OH samen met sparc
  #2471  
Oud 03-10-13, 12:06
bjonnie bjonnie is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Ik en een vriend van mij zijn er morgenochtend ook bij in Oberhausen!
  #2472  
Oud 03-10-13, 12:06
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Bekijk bericht
Ik ga morgen naar OH samen met sparc
Hoe laat zijn jullie er en welke ingang?
  #2473  
Oud 03-10-13, 12:35
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

ik zit serieus te denken om naar OH te gaan kan me zelf niet inhouden.

volgens anwb: Diesel: € 25 x 2. Ik zou 4 mensen kunnen meenemen. met mij 5 man. per persoon 10 euro inleg. lekker gezellig. iemand intresse? vertrek vanuit Amsterdam
  #2474  
Oud 03-10-13, 12:47
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ik denk dat het een enorm risico zal zijn, en mijn voorgevoel zegt eigenlijk dat het noppes zal worden...

Zoals apple aangekondigd had vorige week waren ze "wereldwijd UITVERKOCHT", en toch kwamen er "elke dag kleine leveringen", alsof er elke dag een vrachtwagen doorheen duitsland rijdt om een KLEINE LEVERING iPhones te brengen naar de shops.... volgens mij waren dat iPhones die gewoon hele tijd al in stock waren sinds de release, waarom zou apple anders zeggen "wereldwijd uitverkocht" en de volgende dagen er toch telkens enkele tientallen 'plots' beschikbaar hebben...

*** ik uit mijn nek denken jullie? Ik heb het gevoel dat er echt iets niet klopt met Apple hun "tactiek"

Langs de andere kant kan ik er natuurlijk volledig naast zitten en zal er toch eindelijk weer een kleine/middelmatige levering geweest zijn die enkele iPc leden gelukkig zal maken....
  #2475  
Oud 03-10-13, 13:46
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Ik denk dat het een enorm risico zal zijn, en mijn voorgevoel zegt eigenlijk dat het noppes zal worden...

Zoals apple aangekondigd had vorige week waren ze "wereldwijd UITVERKOCHT", en toch kwamen er "elke dag kleine leveringen", alsof er elke dag een vrachtwagen doorheen duitsland rijdt om een KLEINE LEVERING iPhones te brengen naar de shops.... volgens mij waren dat iPhones die gewoon hele tijd al in stock waren sinds de release, waarom zou apple anders zeggen "wereldwijd uitverkocht" en de volgende dagen er toch telkens enkele tientallen 'plots' beschikbaar hebben...

*** ik uit mijn nek denken jullie? Ik heb het gevoel dat er echt iets niet klopt met Apple hun "tactiek"

Langs de andere kant kan ik er natuurlijk volledig naast zitten en zal er toch eindelijk weer een kleine/middelmatige levering geweest zijn die enkele iPc leden gelukkig zal maken....
niet geschoten is altijd mis. ben zaterdag toch vrij en voor een tientje?
  #2476  
Oud 03-10-13, 13:51
timbr timbr is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Wordt morgen dan aardig druk met ipc mensen voor de Apple Store in Oberhausen als ik het zo lees.
  #2477  
Oud 03-10-13, 13:52
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackkr Bekijk bericht
niet geschoten is altijd mis. ben zaterdag toch vrij en voor een tientje?
Zaterdag komen er in OH nooit leveringen.. Als je iets krijgt dan zal het een rest partij van vrijdag zijn.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 13:54 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Hoe laat zijn jullie er en welke ingang?
Voor 7:30 uur (dan gaan de deuren van centro ongeveer open) als het goed is bij de ingang van de launch-nacht/dag (google maps: groot rond plein).
  #2478  
Oud 03-10-13, 14:11
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Zaterdag komen er in OH nooit leveringen.. Als je iets krijgt dan zal het een rest partij van vrijdag zijn.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 13:54 ----------



Voor 7:30 uur (dan gaan de deuren van centro ongeveer open) als het goed is bij de ingang van de launch-nacht/dag (google maps: groot rond plein).
Op zaterdag is er echt wel is een levering.afgelopen zaterdag was ik er zelf en er waren tot 12.00 iPhones te verkrijgen
  #2479  
Oud 03-10-13, 14:18
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Op zaterdag is er echt wel is een levering.afgelopen zaterdag was ik er zelf en er waren tot 12.00 iPhones te verkrijgen
Ik zeg alleen wat mij door een apple medewerker verteld is. Als dat klopt dan was het een restpartij en anders niet
  #2480  
Oud 03-10-13, 14:20
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Op zaterdag is er echt wel is een levering.afgelopen zaterdag was ik er zelf en er waren tot 12.00 iPhones te verkrijgen

ok wie wil er mee as zaterdag? vertrek 4-5 uur ochtend
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.