//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc Wat ik vandaag gewoon ronduit degoutant vond is dat ze niks lieten weten tot 10u. Vorige keren wist ik steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2841  
Oud 07-10-13, 19:19
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc Bekijk bericht
Wat ik vandaag gewoon ronduit degoutant vond is dat ze niks lieten weten tot 10u. Vorige keren wist ik steeds als ik aankwam dat er geen waren. Kon ik direct terug naar huis. Nu Was ik er om 08.50u, en deden ze geheimzinnig van, wachten tot 10u!! Wel dikke bull shit!! Schuilt een slepe tactiek achter!!

Als ze om 9u al zeggen er zijn er geen, gaat iedereen gewoon naar huis. Maar nee iedereen blijft mooi wachten tot 10u, dan gaan de glazen deuren mooi open en iedereen stormt naar binnen, met als kans, dat mensen toch nog iets anders kopen dan dat ze voor gekomen zijn!! Slim natuurlijk, maar behoorlijk frustrerend!!

Ach ja, zal hem een van de dagen heus wel hebben. Langs andere kant, Emper ben dolblij voor jou dat je hem hebt, want je zag er verdomd goed ziek uit!! Respect ;-)

Mvg Thiago
Dank je Thiago! Hoop dat jij hem ook gauw krijgt! Sta weer stil, maar nu ook omdat rijden laatste uurtje zwaar valt. Nog meer koffie & paracetamol
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2842  
Oud 07-10-13, 19:25
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Zie maar dat je heelhuids thuisgeraakt !!!

Telefoon kan toch tot thuis wachten ?
  #2843  
Oud 07-10-13, 19:26
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Dank je Thiago! Hoop dat jij hem ook gauw krijgt! Sta weer stil, maar nu ook omdat rijden laatste uurtje zwaar valt. Nog meer koffie & paracetamol
Wees maar voorzichtig. Hopelijk snel & veilig thuis!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 19:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Zie maar dat je heelhuids thuisgeraakt !!!

Telefoon kan toch tot thuis wachten ?
Nee, echt niet zou dat ook niet kunnen
  #2844  
Oud 07-10-13, 19:33
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ja maja... hij is ziek en al hele dag onderweg zeker als ik alleen was zou ik gewoon zo snel mogelijk terug naar huis gaan!
  #2845  
Oud 07-10-13, 19:36
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Ja maja... hij is ziek en al hele dag onderweg zeker als ik alleen was zou ik gewoon zo snel mogelijk terug naar huis gaan!
Ach, hij is even in de 5s roes, dus is even de tijd uit het oog verloren
  #2846  
Oud 07-10-13, 19:51
Jeroenii Jeroenii is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Ik wil zaterdag 12e gaan, enig idee ofexr dan voorraad is ?
  #2847  
Oud 07-10-13, 19:54
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenii Bekijk bericht
Ik wil zaterdag 12e gaan, enig idee ofexr dan voorraad is ?
Mischien wel mischien niet
  #2848  
Oud 07-10-13, 21:30
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc Bekijk bericht
Ach, hij is even in de 5s roes, dus is even de tijd uit het oog verloren
Ben thuis
Reed ook rustig omdat het af en toe erg zwaar was.
Nu slapen
  #2849  
Oud 07-10-13, 21:50
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Mocht je mensen missen zoals TomdeBoer en DrDecibel, kijk dan eens in het verkoop topic . Ze willen ineens van hun kleurtjes af.
  #2850  
Oud 07-10-13, 22:03
derhenny derhenny is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Wat een geluk!
Wegens omstandigheden pas later kunnen vertrekken richting Oberhausen. Er niet vanuit gaande dat ze nog wat hadden toch maar de Store binnengelopen waar idd nog de uitverkocht-borden stonden. Daar zag ik al iemand met 2 doosjes die een iPhone formaat hadden. Ook een flinke rij waarvan sommige formulieren bij zich hadden (afhaalformulieren misschien??)
Stoute schoenen aangetrokken en een supervriendelijke medewerker gevraagd. Die vroeg welke ik wilde hebben ("weil die sind in verschiedene farben"). Toen begon ik al een voorgevoel te krijgen. Space-grau 16gb. Hart in de keel toen hij terug kwam met een doosje!!! Nog gevraagd naar het BTW verhaal ivm Nederlandse onderneming maar dat ging daar dus niet. Kon me op dat moment ook geen zak meer interesseren, was allang blij dat er überhaupt iets was!
  #2851  
Oud 07-10-13, 22:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derhenny Bekijk bericht
Ook een flinke rij waarvan sommige formulieren bij zich hadden (afhaalformulieren misschien??)
Dat zijn "Vertragskunden". Die heb ik in Sulzbach ook gezien. Die halen een iPhone af met een abonnement (T-Mobile, enz...). Voor het overige: proficiat gewenst met de aanwinst.
  #2852  
Oud 07-10-13, 22:09
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Ben thuis
Reed ook rustig omdat het af en toe erg zwaar was.
Nu slapen
Slapen wil niet zeggen op die 5s tokkelen he :-p

Alleszins slaapwel
  #2853  
Oud 07-10-13, 22:10
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Gefeliciteerd met je nieuwe 5S derhenny.
  #2854  
Oud 07-10-13, 22:16
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
Mocht je mensen missen zoals TomdeBoer en DrDecibel, kijk dan eens in het verkoop topic . Ze willen ineens van hun kleurtjes af.
Hoezo zouden ze me hier moeten missen dan???

Wat is het probleem?
  #2855  
Oud 07-10-13, 22:27
polimini polimini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derhenny Bekijk bericht
Wat een geluk!
Wegens omstandigheden pas later kunnen vertrekken richting Oberhausen. Er niet vanuit gaande dat ze nog wat hadden toch maar de Store binnengelopen waar idd nog de uitverkocht-borden stonden. Daar zag ik al iemand met 2 doosjes die een iPhone formaat hadden. Ook een flinke rij waarvan sommige formulieren bij zich hadden (afhaalformulieren misschien??)
Stoute schoenen aangetrokken en een supervriendelijke medewerker gevraagd. Die vroeg welke ik wilde hebben ("weil die sind in verschiedene farben"). Toen begon ik al een voorgevoel te krijgen. Space-grau 16gb. Hart in de keel toen hij terug kwam met een doosje!!! Nog gevraagd naar het BTW verhaal ivm Nederlandse onderneming maar dat ging daar dus niet. Kon me op dat moment ook geen zak meer interesseren, was allang blij dat er überhaupt iets was!
Ik heb mijn 16GB Space Gray op 26 september opgehaald en gewoon bon op de zaak gekregen. Heb nu een A4 bon ipv gewone kassabon en moest BTW wel gewoon betalen maar kan hem nu via Nederlandse belastingdienst terugvragen.. Heb op site van belastingdienst uitgezocht hoe dit moet, ga ik van de week gelijk ff doen met Kwartaal aangifte. De winkelbediende wist niet of het kon maar de manager heeft t voor me geregeld! Dus het kan zeker wel! Maar Swah je hebt je 5S, gefeliciteerd!!
  #2856  
Oud 07-10-13, 23:28
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derhenny Bekijk bericht
Wat een geluk!
Wegens omstandigheden pas later kunnen vertrekken richting Oberhausen. Er niet vanuit gaande dat ze nog wat hadden toch maar de Store binnengelopen waar idd nog de uitverkocht-borden stonden. Daar zag ik al iemand met 2 doosjes die een iPhone formaat hadden. Ook een flinke rij waarvan sommige formulieren bij zich hadden (afhaalformulieren misschien??)
Stoute schoenen aangetrokken en een supervriendelijke medewerker gevraagd. Die vroeg welke ik wilde hebben ("weil die sind in verschiedene farben"). Toen begon ik al een voorgevoel te krijgen. Space-grau 16gb. Hart in de keel toen hij terug kwam met een doosje!!! Nog gevraagd naar het BTW verhaal ivm Nederlandse onderneming maar dat ging daar dus niet. Kon me op dat moment ook geen zak meer interesseren, was allang blij dat er überhaupt iets was!
BTW verhaal kan wel. Verkeerde persoon gevraagd. Lange discussie over gehad vorige week daar totdat een manager er zich mee ging bemoeien. Standaard verhaal is nee maar het kan dus wel.
  #2857  
Oud 07-10-13, 23:47
BobF1031 BobF1031 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 28
Standaard

Ik denk dat er morgen wel wat te rapen valt in de Apple stores, afgaande de berichten over leveringen van Gravis.de en andere sites... Voor diegenen die nog geen bestelling hebben geplaatst; morgen zou het jullie lucky day wel eens kunnen zijn!
  #2858  
Oud 07-10-13, 23:54
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Voorraad is al weer op hoor ik net!
Emper, ten eerste dank voor bericht van de voorraad, hierdoor heb ik een 16gb space grey kunnen bemachtigen...!!
Ten tweede, denk dat de levering groter was dan we allen denken. Ik was er om 16.30-17.00 en toen was er nog een deel op voorraad, space grey alles, gold enkel 16gb niet meer op voorraad en zilver weet ik niet.
  #2859  
Oud 08-10-13, 00:50
Wesleeeeeey Wesleeeeeey is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard

Weet er iemand welke covertjes voor de iPhone 5S er in de Applestore zijn? Toen ik in Köln was, waren er enkel maar bruine en blauwe. Ik ben op zoek naar een zwarte.
  #2860  
Oud 08-10-13, 04:01
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard

Ik doe het volgend jaar alvast heel anders. In oberhausen zien ze mij niet meer terug op de launch, wordt zeker en vast parijs. Maar hopelijk is hij er dan snel weer in belgie zoals de 5 amper een week later. Deze keer 2x oberhausen en 1x parijs gedaan. Meer dan 2000 km gelukkig had ik er dan een de derde keer.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.