//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Of gewoon een dagje Duitsland van gemaakt met vrienden...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #3181  
Oud 15-10-13, 16:38
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Of gewoon een dagje Duitsland van gemaakt met vrienden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3182  
Oud 15-10-13, 18:04
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Ofwel intressant willen doen
  #3183  
Oud 15-10-13, 18:36
dennisjeb dennisjeb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Zo net terug van Duitsland,
eerst naar OH gegaan waar ik de meeste hoop op gevestigd had.
Werd meteen gevraagd wat ik zocht, dus gezegd dat ik de space grey 16gb wou, de medewerker zei dat hij achter ging kijken of ze nog wat hadden.
Na kleine 2 minuten kwam hij terug met de mededeling dat ze er geen meer hadden.
Daarna maar richting Keulen gereden. Liep binnen en meteen zag ik de iphones staan op zo'n soort karretje.
er waren dr nog genoeg, elke variant. ( ik schat zo'n 30 à 40 stuks)
ik was er ongeveer om 16:00 uur.
Nu nog een nano sim ergens vandaan toveren en dan kan ik 'm eindelijk gebruiken.
  #3184  
Oud 15-10-13, 18:41
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisjeb Bekijk bericht
Zo net terug van Duitsland,
eerst naar OH gegaan waar ik de meeste hoop op gevestigd had.
Werd meteen gevraagd wat ik zocht, dus gezegd dat ik de space grey 16gb wou, de medewerker zei dat hij achter ging kijken of ze nog wat hadden.
Na kleine 2 minuten kwam hij terug met de mededeling dat ze er geen meer hadden.
Daarna maar richting Keulen gereden. Liep binnen en meteen zag ik de iphones staan op zo'n soort karretje.
er waren dr nog genoeg, elke variant. ( ik schat zo'n 30 à 40 stuks)
ik was er ongeveer om 16:00 uur.
Nu nog een nano sim ergens vandaan toveren en dan kan ik 'm eindelijk gebruiken.
Mooi dat het gelukt is, veel plezier ermee! Ik wacht nog weer even af.
  #3185  
Oud 15-10-13, 18:41
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisjeb Bekijk bericht
Zo net terug van Duitsland,
eerst naar OH gegaan waar ik de meeste hoop op gevestigd had.
Werd meteen gevraagd wat ik zocht, dus gezegd dat ik de space grey 16gb wou, de medewerker zei dat hij achter ging kijken of ze nog wat hadden.
Na kleine 2 minuten kwam hij terug met de mededeling dat ze er geen meer hadden.
Daarna maar richting Keulen gereden. Liep binnen en meteen zag ik de iphones staan op zo'n soort karretje.
er waren dr nog genoeg, elke variant. ( ik schat zo'n 30 à 40 stuks)
ik was er ongeveer om 16:00 uur.
Nu nog een nano sim ergens vandaan toveren en dan kan ik 'm eindelijk gebruiken.
Ook de gouden op voldoende vooraad?
  #3186  
Oud 15-10-13, 19:17
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
Ook de gouden op voldoende vooraad?
Idd daar zit ik ook op te wachten, wil ook graag een gouden.
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #3187  
Oud 15-10-13, 19:19
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisjeb Bekijk bericht
Zo net terug van Duitsland,
eerst naar OH gegaan waar ik de meeste hoop op gevestigd had.
Werd meteen gevraagd wat ik zocht, dus gezegd dat ik de space grey 16gb wou, de medewerker zei dat hij achter ging kijken of ze nog wat hadden.
Na kleine 2 minuten kwam hij terug met de mededeling dat ze er geen meer hadden.
Daarna maar richting Keulen gereden. Liep binnen en meteen zag ik de iphones staan op zo'n soort karretje.
er waren dr nog genoeg, elke variant. ( ik schat zo'n 30 à 40 stuks)
ik was er ongeveer om 16:00 uur.
Nu nog een nano sim ergens vandaan toveren en dan kan ik 'm eindelijk gebruiken.
ah gefeliciteerd met je niewe iphone
  #3188  
Oud 15-10-13, 19:55
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackkr Bekijk bericht
ah gefeliciteerd met je niewe iphone
Ja gefeliciteerd!!! Mooi dat er toch nog steeds wat voorraad binnen komt in Duitsland. Ik had verwacht dat dit af zou nemen, nu er nieuwe landen aan gaan komen.
  #3189  
Oud 15-10-13, 20:08
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard

Zojuist gebeld met Keulen, maar daar geen voorraad meer!
  #3190  
Oud 15-10-13, 22:11
dennisjeb dennisjeb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Ik denk dat ze de Duitsers voortrekken, in OH hadden we gevraagd aan een medewerker daar en die zei dat ze totaal geen iPhones meer hadden, terwijl er een paar minuten later een andere medewerker naar achter ging en kwam met 2 iphones 5s'jes in z'n handen.
Voor mij blijft het nog steeds een raadsel, maar ik denk dat ze nog iPhones achterhouden.
In keulen waren er écht genoeg, en als ik t goed zag zaten er ook nog een paar gouden op t karretje.
Alleen balen nu, heb geen nano sim thuis dus wordt wachten tot morgen ):
  #3191  
Oud 15-10-13, 22:13
Swaaah Swaaah is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Ook ik ben vanmiddag naar Oberhausen gereden, gek genoeg was er toen wel weer voorraad. Ik heb een Space Grey 16 GB meegenomen, maar ze hadden ook nog de zilveren en gouden 16 GB variant en de zilveren 32 GB variant beschikbaar volgens de verkoper. Volgens de bon heb ik om 15.18 uur afgerekend, ik schat dat ik er dus niet heel veel later was dan dennisjeb (aangezien die om 16.00 uur in Keulen was). Ik had uit eerdere berichten al opgemaakt dat de voorraad later op de dag ook aangevuld werd en dit blijkt dus te kloppen. Het loont dus om het eventueel op meerdere momenten op dezelfde dag te proberen (tussendoor kun je prima shoppen in Centro). Iedereen veel succes gewenst!

P.s. Het is mijn eerste iPhone, ik dacht in mijn vorige telefoon (Note II) reeds een nano-sim te hebben, bleek bij thuiskomst dus een micro-sim te zijn... Nu moet ik dus morgenvroeg even naar de Vodafone-store om een nieuwe simkaart te halen (lees je al weken mee op dit forum, zie je zoiets over het hoofd, haha).
  #3192  
Oud 15-10-13, 23:29
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Je kan hem ook knippen naar nano formaat he
  #3193  
Oud 15-10-13, 23:29
dennisjeb dennisjeb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swaaah Bekijk bericht
Ook ik ben vanmiddag naar Oberhausen gereden, gek genoeg was er toen wel weer voorraad. Ik heb een Space Grey 16 GB meegenomen, maar ze hadden ook nog de zilveren en gouden 16 GB variant en de zilveren 32 GB variant beschikbaar volgens de verkoper. Volgens de bon heb ik om 15.18 uur afgerekend, ik schat dat ik er dus niet heel veel later was dan dennisjeb (aangezien die om 16.00 uur in Keulen was). Ik had uit eerdere berichten al opgemaakt dat de voorraad later op de dag ook aangevuld werd en dit blijkt dus te kloppen. Het loont dus om het eventueel op meerdere momenten op dezelfde dag te proberen (tussendoor kun je prima shoppen in Centro). Iedereen veel succes gewenst!

P.s. Het is mijn eerste iPhone, ik dacht in mijn vorige telefoon (Note II) reeds een nano-sim te hebben, bleek bij thuiskomst dus een micro-sim te zijn... Nu moet ik dus morgenvroeg even naar de Vodafone-store om een nieuwe simkaart te halen (lees je al weken mee op dit forum, zie je zoiets over het hoofd, haha).
ik was er rond 11 uur, daarna teleurgesteld wat in het Centro gewinkeld, daarna richting keulen gegaan en op de bon staat dat ik om 16:18 heb afgerekend.

goed nieuws, heb trouwens wat liggen te piele met een oude sim-kaart.
Geknipt en liggen te vijlen, in de iPhone gestopt en voilà hij is ontgrendeld
  #3194  
Oud 16-10-13, 09:10
jackkr jackkr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisjeb Bekijk bericht
Ik denk dat ze de Duitsers voortrekken, in OH hadden we gevraagd aan een medewerker daar en die zei dat ze totaal geen iPhones meer hadden, terwijl er een paar minuten later een andere medewerker naar achter ging en kwam met 2 iphones 5s'jes in z'n handen.
Voor mij blijft het nog steeds een raadsel, maar ik denk dat ze nog iPhones achterhouden.
In keulen waren er écht genoeg, en als ik t goed zag zaten er ook nog een paar gouden op t karretje.
Alleen balen nu, heb geen nano sim thuis dus wordt wachten tot morgen ):
ophalen icm tmobile abo
  #3195  
Oud 16-10-13, 09:12
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackkr Bekijk bericht
ophalen icm tmobile abo
dat denk ik ook, ze houden nu een ruime voorraad aan voor duitse abbonee's. Zal mij niks verbazen als er ruim 80% aan de kant word gehouden voor t-mobile.
  #3196  
Oud 16-10-13, 10:58
xtremedriver xtremedriver is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik ga morgen dagje shoppen in Centro en hopelijk een nieuwe Iphone 5S 16GB scoren wel hoog nodig toe aan een nieuwe!
  #3197  
Oud 16-10-13, 11:01
Roy1980 Roy1980 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xtremedriver Bekijk bericht
Ik ga morgen dagje shoppen in Centro en hopelijk een nieuwe Iphone 5S 16GB scoren wel hoog nodig toe aan een nieuwe!
Ik wil eventueel vanavond gaan. Ben nu echter niet in de gelegenheid om te bellen met de Store aldaar. Iemand een idee over de voorraadstatus (wil een silveren 16 GB)?
  #3198  
Oud 16-10-13, 11:44
xtremedriver xtremedriver is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard

Net geprobeerd te bellen maar na 3 x 7 min. en dan lijkt het wel of hoorn erop word gegooid? Naja moeten morgen niet perse nieuwe zou goed uitkomen maar moet niet, dan maar gezellig met vrouwtje naar Centro
  #3199  
Oud 16-10-13, 15:31
xtremedriver xtremedriver is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy1980 Bekijk bericht
Ik wil eventueel vanavond gaan. Ben nu echter niet in de gelegenheid om te bellen met de Store aldaar. Iemand een idee over de voorraadstatus (wil een silveren 16 GB)?

Ben benieuwd of jij er een kan bemachtigen?!
  #3200  
Oud 16-10-13, 15:45
Mikaa Mikaa is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik wil ook voor de 16gb silver gaan. Straks maar even een telefoontje plegen of er vanavond genoeg voorraad is.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.