//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog een weekje tot de officiele aankomdiging van de 5C/S en 2,5 week tot ze beschikbaar zullen zijn. Wel benieuwd wat men hier gaat doen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-13, 00:41
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

Nog een weekje tot de officiele aankomdiging van de 5C/S en 2,5 week tot ze beschikbaar zullen zijn. Wel benieuwd wat men hier gaat doen? Vorig jaar in Oberhausen was het dikke drama. Keulen was iets beter te doen, maar dichter bij de ingang slecht geregeld. Amsterdam was een week later ook schrikbarend druk.
Wat wordt het dit jaar? Toch weer in de rij, of online bestellen?
Of een jaartje overslaan en wachten op de 6?
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-13, 01:34
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Jaartje overslaan voor mij. Ben nog dik tevreden met mijn 5 tenzij iemand hem nog van me wilt kopen.
Ga jij hem wel halen?
__________________
  #3  
Oud 04-09-13, 02:47
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

ik ga hem online bestellen
  #4  
Oud 04-09-13, 09:30
appie2110 appie2110 is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 18
Standaard

In oktober op vakantie neem ik hem denk ik mee uit de Usa
  #5  
Oud 04-09-13, 12:51
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

USA zat ik ook aan te denken, maar garantie is schijnbaar niet (meer) wereldwijd, maar alleen in Europa 2 jaar.
bron: Apple gisteren gebeld
  #6  
Oud 04-09-13, 15:08
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Ik ben gelukkig gezegend met engelengeduld . Dus ik bestel hem gewoon online en kijk er vol verwachting naar uit tot die aankomt.
  #7  
Oud 04-09-13, 15:23
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik blijf bij de 5 tot volgend jaar en dan neem ik de Iphone 6. Ik heb de iPhone 4 ook 2 jaar gehouden, tot de 5 uitkwam. Dat lijkt me zeer redelijk
Dus ik koop om de 2 jaar een nieuwe, en dat op het moment dat er een echt nieuw model uitkomt.

Maar als rechtstreeks antwoord op de vraag van de topicstarter: ik denk dat het tijdperk van de wachtrijen niet meer van deze tijd is. Het echte WAAAUUUW-gevoel bij een nieuwe iphone is er niet meer. Iedereen is de iphone immers al gewend en elk nieuw model is slechts een evolutie van het vorige model.

Met andere woorden: ik zie geen reden meer om de iphone te willen kopen op de dag van de lancering. Rustig wachten tot hij vrij beschikbaar is.

Alhoewel, ik zie 1 situatie waar je sneller de nieuwe iphone zou willen kopen: als je jouw huidige iphone al verkocht hebt (vóór het nieuwe model uit is, om er nog meer voor te krijgen), dan snap ik wel dat je zo snel mogelijk de nieuwe wilt. Intussen zit je immers met een verouderd Nokia - euh, Microsoft - toestelletje.
  #8  
Oud 04-09-13, 17:20
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik blijf bij de 5 tot volgend jaar en dan neem ik de Iphone 6. Ik heb de iPhone 4 ook 2 jaar gehouden, tot de 5 uitkwam. Dat lijkt me zeer redelijk
Dus ik koop om de 2 jaar een nieuwe, en dat op het moment dat er een echt nieuw model uitkomt.
Ik doe hetzelfde, maar dan steeds met de Xs uitgave, waarin de kinderziektes zijn verholpen. Nu van 4s -> 5s. Ennuh, online bij Apple.
__________________
Willem.
  #9  
Oud 04-09-13, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Moeder de vrouw gaat er weer een weekendje Parijs van maken. De iPhoneclub heeft haar knettergek gemaakt met die gouden/champagne iPhone 5s (of hoe die ook mag heten).

De vrienden en ik zullen, net zoals vorig jaar, weer een tripje naar Sulzbach (MTZ) maken. Ik heb nog een "lifetime membership" van de PX Wiesbaden, dus daar ga ik ook eens kijken. Het komt dus allemaal wel goed met de nieuwe iPhones.
  #10  
Oud 04-09-13, 19:00
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Moet denk ik zelf werken die vrijdag (er vanuit gaande dat het de 20e is in Duistland)
Eventueel een week later in Amsterdam, of online proberen.

Zit na 2 weken het weekend in Glasgow, maar geen idee hoe snel Apple stores nieuwe leveringen krijgen. Iemand hier ervaring mee?
  #11  
Oud 04-09-13, 19:16
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik blijf bij de 5 tot volgend jaar en dan neem ik de Iphone 6. Ik heb de iPhone 4 ook 2 jaar gehouden, tot de 5 uitkwam. Dat lijkt me zeer redelijk
Dus ik koop om de 2 jaar een nieuwe, en dat op het moment dat er een echt nieuw model uitkomt.
Hier sluit ik me in het geheel bij aan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Maar als rechtstreeks antwoord op de vraag van de topicstarter: ik denk dat het tijdperk van de wachtrijen niet meer van deze tijd is. Het echte WAAAUUUW-gevoel bij een nieuwe iphone is er niet meer. Iedereen is de iphone immers al gewend en elk nieuw model is slechts een evolutie van het vorige model.
Helaas is dit ook mijn volledige mening.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Alhoewel, ik zie 1 situatie waar je sneller de nieuwe iphone zou willen kopen: als je jouw huidige iphone al verkocht hebt (vóór het nieuwe model uit is, om er nog meer voor te krijgen), dan snap ik wel dat je zo snel mogelijk de nieuwe wilt.
Als er nu iemand een goed bod zou uitbrengen voor mijn onbeschadigde iPhone 5 zou ik dat zeker overwegen, die je btw zo in de winkel zou kunnen leggen.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #12  
Oud 04-09-13, 20:55
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

gaan hem gewoon weer halen, was vorig jaar ook niet de eerste (eind oktober pas). Heb geen haast, wil wel
  #13  
Oud 06-09-13, 15:08
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

wat een onzin, hoe kunnen julle hier zeggen dat het WAUW-gevoel eraf is terwijl ze bij de release van de IP5 nog met elkaar op de vuist gingen in Oberhausen? Ook bij deze release zullen er weer rijen dik staan bij de winkels en zullen vele nerderlanders en belgen hun geluk gaan beproeven in de naast gelegen landen.
Het enige wat ik verwacht is de kleuren waarin de iphone te krijgen is, als je voor ee gele in de rij gaat staan maar deze is op, dan neem je maar een rooie..

mijn plan is gewoon weer bestellen in de UK via BL als ze online te koop zijn.
En misschien toch nog een dagje aar Duitsland, kijken of de gekte weer zo is als vorig jaar. En as we dan nog met de 5S terug komen is het helemaal mooi meegenomen.
__________________
Wie dit leest is gek.
  #14  
Oud 08-09-13, 19:52
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

M'n iPhone 5 is al even verkocht en ga dus meer dan waarschijnlijk de 5S halen.

Normaal sta ik de eerste dag aan een Mobistar center aan te schuiven maar deze keer misschien eens naar de Apple store gaan in Oberhausen of Keulen.

Voor mij is Keulen een uurtje rijden. Is er daar voldoende parking en is deze betalend? Ik zou dan 's nachts vertrekken, kan je daar schuilen voor eventuele regen?

Nog iemand die van regio Belgisch Limburg naar Keulen of Oberhausen gaat?
  #15  
Oud 08-09-13, 19:56
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Keulen sta je onbeschermd, Oberhausen is een afdak.
  #16  
Oud 08-09-13, 21:11
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Ik ga donderdag al naar keulen voor de 5s maak er een leuk dagje van en ga lekker vroeg in de rij staan.Vorig jaar was het daar ook megadruk maar wel gezellig.Alleen dat handelen om die kaartjes was al een grote show.
  #17  
Oud 09-09-13, 11:23
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Ik denk dat er dit jaar wederom weer 1 grote drukte is bij de Duitse Apple stores.
Wat ik sowieso ga doen is bestellen via BL.
Daarnaast ben ik eigenlijk op zoek naar Duits afleveradres waar ik ze kan laten bezorgen.
Haal ik ze op vrijdag lekker daar op, maak ik tussenstop bij Oberhausen waar ik lekker burgertje ga halen en ga kijken hoe die mensen afgepeigerd in de rij staan en na 16 uur hun Iphone mogen ophalen
  #18  
Oud 09-09-13, 11:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hi, DrDecibel is back in town. Dat is geleden van 19-11-2012, welcome back.
  #19  
Oud 09-09-13, 12:00
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Ja er was niet veel meer te beleven hier.
Maar dat zal na morgen wel ff goed komen, de komende tijd ;-)
  #20  
Oud 09-09-13, 20:12
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Hoop dat ik het weer ga redden Oberhausen.
Mocht er iemand in de rij staan en maar 1 iphone willen kopen! ik koop het 2e kaartje over zonder problemen!

Stuur maar een PM
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.