//

iPhone 5s online kopen UK Apple Store

iPhone 5s online kopen UK Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij de afmetingen vertellen die de doos van de iphone heeft waarin die bezorgd word.Ik wil een afspraak maken het pakketje op te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 18-10-13, 22:45
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Kan iemand mij de afmetingen vertellen die de doos van de iphone heeft waarin die bezorgd word.Ik wil een afspraak maken het pakketje op te laten halen bij een kennis.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 19-10-13, 14:20
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Kan iemand mij de afmetingen vertellen die de doos van de iphone heeft waarin die bezorgd word.Ik wil een afspraak maken het pakketje op te laten halen bij een kennis.
Niemand die dit weet?
  #503  
Oud 20-10-13, 15:01
mr_ootez mr_ootez is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 49
Standaard

Nieuwe update


Verzonden op 17 oktober 2013
Geleverd: 25 Oct, 2013
Volg verzending
Druk factuur af
Retourneer artikelen
Status Onderweg naar klant – Verzending vertraagd COLOGNE, NW DE
Gesch. levering 22 oktober 2013

Is de bestelling bij medere mensen vertraagd?
Geeft evengoed aan gesch levering 22 ockt.
  #504  
Oud 21-10-13, 15:06
timbr timbr is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Zo, de iPhone is nu afgeleverd bij Borderlinx en ik heb zojuist Borderlinx betaald. Hopelijk verzenden ze de iPhone vandaag nog, dan heb ik hem morgen al in huis
  #505  
Oud 21-10-13, 23:47
mr_ootez mr_ootez is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 49
Standaard

Jep bij mij kwam de email ook vandaag binnen.
Heb meteen betaald.

Dus zal waarsch donderdag de iphone in huis hebben.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2013 om 22:49 ----------

@Timbr

Ga daar maar niet van uit.
Werd verteld dat ze morgen worden verzonden.

En als je express levering hebt het 2-3 dagen duurt.
  #506  
Oud 22-10-13, 11:26
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Wat zijn de verzendkosten bij borderlinx voor 1 en 2 stuks
  #507  
Oud 22-10-13, 12:03
timbr timbr is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Wat zijn de verzendkosten bij borderlinx voor 1 en 2 stuks
Ik heb gisteren 31GBP afgetikt voor 1 iPhone, omgerekend zo'n 37 EURO. Voor 2 iPhones las ik hier in het forum dat iemand rond de 55 EURO kwijt was bij BL.
  #508  
Oud 24-10-13, 00:30
mr_ootez mr_ootez is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 49
Standaard

jessss iphone 5s binnen.

En wat snel,gister verstuurd en nu al in huis
  #509  
Oud 24-10-13, 14:55
thimophone thimophone is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Vanmorgen 16 en 32 gold gekocht in Glasgow
Staan daar iedere dag vanaf 0500, 15 indiers in de rij die bijna alles opkopen. Ik vrees dat dat wel in meer landen geldt.
  #510  
Oud 31-10-13, 23:22
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Borderlinx heeft per direct z'n adres gewijzigd, terwijl m'n iPhone 5S onderweg is vanuit China. Kan adres niet meer wijzigen! Fijn is dat... Not!
  #511  
Oud 31-10-13, 23:25
Nairoj Nairoj is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Kun je bij UPS niet je adres wijzigen? Als je bij je track-and-tracepagina bent?

Mijn gold 16 gb maakt een zeer snelle wereldreis: 28 oktober dispatched, vandaag om 14:00 afgeleverd bij Forward2Me in Engeland, uurtje later tracktrace code gekregen van DHL en morgen wordt hij hier afgeleverd. Tezamen met mijn nieuwe nano-sim van Hi.
  #512  
Oud 31-10-13, 23:25
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UtregCity Bekijk bericht
Borderlinx heeft per direct z'n adres gewijzigd, terwijl m'n iPhone 5S onderweg is vanuit China. Kan adres niet meer wijzigen! Fijn is dat... Not!
Dit mailtje kreeg ik met FAQs

2. I have deliveries coming to Milton Keynes of recent purchases, what do I do?
We have posters in place for any carrier arriving at our Milton Keynes address, informing them of our new address. So your shipments should be redirected and arrive safely at our new location. If not, the carrier will return your shipment to the merchant and the merchant will contact you to ask for a new address.
  #513  
Oud 01-11-13, 11:17
twisterking twisterking is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UtregCity Bekijk bericht
Borderlinx heeft per direct z'n adres gewijzigd, terwijl m'n iPhone 5S onderweg is vanuit China. Kan adres niet meer wijzigen! Fijn is dat... Not!
Zit met hetzelfde... Is inderdaad niet handig, in het beste geval nog langer wachten op m'n iPhone. Borderlinx had eerder aan moeten geven dat het adres zou veranderen.

Maar goed, wachten eerst maar eens af. Misschien gaat de vervoerder van Apple gelijk naar het goede adres.
  #514  
Oud 01-11-13, 15:09
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

@symen89 & @twisterking die FAQs heb ik natuurlijk ook gekregen, maar ik vertrouw 't niet. Ik zie dat UPS-mannetje niet naar dat andere adres in een andere plaats gaan, die sturen 't gewoon terug naar Apple en dan maar afwachten of die weer met ons contact opnemen etc. etc. Ben bang dat we nog langer moeten gaan wachten en annuleren lukt ook al niet meer. Heb 't adres in m'n profiel gewijzigd in 't nieuwe adres, maar dat pakt ie niet bij de bestelling... Als ik dat geweten had, maar ja dat geldt voor alles nietwaar? Maar leuk vind ik 't niet.
  #515  
Oud 04-11-13, 16:50
twisterking twisterking is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 5
Standaard

Northampton, United Kingdom 04/11/2013 13:09 The receiver has moved. UPS attempting to locate receiver to complete delivery, no delivery was made.

Blijkbaar gaat UPS toch op zoek naar het juiste afleveradres.
  #516  
Oud 05-11-13, 09:07
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

@twisterking oh mooi, ik hoop 't maar! de mijne is nu in luxemburg en gaat vandaag naar de UK, fingers crossed!
  #517  
Oud 05-11-13, 10:59
twisterking twisterking is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 5
Standaard

Inmiddels twee keer aangeboden op het oude adres, vandaag een nieuwe poging.

Northampton, United Kingdom 11/05/2013 6:51 A.M. Warehouse Scan
Northampton, United Kingdom 11/04/2013 8:29 P.M. The receiver has moved. UPS attempting to locate receiver to complete delivery, no delivery was made.
11/04/2013 1:09 P.M. The receiver has moved. UPS attempting to locate receiver to complete delivery, no delivery was made.


Begin toch te twijfelen of ze nu naar het nieuwe adres zullen gaan. Bij bestemming staat nog steeds Milton Keynes.

Update: mailtje van Apple dat de vervoerder wacht op bevestiging van het adres. Kan natuurlijk niet want dat adres klopt niet. Als ik niet binnen 3 dagen contact opneem met UPS voor een nieuwe afspraak gaat Apple de order cancellen. Mail naar Apple Support gestuurd met het verzoek het afleveradres te wijzigen. Afwachten maar weer.
Jammer dat Borderlinx z'n zaakjes niet op orde heeft, duurt allemaal onnodig lang op deze manier.

Laatst gewijzigd door twisterking; 05-11-13 om 15:10. Reden: update
  #518  
Oud 06-11-13, 11:58
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

@twisterking Daar was ik dus al bang voor... Heb je ook al contact gehad met Borderlinx zelf? Zij hebben ons per slot van rekening hiermee opgezadeld!

Update: Ik heb Borderlinx een pissig mailtje gestuurd, waarin ik in m'n steenkolen Engels probeer uit te leggen, dat we nu een groot probleem hebben. Ik weet namelijk dat UPS van Apple niet op een ander adres mag afleveren, dan dat er op de bestelbon staat. En op onze bestelbon staat nog steeds Milton Keynes... Dus als de hele handel wordt gecanceld, moeten we opnieuw bestellen en dan mogen we blij zijn, dat onze 5S'sen in 2014 geleverd worden. Trouwens, gisteren is de reservering van de betaling, daadwerkelijk afgeschreven. :-(

Update 2: UPS probeert nu mijn iPhone af te leveren op het adres wat niet meer gebruikt wordt. Omdat ik een acount heb bij UPS, UPS UK gevraagd of ze telefoon naar nieuw adres willen sturen. Again fingers crossend!

Update 3: Bericht van Apple ontvangen dat pakketje niet kan worden afgeleverd en a.s.a.p. contact opnemen met UPS. De eerdere mail naar UPS zelf dus niet "aangekomen". Meteen mail gestuurd naar Apple Support UK met verzoek tot wijziging adres. Ook UPS geprobeerd te benaderen, maar die vragen steeds naar hun huppeldepup nummer die op het gele briefje staat wat je normaal in de brievenbus vindt als je niet thuis bent. Hallo ik ben in NL en m'n iPhone ligt in de UK. Zucht.

Update 4: Super klantvriendelijke mail ontvangen van Apple Support UK, met begrip voor de hele situatie, Cathrine herself gaat zorgen dat alles in orde komt. Ze vermeld nog wel dat het weekend er tussen zit, en UPS dan niet werkt (zij blijkbaar wel...). Dus vanaf maandag wordt 't pakketje naar het nieuwe adres gestuurd! Ook mail ontvangen van Borderlinx, met begrip voor de situatie (die zij hebben veroorzaakt), maar helaas peanuts butter, zij kunnen niets voor mij doen. Wel nog een tip, bestel gewoon een nieuwe telefoon maar dan bij b.v. eBay of Amazon. Ja hallo, geld groeit niet op m'n rug! Wordt vervolgd.

Laatst gewijzigd door UtregCity; 08-11-13 om 17:56.
  #519  
Oud 06-11-13, 17:00
twisterking twisterking is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 5
Standaard

Apple Support heeft UPS een ander adres doorgegeven. UPS geeft nu als status:

Northampton, United Kingdom 11/06/2013 2:02 P.M. A Delivery Change Request for this package will be processed. / Deliver to Another Address.
Northampton, United Kingdom 11/06/2013 4:22 P.M. The receiver has moved. UPS attempting to locate receiver to complete delivery, no delivery was made. / The address has been corrected. The delivery has been rescheduled.


Verder Borderlinx maar gemaild met een verzoek tot compensatie voor de overlast.

Update: Pakketje aangekomen bij Borderlinx

Laatst gewijzigd door twisterking; 07-11-13 om 18:30. Reden: update
  #520  
Oud 13-11-13, 15:58
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Update 2345672: Apple UK heeft er voor gezorgd dat UPS het pakketje op het nieuwe adres van Borderlinx heeft bezorgd afgelopen maandag. Ook de follow up van Apple UK is perfect. Kunnen Nederlandse bedrijven nog een puntje aan zuigen! Maar toen... Tot vanmorgen (woensdag) nog geen mail ontvangen van Boderlinx dat m'n pakketje is bezorgd. Grrrr. Gechat met medewerker en hij kon meedelen dat zij een vertraging hebben opgelopen door de verhuizing. Zucht. Gelukkig net een mail ontvangen, iPhone binnen en meteen laten doorsturen naar mezelf! Nu maar hopen dat ie een beetje snel deze kant opkomt. Allemaal samenloop van omstandigheden natuurlijk, maar dit doe ik nooit meer. Bij de iPhone 6 ga ik weer lekker voor de winkel liggen, dit heeft me teveel stress opgeleverd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store Gewoon.Tim Koopinformatie Rest Europa 283 31-08-14 18:25
Kopen bij Duitse online Apple Store iLuca iPhone algemeen 2 20-09-13 11:00
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26-09-12 23:04
iPhone kopen via online store. forum.bericht Archief 13 11-06-08 00:47
iphone in Apple online store kopen anonymoez Archief 3 05-03-08 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.