iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s halen in het buitenland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/144126-iphone-5s-halen-buitenland.html)

theastamana 13-09-13 14:46

iPhone 5s halen in het buitenland
 
Hallo allemaal,

Ik heb al vervroegd mijn oude iPhone 4 verkocht om zo direct een iPhone 5s the halen. Alleen het probleem is dat hij nu pas laat in Nederland komt.
Nu was mijn vraag of ik ook in de Engelse Apple store(online) hem kan bestellen en dan bij mij thuis te laten bezorgen. Als dit kan, zitten er dan ook nadelen aan?
Als dit niet kan, zou ik hem in duitsland kunnen halen, maar bestellen leek mij handiger.

Enige tips waarop ik moet letten,

MVG
Paul

Guest-20180925190238 13-09-13 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theastamana (Bericht 911883)
Enige tips waarop ik moet letten,

Kijk eens in het juiste forum:

Koopinformatie Rest Europa forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

daar staan al wat topics met tips en ervaringen. :)

Guest-20190611152951 13-09-13 16:19

Ik bestel hem op de Engelse Apple site. En laat hem dan via borderlinx naar Nederland versturen :)

MarxBob 13-09-13 18:41

Het is helemaal niet zeker dat iphone hier later komt. Het volgende stond hierover op iphoneclub namelijk : We horen in de reacties regelmatig lezers klagen dat de nieuwe iPhones pas in december in Nederland en België verkrijgbaar zullen zijn. Dat is een misverstand. Tijdens de keynote heeft Apple alleen gezegd dat rond december de iPhone in 100 landen verkrijgbaar moet zijn. Dat wil dus niet zeggen dat je tot december moet wachten. Meestal hanteert Apple een uitrolplan, waarbij nieuwe iPhones steeds in een nieuwe groep landen beschikbaar komt. De VS, Duitsland en Frankrijk horen bij de eerste golf, Nederland en België zaten tot nu toe altijd bij de tweede golf en landen zoals Zuid-Afrika en Turkije komen vaak later aan de beurt.

Bovendien heb ik ook al een site gehad die sugereede twee weken na lancering in amerika dt d iphones dan hier verkrijgbaar zouden zijn :)

theastamana 13-09-13 18:58

Citaat:

Ik bestel hem op de Engelse Apple site. En laat hem dan via borderlinx naar Nederland versturen
Is dat een veilige site? Ik heb een beetje gekeken maar ik vetrouw het niet helemaal

Citaat:

Het is helemaal niet zeker dat iphone hier later komt. Het volgende stond hierover op iphoneclub namelijk : We horen in de reacties regelmatig lezers klagen dat de nieuwe iPhones pas in december in Nederland en België verkrijgbaar zullen zijn. Dat is een misverstand. Tijdens de keynote heeft Apple alleen gezegd dat rond december de iPhone in 100 landen verkrijgbaar moet zijn. Dat wil dus niet zeggen dat je tot december moet wachten. Meestal hanteert Apple een uitrolplan, waarbij nieuwe iPhones steeds in een nieuwe groep landen beschikbaar komt. De VS, Duitsland en Frankrijk horen bij de eerste golf, Nederland en België zaten tot nu toe altijd bij de tweede golf en landen zoals Zuid-Afrika en Turkije komen vaak later aan de beurt.

Bovendien heb ik ook al een site gehad die sugereede twee weken na lancering in amerika dt d iphones dan hier verkrijgbaar zouden zijn
Ik ben blij dat je dat zegt, volgens mij was vorig jaar op 21 sepeptember in US en 28 in NL en Belgie. Ik ga daarom maar even wachten.
Bedankt voor je antwoord

MarxBob 13-09-13 19:24

Ik wacht inderdaad ook gewoon verwacht dat hij eind september uiterlijk oktober wel al in NL is gezien voorgaande jaren :) het wordt mijn eerste iphone :) dus wordt vast een hemel in plaats van sony xperia u die kan je iedereen afraden stom ding laad al bijna niet meer op dus hoop dat het ook zo is als ik verwacht haha

theastamana 13-09-13 19:48

Ik hoop dat hij lekker snel beschikbaar is, succes met je aankoop, ben altijd erg tevreden geweest over apple. Ik moet niet denken aan android toestel :S

MarxBob 13-09-13 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theastamana (Bericht 911970)
Ik hoop dat hij lekker snel beschikbaar is, succes met je aankoop, ben altijd erg tevreden geweest over apple. Ik moet niet denken aan android toestel :S

Bedankt komt vast goed! Heb al ipad en wil ook iphone want kwaliteit is gewoon super :)! Kan ook iedereen die smartphone overweegt een apple product aanraden, helaas heeft niet iedereen het geld ervoor. Anders hadden ze wel meer afzet denk ik

schmrtzzz 18-09-13 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190611152951 (Bericht 911923)
Ik bestel hem op de Engelse Apple site. En laat hem dan via borderlinx naar Nederland versturen :)

Was ook mijn idee. Maar Borderlinx meldt dat de Apple Store niet meer op hun adres levert...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.