//

iPhone 5s kopen in Londen, op voorraad?

iPhone 5s kopen in Londen, op voorraad? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ga volgende week donderdag naar Londen Is De iPhone 5S daar wel enigszins op voorraad? Ik hoor het graag...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-13, 16:46
lisanne87 lisanne87 is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 8
Standaard iPhone 5s kopen in Londen, op voorraad?

Hallo

Ik ga volgende week donderdag naar Londen

Is De iPhone 5S daar wel enigszins op voorraad?

Ik hoor het graag
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-13, 17:03
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Even naar het magazijn lopen...

Sorry Mevrouw, we hebben er helaas geen 1 meer liggen.
Kom op, u kunt toch wel even snel bellen om dat te vragen.. Als je het nieuws volgt kan je zelf al opmerken dat de iPhones uitverkocht zijn. Kijken we even naar de United Kingdom site van Apple zien we dat de verzendtijd in oktober is.

Tevens is er al een draad over dit onderwerp aan de gang. iPhone 5s online kopen in UK Apple Store
__________________

Laatst gewijzigd door RWK; 24-09-13 om 17:16.
  #3  
Oud 26-09-13, 08:00
surfslee surfslee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Tevens is er al een draad over dit onderwerp aan de gang. iPhone 5s online kopen in UK Apple Store
Dit draadje gaat over de online UK Apple Store. Ik ben erg benieuwd wanneer de voorraden bij de 'real life' stores in Londen weer worden aangevuld. Over anderhalve week ben ik een weekend daar en ik heb een klein beetje hoop dat ik daar een 5s kan scoren...
  #4  
Oud 28-09-13, 13:04
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard

Ik was vandeweek bij de Apple store in aberdeen, en daar zijn alle nieuwe iphones uitverkocht. Geen idee wanneer ze weer binnenkomen hadden ze daar.
__________________
Ibert
Iphone 4S 32GB, ipad 3 32gb 3g/Wi-Fi, Ipad Mini retina 32gb/Wi-Fi
  #5  
Oud 05-10-13, 18:48
surfslee surfslee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard Gelukt, zilveren 32gb in Londen!

Gisterenavond aangekomen in Londen en hoopvol om een iPhone 5s mee terug te nemen. Vrienden waar we verblijven hadden gisteren bij 1 van de Apple Stores buiten het centrum (de laatste) space grey 32gb te pakken gekregen. Gewoon overdag, naar binnen gelopen en gevraagd.
Vanochtend dus vol goede moed naar de Apple Store op Regent Street gegaan. Daar waren we iets na 9 uur en een groot bord bij de ingang vertelde: geen 5s meer op voorraad Wel zagen we een grote rij binnen staan.
Toen naar Covent Garden gewandeld. Zonder verwachtingen. Daar aangekomen stond buiten al een rij. En een paar Apple medewerkers waarvan één de bekende kaartjes uitdeelde. Hij had nog maar 2 kaartjes, beiden voor een zilveren 32gb. En laat dat nou precies m'n eerste keuze zijn
Kortom, erg veel geluk gehad. En nu een zilveren 32gb in m'n bezit. Waar ik nu overigens nog niets mee kan want ik heb nog geen nano sim kaart Maandag in NL maar meteen langs een T-Mobile shop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 beschikbaar in Londen? Yzord Koopinformatie Rest Europa 2 26-07-10 12:58
iPhone, Wel / Niet kopen in Londen? nouska1976 Koopinformatie Rest Europa 4 30-07-09 15:03
Iphone 3G kopen in Londen ? pesi Koopinformatie Rest Europa 4 03-06-09 21:19
iphone vandaag kopen in Londen :-) truckdiver Koopinformatie Rest Europa 15 29-01-08 07:48
iphone in londen aankopen? truckdiver Koopinformatie Rest Europa 1 20-01-08 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.