//

iPhone 5s kopen bij Gravis.de

iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fuqua haha dus "spontaan" sprong alles "op voorraad" bij hun ? Vind het belachelijk.. Ik ga mijn order waarschijnlijk cancelen. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 07-10-13, 09:35
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
haha dus "spontaan" sprong alles "op voorraad" bij hun ?
Vind het belachelijk.. Ik ga mijn order waarschijnlijk cancelen. Na afgelopen vrijdag verwacht ik dat ze zowiezo veel te veel orders open hebben staan en dat dat de komende maand niet meer afgerond gaat worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 07-10-13, 09:36
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Net hetzelfde hier, via tweet... ik zeg hun dat ik het niet snap... Dat ze mij eerst laten bestellen omdat hun site aangaf dat ze doodleuk stock hadden en nu weten ze van niets... Ze vroegen nu mijn track id...
  #203  
Oud 07-10-13, 09:39
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Vind het belachelijk.. Ik ga mijn order waarschijnlijk cancelen. Na afgelopen vrijdag verwacht ik dat ze zowiezo veel te veel orders open hebben staan en dat dat de komende maand niet meer afgerond gaat worden.
blijft bizar, krijg het idee dat ze allemaal van niks weten daar, maar een website gaat niet zo maar ff aangeven dat alles op voorraad is geweest, en dan nog die slechte communicatie daarover, niks geen bericht op facebook, hun website of twitter om nu eens uitteleggen wat er precies aan de hand was.
  #204  
Oud 07-10-13, 09:41
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ze leggen mij net uit dat hun site klopte.. Er was voorraad, maar de vraag was groter dan het aanbod....
  #205  
Oud 07-10-13, 09:42
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Dit kreeg ik net als reactie op mijn vraag op hun facebook pagina:

Good Morning Glenn. No Sry there´s no new Information about Your Order. If Your Order is shipped we send You a Email with the Tracking ID. Best Regards GRAVIS Service-Team

Ik heb op 24 september besteld.
  #206  
Oud 07-10-13, 09:48
jomavi jomavi is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 61
Standaard

Ik heb zojuist mijn bestelling van afgelopen vrijdag geannuleerd. En nu maar hopen dat ik de vooruitbetaling snel terug ontvang via PayPal.
  #207  
Oud 07-10-13, 09:52
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Ook gecancelled..
  #208  
Oud 07-10-13, 09:53
AntichristSupa AntichristSupa is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard

25 sept besteld, ze hopen deze week te kunnen versturen maar geven geen garanties..
  #209  
Oud 07-10-13, 09:55
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

als je via paypal met cc gekoppeld, maar bedrag is van cc gegaan, op paypal stond geen geld hebt betaald, komt het geld dan terug naar de cc of naar paypal ?
  #210  
Oud 07-10-13, 09:55
jomavi jomavi is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 61
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntichristSupa Bekijk bericht
25 sept besteld, ze hopen deze week te kunnen versturen maar geven geen garanties..
Volgens mij houden ze je aan het lijntje. Helaas voor je!
  #211  
Oud 07-10-13, 10:13
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Ik heb Gravis zojuist gebeld:
- Er was vrijdag helemaal geen voorraad
- Ze hebben momenteel geen enkele iPhone 5s op voorraad
- Het gaat weken duren en ze hebben geen indicatie wanneer ze voorraad ontvangen.
- Het cancellen van de bestelling kan via hun e-mail adres.
Zojuist ook even gebeld. Ze kon vandaag nog niet zeggen of mijn order is gekoppeld aan voorraad die ze vrijdag hebben gehad (ze hadden volgens haar wel voorraad afgelopen vrijdag). Ivm grote aantallen orders, moeten ze uitzoeken welke order "recht" heeft op een iPhone van afgelopen vrijdag-voorraad. Ze vroeg om dinsdag of woensdag terug te bellen en dan hebben ze meer info hierover.
  #212  
Oud 07-10-13, 10:19
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..
  #213  
Oud 07-10-13, 10:21
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..
wow what ? heb je dat te horen gekregen of zie je dat op hun website ?
  #214  
Oud 07-10-13, 10:22
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard

Vanmorgen de witte 5S 32GB direct besteld, stond op voorraad. Nou maar even afwachten dan.. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat bestellingen worden verzonden indien de voorraadstatus idd klopte?
  #215  
Oud 07-10-13, 10:22
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Man toch die hebben niks voorraad gehad.... Als de Apple store zelfs geen voorraad heeft, waarom een reseller dan wel?

Zoals sommigen hier zeggen hebben ze al op 24-25sep besteld bij die "webwinkel", als ze dan effectief voorraad hadden vrijdag, hadden ze al lang die mensen kunnen verwittigen dat hun order onderweg is


edit: ok als Sparc zijn verhaaltje klopt (hijz al natuurlijk de waarheid spreken, maar ik bedoel als de medewerkers dat ook deden) dan zouden die personen hier die zo vroeg besteld hebben (2 weken geleden) toch ook een bevestiging moeten krijgen he vandaag...
  #216  
Oud 07-10-13, 10:27
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..
Huh?? Zeiden ze dat tegen je? Dus je krijgt het deze week?
  #217  
Oud 07-10-13, 10:27
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

ik zie net dat mijn betaling aan gravis via cc is voldaan, bedrag staat niet langer meer op gereserveerd maar is afgeschreven ! wooohooo ! als dat geen ****ing goed nieuws is weet ik het ook niet meer !

Laatst gewijzigd door fuqua; 07-10-13 om 10:40.
  #218  
Oud 07-10-13, 10:28
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..
Wanneer heb jij besteld en welke versie?

Als dit inderdaad klopt en geen fout van gravis zelf is dan moeten de eerdere orders toch zeker eerst afgehandeld worden? Of zouden ze alleen maar de mensen die eens goed hun mening zeggen aan de telefoon een iphone toesturen?
  #219  
Oud 07-10-13, 10:29
MacRoonz MacRoonz is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 33
Standaard

als je twitter volgt krijgen sommige mensen die 20/9 besteld hebben wel een bevestiging dat hun order vandaag of morgen wordt verstuurd

denk dat ze momenteel zoveel mails en orders hebben gehad dat ze eerst overzicht moeten krijgen, ik wacht nog even af voor ik cancel
  #220  
Oud 07-10-13, 10:30
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Mijn bestelling is niet meer Offen. Weet niet wat dat nu inhoudt?
Bedrag is ook ineens anders??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen bij GSMstunter UnXpected Koopinformatie Nederland 17 02-10-10 15:35
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.