//

iPhone 5s kopen bij Gravis.de

iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macron Ik was afgelopen woensdag bij Gravis in Aken. Zowel 5c als 5 s gewoon op voorraad. Dank je dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 05-10-13, 16:30
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macron Bekijk bericht
Ik was afgelopen woensdag bij Gravis in Aken. Zowel 5c als 5 s gewoon op voorraad.
Dank je dat je ons dit allen 3 dagen later verteld
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 05-10-13, 16:37
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

gravis.de doet zijn naam als apple retailer wel eer aan , wat een tegenstrijdigen bericten allemaal. op de mail die ik gestuurd had of ze de iphones op voorraad hebben , heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. ook geen andere mail van hun gehad dus de komende dagen maar even afwachen of de besteling verstuurd word, dat zou wel een leuke meevaler zijn
__________________
Wie dit leest is gek.
  #143  
Oud 05-10-13, 16:42
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Heb vandaag gebeld, kreeg een dame aan de lijn die mij alleen kon vertellen dat haar collega's er meer van weten en zij er maandag weer zijn. Gewoon afwachten dus
  #144  
Oud 05-10-13, 16:51
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Heb vandaag gebeld, kreeg een dame aan de lijn die mij alleen kon vertellen dat haar collega's er meer van weten en zij er maandag weer zijn. Gewoon afwachten dus
Dat vond ik dus tijdens mijn telefoontje vanochtend het zorgelijke.. Ik was niet overtuigd van de overtuiging van de persoon die mij een positief antwoord gaf.

Daarop heb ik ze een bedank-mail gestuurd voor de snelle service en dat ik het geweldig vind dat ik nu eindelijk de telefoon ga ontvangen nadat vandaag een medewerker van hun telefonisch bevestigd heeft dat ie maandag verstuurd gaat worden..... Wie weet helpt het
  #145  
Oud 05-10-13, 17:23
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Ik probeer al 2dagen te bestellen... Maar het lukt gewoon niet. De betaling word geannuleerd via Paypal....

MasterCard gebeld, maar zij beweren dat PayPal in elk geval bij hun toestemming niet vraagt. Dus ergens bij PP moet er een storing zijn.


Heeeeel Annoyinggg
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #146  
Oud 05-10-13, 17:28
Amlgo Amlgo is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Ik probeer al 2dagen te bestellen... Maar het lukt gewoon niet. De betaling word geannuleerd via Paypal....

MasterCard gebeld, maar zij beweren dat PayPal in elk geval bij hun toestemming niet vraagt. Dus ergens bij PP moet er een storing zijn.


Heeeeel Annoyinggg
ze hebben je geblocked omdat je handelaar bent denk ik

groeten van Amigo
  #147  
Oud 05-10-13, 17:39
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amlgo Bekijk bericht
ze hebben je geblocked omdat je handelaar bent denk ik

groeten van Amigo
Ik ging 1 iPhone kopen freund, niet 10
  #148  
Oud 06-10-13, 00:48
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ben wel benieuwd of het "offen" bij m'n bestelling gaat veranderen maandag...... Zou dat de bestel status zijn????
  #149  
Oud 06-10-13, 01:18
MacRoonz MacRoonz is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 33
Standaard

Ik vraag me af wie allemaal die mail hebben gehad zoals eerder ikzelf heb tot op heden niets gehoord over vertraging etc
  #150  
Oud 06-10-13, 01:35
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Ben wel benieuwd of het "offen" bij m'n bestelling gaat veranderen maandag...... Zou dat de bestel status zijn????
Dat vroeg ik me ook af

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacRoonz Bekijk bericht
Ik vraag me af wie allemaal die mail hebben gehad zoals eerder ikzelf heb tot op heden niets gehoord over vertraging etc
Ik heb ook niets ontvangen... Hopelijk bij de gelukkigen (als die er zijn)
  #151  
Oud 06-10-13, 09:22
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Ben wel benieuwd of het "offen" bij m'n bestelling gaat veranderen maandag...... Zou dat de bestel status zijn????
Dat lijkt mij inderdaad de bestelstatus. Tot op heden nog geen mail ontvangen, maar zie dit niet als garantie, wel sprankje hoop
  #152  
Oud 06-10-13, 10:07
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Ik heb even navraag gedaan. Iemand die om 15:30 uur besteld had, heeft om 16:14 uur de mail gekregen dat de levering vertraagd was. Mijn bestelling was een 64 GB Grijs van 14:13 uur en ik heb er geen melding voor ontvangen. Als we even wat bestellings-tijdstippen kunnen verzamelen van mensen die met PayPal betaald hebben dan kunnen we daar mogelijk wat uit afleiden.

Waarom alleen PayPal orders ? Nou omdat voor zover ik het tijdens mij bestelling zag er de optie was om te betalen via een bankoverschrijving (dat dat 5 dagen verwerkingstijd tot gevolg zou kunnen hebben) of via PayPal. Daar PayPal een directe betaling is lijkt het me logisch dat dit eerder tot een 'reservering van voorraad' tot gevolg heeft dan een mogelijke toekomstige betaling.

Laatst gewijzigd door sparc; 06-10-13 om 10:18.
  #153  
Oud 06-10-13, 10:17
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

15:11 iPhone 5s 32GB goud
Geen vertragingsmail gehad en bij betaalscherm op voorraad
  #154  
Oud 06-10-13, 10:21
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Dat betekend dat minimaal een aantal mensen mogelijk alsnog slecht nieuws te horen gaat krijgen. Ik heb ze nl op vrijdag om 15:02 uur gebeld en toen kreeg ik al te horen dat de voorraden op de website niet klopten en er 'geen voorraad meer zou zijn' (minimaal voor een aantal modellen dus).
  #155  
Oud 06-10-13, 10:26
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Dat betekend dat minimaal een aantal mensen mogelijk alsnog slecht nieuws te horen gaat krijgen. Ik heb ze nl op vrijdag om 15:02 uur gebeld en toen kreeg ik al te horen dat de voorraden op de website niet klopten en er 'geen voorraad meer zou zijn' (minimaal voor een aantal modellen dus).
Ik had hem iets voor 3en al in mijn winkelwagentje, maar moest nog cc toevoegen in Paypal. Dat duurde ff. Weet niet welke tijd ze dan rekenen voor de verkoop.
  #156  
Oud 06-10-13, 10:36
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Ik had hem iets voor 3en al in mijn winkelwagentje, maar moest nog cc toevoegen in Paypal. Dat duurde ff. Weet niet welke tijd ze dan rekenen voor de verkoop.
Moment van betalen hè... daarmee is de bestelling namelijk definitief geplaatst.
  #157  
Oud 06-10-13, 10:36
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Besteld om 13.57
(Nog) geen vertraging mail
  #158  
Oud 06-10-13, 12:44
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Besteld om 01.10u snachts.

Geen vertragings - email.

Wel bevestiging mail van gravis, dat het zsm word geleverd.
  #159  
Oud 06-10-13, 12:49
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoo9p1 Bekijk bericht
Besteld om 01.10u snachts.

Geen vertragingsemail.

Wel bevestiging mail van gravis en dan het zsm word geleverd.
Ik heb 'voor' mijn uiteindelijke bestelling eerst een andere bestelling gemaakt waar ik voor een bankoverschrijving koos. Direct na het plaatsen van die bestelling kreeg ik ook de bevestigings mail binnen. Daarna een annulerings mail gestuurd (zonder antwoord van hun) en een nieuwe bestelling geplaatst via PayPal. Beide orders staan ook nog open als je inlogd op hun website. Het lijkt dus een automatische mail en ik zou er maar niet al te veel waarde aan hechten.

De bestelling was die op vrijdag, zaterdag of zondag ?

Ook dit helpt niet in die mail: "Bitte beachten Sie, dass diese E-Mail lediglich den Eingang Ihrer Bestellung bei der GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH bestätigt. Die Annahme Ihres Angebotes zum Vertragsabschluss erfolgt durch eine gesonderte Auftragsbestätigung. Diese erhalten Sie nach Übernahme Ihrer Bestellung in unser System."

... of heb jij een andere email ontvangen ?
  #160  
Oud 06-10-13, 13:18
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Rond 14u, vrijdag middag besteld. Om 14.11 bevestiging van Paypal en gravis ontvangen 32 GB gold. Nog geen vertragingsmail tot nu
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen bij GSMstunter UnXpected Koopinformatie Nederland 17 02-10-10 16:35
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.