//

iPhone in buitenland kopen

iPhone in buitenland kopen discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Aangezien ik binnenkort iphone 5s zou kopen, heb ik vraagje! Eerst en vooral, zijn er mensen die deze gsm al hebben en het mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-14, 23:15
Erolvdv0203 Erolvdv0203 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 5
Standaard iPhone in buitenland kopen

Hallo

Aangezien ik binnenkort iphone 5s zou kopen, heb ik vraagje! Eerst en vooral, zijn er mensen die deze gsm al hebben en het mij zeker aanraden? Omdat ik lichtjes nog twijfel (heb een oud model wel nog, iphone 4).

Ten tweede: Ik kan de iphone goedkoper kopen in Zwitserland, daar kost het 630€ ipv hier in belgie is dit 700€, een persoon uit vriendenkring werkt in zwitserland en komt elk weekend naar huis . Hij zou voor mij dus perfect een iphonetoestel kunnen meenemen! Het schilt toch 70€.... Weten jullie soms of het kan om dit toestel daar te kopn en te gebruiken in Belgie? Aangezien sommige iphones "beveiligd" zijn of weet ik veel.. En je daarom het niet in elk land kan gebruiken. Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-14, 23:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erolvdv0203 Bekijk bericht
Hallo

Aangezien ik binnenkort iphone 5s zou kopen, heb ik vraagje! Eerst en vooral, zijn er mensen die deze gsm al hebben en het mij zeker aanraden? Omdat ik lichtjes nog twijfel (heb een oud model wel nog, iphone 4).

Ten tweede: Ik kan de iphone goedkoper kopen in Zwitserland, daar kost het 630€ ipv hier in belgie is dit 700€, een persoon uit vriendenkring werkt in zwitserland en komt elk weekend naar huis . Hij zou voor mij dus perfect een iphonetoestel kunnen meenemen! Het schilt toch 70€.... Weten jullie soms of het kan om dit toestel daar te kopn en te gebruiken in Belgie? Aangezien sommige iphones "beveiligd" zijn of weet ik veel.. En je daarom het niet in elk land kan gebruiken. Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt!!
Uw kennis moet dat gewoon vragen in de winkel in Zwitserland; of het toestel simlock vrij is.
  #3  
Oud 07-01-14, 02:08
iaminthecloud iaminthecloud is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 51
Standaard

Ik zou de iPhone 5S zeker aanraden voor iemand met een iPhone 4!
Het is veel sneller, groter, lichter en ik vind zelf ook mooier maar dat is een persoonlijk iets.
Maar je krijgt er zeker geen spijt van als je al tevreden bent met je 4!
En je moet gewoon in Zwitserland de simlockvrije laten meenemen
  #4  
Oud 07-01-14, 02:45
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Toch best ff nagaan of je niet 'bedrogen' uitkomt voor die 70€...

Dit lees ik in de Zwitserse appstore...

"Das iPhone 5s ohne SIM-Lock unterstützt möglicherweise keine LTE Netze in allen anderen Ländern. Nähere Details dazu gibt es beim jeweiligen Mobilfunkanbieter."

iPhone 5s mit 16GB, 32GB oder 64GB kaufen - Apple Store (Schweiz)
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #5  
Oud 07-01-14, 09:33
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erolvdv0203 Bekijk bericht
Hallo

Aangezien ik binnenkort iphone 5s zou kopen, heb ik vraagje! Eerst en vooral, zijn er mensen die deze gsm al hebben en het mij zeker aanraden? Omdat ik lichtjes nog twijfel (heb een oud model wel nog, iphone 4).

Ten tweede: Ik kan de iphone goedkoper kopen in Zwitserland, daar kost het 630€ ipv hier in belgie is dit 700€, een persoon uit vriendenkring werkt in zwitserland en komt elk weekend naar huis . Hij zou voor mij dus perfect een iphonetoestel kunnen meenemen! Het schilt toch 70€.... Weten jullie soms of het kan om dit toestel daar te kopn en te gebruiken in Belgie? Aangezien sommige iphones "beveiligd" zijn of weet ik veel.. En je daarom het niet in elk land kan gebruiken. Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt!!
Hier in Holland zijn er genoeg telefoonwinkels die hem voor 599,00 leveren. De mijne heb ik daar ook vandaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S in het buitenland kopen JensApple Koopinformatie België 19 16-09-13 21:11
Nieuwe iphone 5s kopen in buitenland (Geen ervaring!?) TOETURS iPhone algemeen 1 14-09-13 01:23
Kan ik een Iphone 5 in het buitenland kopen? Psyence iPhone algemeen 2 21-01-13 11:51
Iphone kopen in het buitenland bobkun iPhone algemeen 1 30-11-11 20:29
iPhone 3GS simlockvrij kopen in buitenland DJ14 Koopinformatie Rest van de wereld 2 10-02-10 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.