//

Iphone 3G uit de vs beschikbaar voor EU-landen?

Iphone 3G uit de vs beschikbaar voor EU-landen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik vertrek 17 juli naar canada (Vancouver e.d); We landen eerst in de VS in Seattle en daar zou ik graag ergens een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-08, 16:50
miggy miggy is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 16
Standaard Iphone 3G uit de vs beschikbaar voor EU-landen?

Beste mensen ik vertrek 17 juli naar canada (Vancouver e.d);

We landen eerst in de VS in Seattle en daar zou ik graag ergens een iPhone willen aanschaffen. Ik las hier dat je direct een abo zou moeten aanschaffen zowel bij AT&T als bij Apple. Als er iemand anders ondertussen al in de VS is geweest en geprobeerd heeft er een nieuwe 3G aan te schaffen kan die dan aub iets op dit forum posten hoe je dan wel of niet aan die 3G iPhone kunt geraken en dat je hem dan wel of niet kan kraken. Ik neem mijn laptop mee en hou dit forum zeker goed in de gaten.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-08, 17:23
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Het kraken van de 3G gaat wel even duren aangezien er een nieuwe bootloader opzit.
Je kan beter naar zwitserland, italie frankrijk en wellicht belgie gaan bezoeken voor een gelockte iPhone.

Modbreak:
En volgende keer je vraag op de goede plaats plaatsen. Het is tenslotte geen gerucht maar een koopadvies.

__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 05-07-08 om 17:25.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.