iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/156728-iphone-6-kopen-duitsland-wie-gaat.html)

serial 15-09-14 16:09

Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je van af strepen ?

Want er staat nergens dat je de bevesting mee moet nemen. Alleen je legitimatie bewijs.

Arminiatuur 15-09-14 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 970831)
Nog 4 dagen!!!! Spannend! :)
Als je reservering hebt moet je die mail afdrukken of mag je deze ook aantonen op je telefoon?
Wij zullen er donderdag rond 20u zijn ;)

Waarom zal je er dan al zijn? moet je alsnog de hele nacht wachten terwijl je een reservering hebt..

Of ben je van plan om meerdere toestellen te halen?

DieterV 15-09-14 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serial (Bericht 970832)
Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je van af strepen ?

Want er staat nergens dat je de bevesting mee moet nemen. Alleen je legitimatie bewijs.

Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.

iAPpel 15-09-14 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 970831)
Nog 4 dagen!!!! Spannend! :)
Als je reservering hebt moet je die mail afdrukken of mag je deze ook aantonen op je telefoon?
Wij zullen er donderdag rond 20u zijn ;)

Waar begint de rij dan, voor de store zelf?

kleine jan 15-09-14 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieterV (Bericht 970837)
Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.

vorig jaar heeft apple ook in oberhausen met reserveringen gewerkt. niet op launch day maar wel daarna.

DieterV 15-09-14 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 970842)
vorig jaar heeft apple ook in oberhausen met reserveringen gewerkt. niet op launch day maar wel daarna.

in de eerste weken erna bedoel je? klopt, maar toen mocht je ook max 2 toestellen kopen. Ik had het specifiek over launch day :)

marijn65 15-09-14 16:55

Pff dat bellen van die winkels is een drama.. wachten, wachten en nog eens wachten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 17:25 ----------

Welke mede Apple fans hebben a.s. vrijdag tussen 10 en 11 hun reservering staan?

dcoolsaet 15-09-14 17:46

Citaat:

Welke mede Apple fans hebben a.s. vrijdag tussen 10 en 11 hun reservering staan?
Ik heb ook dat uur.

Guest-20190611152951 15-09-14 18:13

Ik heb een reservering gedaan een paar dagen geleden op apple.de ( hier heb ik ook een screenshot van ). Alleen heb ik geen mail gehad.. Weet iemand of ik dat nu ergens kan checken of het goed is gegaan?

smiba 15-09-14 18:16

Inloggen op je account?

Amlgo 15-09-14 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190611152951 (Bericht 970857)
Ik heb een reservering gedaan een paar dagen geleden op apple.de ( hier heb ik ook een screenshot van ). Alleen heb ik geen mail gehad.. Weet iemand of ik dat nu ergens kan checken of het goed is gegaan?

Ik heb dit ook dus gebeld en hij gaf aan dat hii denkt dat de reservering niet goed is gegaan maar kunnen pas op de dag van levering de reserveringen checken. Pfff heb ik weer

Groeten
Amigo

boy1308 15-09-14 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur (Bericht 970835)
Waarom zal je er dan al zijn? moet je alsnog de hele nacht wachten terwijl je een reservering hebt..

Of ben je van plan om meerdere toestellen te halen?

Ik heb reservering maar komen met 4 mensen en die hebben geen reservering dus die moeten wachten en aanschuiven. Ik doe lekker met hen mee tot 8u, dan ga ik de mijne gewoon afhalen en erna wat eten en relaxen in winkelcentrum terwijl rest staat aan te schuiven :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 20:07 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieterV (Bericht 970837)
Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.

Hoe gaan ze dat controleren?

feddesman 15-09-14 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 970872)
Ik heb reservering maar komen met 4 mensen en die hebben geen reservering dus die moeten wachten en aanschuiven. Ik doe lekker met hen mee tot 8u, dan ga ik de mijne gewoon afhalen en erna wat eten en relaxen in winkelcentrum terwijl rest staat aan te schuiven :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 20:07 ----------



Hoe gaan ze dat controleren?

Niet zo heel moeilijk lijkt me.Legitimatiebewijs word geregistreerd ,bij een 2 e poging extra iphones te halen krijgen ze een melding dat er die dag al 2 geregistreerd zijn op dat legitimatiebewijs.

DieterV 15-09-14 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 970874)
Niet zo heel moeilijk lijkt me.Legitimatiebewijs word geregistreerd ,bij een 2 e poging extra iphones te halen krijgen ze een melding dat er die dag al 2 geregistreerd zijn op dat legitimatiebewijs.

Klopt. En als je apple ID niet klopt met je legitimatiebewijs zal je order ook worden geweigerd. Als Je naam, voornaam en adres en dergelijke die bij je account gekoppeld zijn niet kloppen met je legitimatiebewijs krijg je niets mee. De personen die dus meerdere iphones hebben gekocht met snel aangemaakte apple ID's zullen dus van een kale reis terugkomen.

feddesman 15-09-14 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieterV (Bericht 970875)
Klopt. En als je apple ID niet klopt met je legitimatiebewijs zal je order ook worden geweigerd. Als Je naam, voornaam en adres en dergelijke die bij je account gekoppeld zijn niet kloppen met je legitimatiebewijs krijg je niets mee. De personen die dus meerdere iphones hebben gekocht met snel aangemaakte apple ID's zullen dus van een kale reis terugkomen.

Alleen je naam dus.Meer staat er niet op je paspoort .

Vercamer 15-09-14 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 970879)
Alleen je naam dus.Meer staat er niet op je paspoort .

Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz..

feddesman 15-09-14 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer (Bericht 970880)
Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz..

Het word steeds gekker bij apple.

DieterV 15-09-14 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 970879)
Alleen je naam dus.Meer staat er niet op je paspoort .

En eventueel je geboortedatum. Adres staat idd niet meer gedrukt op je paspoort :)

DrDecibel 15-09-14 20:54

Wat een onzin
Wedden dat het voldoende is als je mailtje laat zien
Die hebben echt wel wat anders aan hun hoofd dan id's en adres gegevens te controleren
Al vaak genoeg meerdere meegenomen op verschillende accounts vorige jaar

DieterV 15-09-14 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer (Bericht 970880)
Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz..

Dat zeg je nu toch om te lachen? :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.