//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Pff dat bellen van die winkels is een drama.. wachten, wachten en nog eens wachten. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 15-09-14, 23:40
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Pff dat bellen van die winkels is een drama.. wachten, wachten en nog eens wachten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 17:25 ----------

Welke mede Apple fans hebben a.s. vrijdag tussen 10 en 11 hun reservering staan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Ik heb ook dat uur.
Ik kan hem ook tussen 10-11 uur ophalen in Oberhausen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 16-09-14, 08:49
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ik hoop echt dat ze die cheaters te slim af zijn, en gewoon met lege handen naar huis sturen. Ook al hebben ze gereserveerd... Dan haal ik zaterdagochtend jou toestel wel op en toon ik je er wel wat fotos van om het er eens extra in te wrijven.
  #443  
Oud 16-09-14, 09:04
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Ik hoop echt dat ze die cheaters te slim af zijn, en gewoon met lege handen naar huis sturen. Ook al hebben ze gereserveerd... Dan haal ik zaterdagochtend jou toestel wel op en toon ik je er wel wat fotos van om het er eens extra in te wrijven.
Wat een belachelijk anwoord is dat!
Iedereen heeft de kans gehad om te reserveren, jij ook. Had je dat ook maar moeten doen!
Zelfs nu nog kan je in sommige apple stores nog een iphone6 reserveren (+ niet meer)
Enfin, veel geluk om er nog eentje te vinden zaterdag
  #444  
Oud 16-09-14, 09:21
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik lees zo links en rechts dat mensen tussen 10u en 11u kunnen/gaan ophalen. Is dit dan je eigen keus geweest, of was dit de eerste mogelijkheid?
  #445  
Oud 16-09-14, 09:31
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Wat een belachelijk anwoord is dat!
Iedereen heeft de kans gehad om te reserveren, jij ook. Had je dat ook maar moeten doen!
Zelfs nu nog kan je in sommige apple stores nog een iphone6 reserveren (+ niet meer)
Enfin, veel geluk om er nog eentje te vinden zaterdag
Was weinig kans, voordat de niet mobiele versie open ging was alles al bijna uitverkocht.

Kijk als ze hem nou zelf gingen gebruiken prima, maar ze proberen alleen winst te maken
  #446  
Oud 16-09-14, 09:40
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Zolang er zotten zijn die die hoge bedragen betalen zal dit blijven duren...niks aan te doen!
De extra's die ik meebreng zijn voor vrienden en tel ik maar 50€ extra voor.
is naar mijn mening toch geen winst maken he!
IK rij er een naftbak aan op, IK ga er een nachtje voor aanschuiven en zij krijgen hem thuis in hun luie zetel aangeboden....toch normaal dat je dan tenminste je onkosten in rekening brengt he!
  #447  
Oud 16-09-14, 09:41
predatork predatork is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik ga vrijdag naar Hamburg om twee 64 space grey op te halen (heb er nog een over trouwens). Vraag me alleen af hoe belangrijk het is dat je tijdens het aangegeven tijdsvenster komt? Weet iemand of ze de reservatie de hele dag vasthouden?
  #448  
Oud 16-09-14, 09:45
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Zolang er zotten zijn die die hoge bedragen betalen zal dit blijven duren...niks aan te doen!
De extra's die ik meebreng zijn voor vrienden en tel ik maar 50€ extra voor.
is naar mijn mening toch geen winst maken he!
IK rij er een naftbak aan op, IK ga er een nachtje voor aanschuiven en zij krijgen hem thuis in hun luie zetel aangeboden....toch normaal dat je dan tenminste je onkosten in rekening brengt he!
Er zit natuurlijk een verschil in tussen vrienden en gewoon zoveel mogelijk kopen en dan op ebay gooien
  #449  
Oud 16-09-14, 09:49
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predatork Bekijk bericht
Ik ga vrijdag naar Hamburg om twee 64 space grey op te halen (heb er nog een over trouwens). Vraag me alleen af hoe belangrijk het is dat je tijdens het aangegeven tijdsvenster komt? Weet iemand of ze de reservatie de hele dag vasthouden?
Gaan verschillende verhalen over rond:
Ik lees dat er sommige zeggen dat ze deze de ganse dag tot sluitingstijd voor je bijhouden en de volgende dag terug in de losse verkoop gooien.
En andere zeggen dat je binnen je tijdsvenster moet afhalen....
Nu, als je een tijdsvenster hebt van bijvoorbeeld 10-11 uur en je komt er om 10 uur aan en er staat een hele rij voor je in de reserveringsrij kan het ook zijn dat je pas na 11 uur aan de beurt bent terwijl je er toch gewoon was om 10 uur, denk niet dat ze je dan je gereserveerde iphone niet aan je gaan verkopen.
Beetje vaag eigenlijk allemaal!
Wij zijn er toch al donderdagavond rond 21.00 en onze reservaties zijn pas voor vrijdagochtend 9-10 uur dus tijd zat
  #450  
Oud 16-09-14, 10:08
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Ik snap dan weer niet waarom je niet gewoon even zou slapen en rond 4 uur vertrekken
  #451  
Oud 16-09-14, 10:28
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Wat een belachelijk anwoord is dat!
Iedereen heeft de kans gehad om te reserveren, jij ook. Had je dat ook maar moeten doen!
Zelfs nu nog kan je in sommige apple stores nog een iphone6 reserveren (+ niet meer)
Enfin, veel geluk om er nog eentje te vinden zaterdag
Idd.... Mensen doen er moeite voor en anderen ni en dan zou die tweede groep nog willen da alles zou mislukken zodat zij wel eentje kunnen bemachtigen. Weet je wa affinity?
Ik heb miss eentje over, geef me jou adres en ik breng jou eentje, zelfs naar jou luie zetel of bed
En ja, ik geef je zelfs nog 100€ als je zelf de deur opendoet en me binnenlaat, deal?
  #452  
Oud 16-09-14, 10:29
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Zo ga ik het doen, m'n reservatie is tussen 8-9 en ga er rond 6-7 u zijn.
Dan ben ik vrijdag nog fit genoeg om te spelen met de iPhone
  #453  
Oud 16-09-14, 10:34
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Herhaalde oproep: Ik heb een reservering (08.00-09.00) voor iPhone 6 64 GB space grey en iPhone 6 16 GB zilver. Wie o wie wil met mij ruilen voor een iPhone 6 plus 64 GB space grey en een zilver variant?
  #454  
Oud 16-09-14, 10:46
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Dit staat op de site van CentrO over de milieusticker:

Ab dem 1. Januar 2013 benötigen Sie für die Anfahrt zum CentrO eine gelbe oder grüne Plakette (ab Juli 2014 gilt nur noch die grüne Plakette). Dieses gilt auch für unsere niederländische Gäste, denen wir empfehlen, über die Autobahn 3 und die Autobahn 42 anzureisen (Plakettenpflicht).

Umweltzone
  #455  
Oud 16-09-14, 11:57
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Dit staat op de site van CentrO over de milieusticker:

Ab dem 1. Januar 2013 benötigen Sie für die Anfahrt zum CentrO eine gelbe oder grüne Plakette (ab Juli 2014 gilt nur noch die grüne Plakette). Dieses gilt auch für unsere niederländische Gäste, denen wir empfehlen, über die Autobahn 3 und die Autobahn 42 anzureisen (Plakettenpflicht).

Umweltzone
Daar ga ik me nu echt niet mee bezig houden, vorig jaar ook geen problemen gehad
  #456  
Oud 16-09-14, 12:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Bekijk bericht
...vorig jaar ook geen problemen gehad
Geen probleem jom, de Polizei laat de mannen van Ietegoem met rust (want die zijn van over de Wimp).
  #457  
Oud 16-09-14, 12:33
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Gaan verschillende verhalen over rond:
Ik lees dat er sommige zeggen dat ze deze de ganse dag tot sluitingstijd voor je bijhouden en de volgende dag terug in de losse verkoop gooien.
En andere zeggen dat je binnen je tijdsvenster moet afhalen....
Nu, als je een tijdsvenster hebt van bijvoorbeeld 10-11 uur en je komt er om 10 uur aan en er staat een hele rij voor je in de reserveringsrij kan het ook zijn dat je pas na 11 uur aan de beurt bent terwijl je er toch gewoon was om 10 uur, denk niet dat ze je dan je gereserveerde iphone niet aan je gaan verkopen.
Beetje vaag eigenlijk allemaal!
Wij zijn er toch al donderdagavond rond 21.00 en onze reservaties zijn pas voor vrijdagochtend 9-10 uur dus tijd zat


Vorig jaar in Adam en DUI was het zelfde geval... Met reserveringen....

Je word niet later verwacht dan is aangegeven...

Staat er tussen 10:00 - 11:00, dan moet je gwn daar aanwezig zijn...
Als je reservering heb, dan kon je ff aanmelden dat je reservering komt halen....

Ik denk dat er morgen iemand langs de rij van reserveringen gaat lopen en even de reservering gaat controleren qua tijdstip....

Staat er 10:00 - 11:00 en jij komt 13:00 aansluiten, dan kan hij je gwn weigeren om in de rij aan te sluiten..


**zo verwacht ik het**
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #458  
Oud 16-09-14, 12:46
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Geen probleem jom, de Polizei laat de mannen van Ietegoem met rust (want die zijn van over de Wimp).
Da is jom, er staat ook niederländische Gäste en niet Belgische
  #459  
Oud 16-09-14, 14:30
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Vorig jaar in Adam en DUI was het zelfde geval... Met reserveringen....
Vorig jaar waren er geen reserveringen op launchday!!
  #460  
Oud 16-09-14, 14:51
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Wat een belachelijk anwoord is dat!
Iedereen heeft de kans gehad om te reserveren, jij ook. Had je dat ook maar moeten doen!
Zelfs nu nog kan je in sommige apple stores nog een iphone6 reserveren (+ niet meer)
Enfin, veel geluk om er nog eentje te vinden zaterdag
Ik snap hem wel een beetje. Dat iedereen de kans had om er een te reserveren is ook overdreven. Toen ik van mijn werk thuis kwam was het model dat ik wilde overal uitverkocht behalve in Munchen. Heb er geen probleem mee als mensen hun 2de toestel met zoveel mogelijk winst doorverkopen. Maar vind het niet kunnen dat mensen extra apple ID's maken om gewoon zoveel mogelijk iphones te kunnen kopen om daarna door te verkopen. Daarom hoop ik dat apple zich aan zijn eigen woorden zal houden en hiervoor streng zal optreden. niets erger dan zo lang in de rij te staan om met lege handen naar huis te gaan. Zeker als je dan ziet dat een paar idioten dan met 4 of meer iphones naar huis gaan om die dan voor zoveel mogelijk winst door te verkopen. Zelfs al is het allemaal voor vrienden, dan moeten ze zelf maar wat moeite doen om een iphone vast te krijgen. iedereen heeft de kans om een iphone te reserveren of te kopen op launchday zeg je. Maar op die manier ontneem je die kans voor veel mensen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2014 om 14:56 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Zolang er zotten zijn die die hoge bedragen betalen zal dit blijven duren...niks aan te doen!
De extra's die ik meebreng zijn voor vrienden en tel ik maar 50€ extra voor.
is naar mijn mening toch geen winst maken he!
IK rij er een naftbak aan op, IK ga er een nachtje voor aanschuiven en zij krijgen hem thuis in hun luie zetel aangeboden....toch normaal dat je dan tenminste je onkosten in rekening brengt he!
Er zijn nog mensen die er een naftbak aan opdoen, die er 12 uur voor in rij zullen staan, maar die wel met lege handen naar huis zullen gaan. En uiteraard mag je op je 2de toestel wat verdienen om kosten te dekken. Maar als je er meer dan 2 meepakt om aan je vrienden te verkopen (die blijkbaar wel te lui zijn dan om zelf aan een toestel te geraken) vind ik dat jammer voor de mensen die met lege handen naar huis komen. Nu, het is idd nog steeds niet zo erg voor mensen die enkel kopen om vervolgens door te verkopen met woekerprijzen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.