//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur Ik vertrek morgen middag.. Jij durft :') Welk model ben je naar opzoek?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 18-09-14, 07:55
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur Bekijk bericht
Ik vertrek morgen middag..
Jij durft :')

Welk model ben je naar opzoek?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 18-09-14, 07:58
iv1991 iv1991 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Goedemorgen! Vraagje... ik heb een reservering voor twee iPhones voor morgen in Oberhausen, maar een vriend heeft die reservering (met zijn Apple ID) gemaakt. Hij zegt mij als contactpersoon opgegeven te hebben. Kan dat kloppen? Kan ik die iPhones - met mijn id - als ik langs ga ophalen? Wil dat graag nog even checken... zou een beetje zonde zijn om voor niks te gaan, hopelijk weten jullie hier meer over. Dank alvast! (En fijne dag morgen alvast!)

Laatst gewijzigd door iv1991; 18-09-14 om 08:08. Reden: Oeps, niet vandaag, morgen!
  #563  
Oud 18-09-14, 08:03
Arminiatuur Arminiatuur is offline
• iOS 10.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Doetinchem
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiba Bekijk bericht
Jij durft :')

Welk model ben je naar opzoek?
iPhone 6 plus. Maar ik heb een reservatie gekozen voor 15:00 tot 16:00
  #564  
Oud 18-09-14, 08:05
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

DAAAAAAAAAAAMN respect voor diegene die er al zijn... Iedereen hyped zichzelf meer en meer en dan nog door te horen dat er al ocharme 2 man in de rij staat slaat iedereen in paniek en vertrekken ze direct

In ieder geval: zo zal je wellicht wel een iPhone hebben

Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn dit jaar ga met veel plezier alle reacties en dergelijke lezen hier ook graag foto's af en toe om ons toch een beetje in de sfeer te brengen!!
  #565  
Oud 18-09-14, 08:07
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Ik zal er wel soms even een foto doorheen gooien,

Vergeef me als de kwaliteit niet 1080p is, mobiel internet in het buitenland heeft soms zijn grensen.

Hebben ze trouwens Wi-Fi?
  #566  
Oud 18-09-14, 08:08
snister's schermafbeelding
snister snister is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zuidwolde
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar snister
Standaard

hallo,

Heeft ook nog zin als ik daar morgenvroeg om 2.00uur daar zal aankomen?
Of heb ik dan toetaal geen kans meer op een iphone 6.
__________________
Mvg. Roel
  #567  
Oud 18-09-14, 08:09
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snister Bekijk bericht
hallo,

Heeft ook nog zin als ik daar morgenvroeg om 2.00uur daar zal aankomen?
Of heb ik dan toetaal geen kans meer op een iphone 6.
Weet niemand, maar voor een iPhone 6 waarschijnlijk wel.

Mocht je ook nog soepel zijn en een silvere of gouden iPhone ook goed vinden lukt het wel
  #568  
Oud 18-09-14, 08:17
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Tis meestal de Space Grey die overschiet

De 6+ zal snel uitverkocht zijn vrees ik... Dit wss door een kleinere voorraad.

Om 2 uur snachts nog aankomen... Ik vrees ervoor dat je dan nog een iPhone zal hebben... Hoewel, der is niemand die het weet... Aan jou de keuze natuurlijk.

Ik heb wel geleerd uit mijn "mistake" vorig jaar, ik had er eigenlijk makkelijk 24uur op voorhand kunnen zitten, maar ik verkoos om wat te slapen en pas tegen middernacht te vertrekken, met als gevolg geen iPhone voor mij... Als ik nog eens ga volgend jaar ofzo, dan ga ik daar 24u+ op voorhand zitten.


Trouwens om een idee te geven wat de mensen willen, hier is het resultaat van een kleine enquete die ik gedaan heb (70 mensen):
http://i.imgur.com/j1ltc5Q.png
  #569  
Oud 18-09-14, 08:40
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Wow, nu al zoveel in de rij? WTF!
Kan evt. nog een 64GB zilver extra meenemen als het goed is (Apeldoorn), pm maar.
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #570  
Oud 18-09-14, 08:42
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

sinds gister in de rij???? Dan ben je toch niet wijs
Voor 150/200 meer heb je gewoon op vrijdag 100% gegarandeerd je gewenste model

Ik moet er niet aan denken

Laatst gewijzigd door WDS001; 18-09-14 om 10:15. Reden: voorverkoop is niet toegelaten
  #571  
Oud 18-09-14, 08:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Men zou beter de mensen laten weten van kijk er zijn x tal toestellen morgen los te koop, maar nee, altijd de debielen uithangen en dan de mensen 10uren voor niks laten aanschuiven. Zat er dan nog zo een medewerker ook nog wat de debiel uit te hangen, veel zin om hem ne patat te geven, ik had toen nie veel nodig.
Ze wete hoeveel losse toestelle ze hebbe voor morgen in oberhausen, dat ze dat dan op voorhand late wete zeg, probleem opgelost toch? Dat ze meteen telkens er mensen bij kome er meteen naartoe gaan en kaartjes uitdelen tot wanneer de boel op is dan moeten mensen geen 12 uren staan aanschuiven.
  #572  
Oud 18-09-14, 08:49
snister's schermafbeelding
snister snister is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zuidwolde
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar snister
Standaard

Als er iemand heen gaat wil ik er ook wel een overnemen een iphone 6 grijs zwart 16gb

of heeft er nog iemand zin om met me mee te rijden vananacht naar oberhausen?

stuur dan een pm.
  #573  
Oud 18-09-14, 08:53
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Men zou beter de mensen laten weten van kijk er zijn x tal toestellen morgen los te koop, maar nee, altijd de debielen uithangen en dan de mensen 10uren voor niks laten aanschuiven. Zat er dan nog zo een medewerker ook nog wat de debiel uit te hangen, veel zin om hem ne patat te geven, ik had toen nie veel nodig.
Ze wete hoeveel losse toestelle ze hebbe voor morgen in oberhausen, dat ze dat dan op voorhand late wete zeg, probleem opgelost toch? Dat ze meteen telkens er mensen bij kome er meteen naartoe gaan en kaartjes uitdelen tot wanneer de boel op is dan moeten mensen geen 12 uren staan aanschuiven.
Groot gelijk eigenlijk...

Ikzelf was nog kalm en gewoon teleurgesteld, maar ik kan mij goed voorstellen dat er mensen zijn die zouden kunnen ontploffen hebben.

Die medewerkers die "niks van de voorraad wisten" zijn gewoon dikke zeveraars, langs de andere kant staat het misschien in hun contract dat ze 0,0 van informatie mogen lossen... In dat geval (of eigenlijk sowieso al) is Apple zelf hier de ********.

Marketing strategy zeker? Hype in stand houden.
  #574  
Oud 18-09-14, 09:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kben eens benieuwd mocht ge nu bellen naar die of ze weer dezelfde zever gaan verkopen.
  #575  
Oud 18-09-14, 09:02
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Tuurlijk... Volgens mij worden ze het zwijgen opgelegd. Komaan, als ge in een winkel werkt en achter u heb je een reuzegroot magazijn, kan je toch wel snel even schatten hoeveel iPhones daar liggen... "Ze wisten van niks", alsof die iPhones daar "plots" uit het niets terecht komen bij de openingsuren
  #576  
Oud 18-09-14, 09:04
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Nou zolang ik maar mijn 6+ grijs 64GB of 128GB krijg vind ik het allemaal prima
  #577  
Oud 18-09-14, 09:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Die medewerkers die "niks van de voorraad wisten" zijn gewoon dikke zeveraars...
Ik zat vorige jaar in Sulzbach met de store manager (en nog iemand van Apple Deutschland) bij te praten in zijn kantoor. Plotseling werd hij door een medewerker opgehaald. Er was een nieuwe voorraad aangekomen. Beide kameraden wisten van niets!

Ik ga vanavond met hen pintelieren in de aeroclub. Ik zal hen zeggen dat zij "gewoon" dikke zeveraars zijn.
  #578  
Oud 18-09-14, 09:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Tuurlijk... Volgens mij worden ze het zwijgen opgelegd. Komaan, als ge in een winkel werkt en achter u heb je een reuzegroot magazijn, kan je toch wel snel even schatten hoeveel iPhones daar liggen... "Ze wisten van niks", alsof die iPhones daar "plots" uit het niets terecht komen bij de openingsuren
We zitte hier met gereserveerde toestellen ik en ne maat en niemand heeft interesse lol, natuurlijk vragen we extra om uit de kosten te geraken maar toch raar ze. Staan ze dan wel 12 of meer uren aan te schuiven en moete toch ook hun naft enzo betalen?
  #579  
Oud 18-09-14, 09:09
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
We zitte hier met gereserveerde toestellen ik en ne maat en niemand heeft interesse lol, natuurlijk vragen we extra om uit de kosten te geraken maar toch raar ze. Staan ze dan wel 12 of meer uren aan te schuiven en moete toch ook hun naft enzo betalen?
Dat is wss omdat iedereen de 6+ wil
  #580  
Oud 18-09-14, 09:10
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik zat vorige jaar in Sulzbach met de store manager (en nog iemand van Apple Deutschland) bij te praten in zijn kantoor. Plotseling werd hij door een medewerker opgehaald. Er was een nieuwe voorraad aangekomen. Beide kameraden wisten van niets!
Kan goed zijn dat ze niet weten wanneer en hoeveel nieuwe voorraden ze binnenkrijgen.

Het ging erover dat ze vorig jaar in de nacht omstreeks 5-6 uur nog steeds zogezegd van niks af wisten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.