iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/156728-iphone-6-kopen-duitsland-wie-gaat.html)

kenneth12345 19-09-14 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dwaynebrasse (Bericht 972420)
we gaan het gewoon proberen denk ik dan!
2 jaar geleden met de komst van iphone 5 ook de dag erna gegaan en gelukkig nog een paar kunnen bemachtigen. Hopen dat dat morgen ook gebeurt.

Fingers crossed!

Vorig jaar ook geluk gehad op Zaterdag met de 5S....

ayfoon 19-09-14 16:40

Idem.. ga het ook morgen proberen.. bel ze vanavond of ze nog levering verwachten morgen..

bjaspers 19-09-14 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon (Bericht 972434)
Idem.. ga het ook morgen proberen.. bel ze vanavond of ze nog levering verwachten morgen..

Zit ook te denken om morgen te gaan voor een normale 6. Laat aub ff weten wat ze zeggen.

Dwaynebrasse 19-09-14 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon (Bericht 972434)
Idem.. ga het ook morgen proberen.. bel ze vanavond of ze nog levering verwachten morgen..

rond 8 uur ongeveer daar zijn en als ze geen meer hebben kunnen we nog snel een klein rondje duitsland doen. dusseldorf, keulen.
Ook eens leuk op zaterdag middag......

Laat t ons weten of ze nog een levering krijgen?
Alvast Viele Dank!

Affinity 19-09-14 17:10

winkel gaat pas open om 10 uur morgen

lqtran 19-09-14 17:20

waren er buiten Saturn en Mediamarkt nog andere winkels in Duitsland die iphones verkochten?

Dwaynebrasse 19-09-14 17:21

klopt maar wie weet staat er al een rij?
Beter er vroeg bij zijn dan de laatste voor je neus te zien worden verkocht.

marijn65 19-09-14 17:24

Vorig jaar was het echt een ramp de dagen daarna. Een week lang kwam er bijna niks. Misschien maar 10 in totaal.

Weet de naam niet meer precies, maar die reed elke dag op en neer, 5 keer mis..
Hopelijk gaat dat dit jaar beter..

Affinity 19-09-14 17:26

Sparc denk ik? :D die was echt gek, elke dag op en af

marijn65 19-09-14 17:29

Ja! Herinner me die naam wel!:p

Heb nog niks van m gelezen dit jaar.

deuxani 19-09-14 17:38

De weg naar Hamburg was helemaal leeg leek het wel :) 4,5 uurtjes vanaf Amsterdam, 45 minuten in de reserveringsrij en nu al een tijdje de iPhone 6 aan het restoren vanaf iCloud :) Die afgeronde zijkanten maken het typen echt zooooveeel lekkerder.

Arminiatuur 19-09-14 17:57

Laten ze snel met updates komen voor de 6 plus allemaal ingezoomde apps

RWK 19-09-14 18:06

Al iemand gebeld over de voorraad in de Duitse Stores?

TomdeBoer 19-09-14 18:07

1 Bijlage(n)
poe wat een dag mannen

moest wel wat dingen aanpassen in mijn werkschema maar iphones 6 in overvloed vandaag

gingen als warme broodjes over de toonbank

morgen zit ik er weer met een beetje leftovers

wees er dus snel bij

tbeumer@ 19-09-14 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer (Bericht 972486)
poe wat een dag mannen

moest wel wat dingen aanpassen in mijn werkschema maar iphones 6 in overvloed vandaag

gingen als warme broodjes over de toonbank

morgen zit ik er weer met een beetje leftovers

wees er dus snel bij

jammer dat dit kan van die minihandelaartjes..

hekimoglu 19-09-14 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ (Bericht 972496)
jammer dat dit kan van die minihandelaartjes..

Ja precies. Ga toch lekker op marktplaats stoer doen met je iPhone's.

Dat je er 1 extra meeneemt om te verkopen, om zo je kosten eruit te halen kan ik begrijpen.

Er zijn genoeg mensen hier die wel in de mogelijkheid waren om naar duitsland te rijden, maar die geen reservering konden krijgen doordat die handelaartjes alles hebben volgeboekt

ayfoon 19-09-14 18:55

Pff, las verhalen dat ze in oberhausen voor 1300 werden doorverkocht.. En dat is dan 6 16gb spacegray..

Btw; zojuist gebeld met oberhausen. Is helemaal op en ze weten niet of er morgen nog wat komt. Weet dus niet of ik ga...

DrDecibel 19-09-14 18:56

Aan de andere kant ook wel weer respect
Krijgt het toch wel weer voor elkaar

Wat is toch het verhaal met die duim Tom?

marijn65 19-09-14 19:02

Je bent ook niet goed als je €600 extra gaat betalen..
Kun je er gewoon twee van kopen.. (als je €100 extra inlegt)

Tidus35 19-09-14 19:03

Pfff nooit meer, volgend jaar ga ik na 8 uur om een iphone van iemand anders over te nemen voor +€150 ofzo. Gelukkig stond ik met hele aardige, gezellige mensen ( Jeroen, Lars en de rest van de gang) heb zelf geen iphone kunne bemachtigen helaas, maar zij wel ( gekocht bij 1 van de 100 handelaren die alles verpesten voor de echte fans)... Doordringen, onbeschoft, duwen, trekken, schelden etc etc etc.. Er waren 2 super asso groepjes, volgens mij Russen en mensen uit India ofzo. Er was ook nog een blond meisje, die volgens mij met de security bosjes indook om steeds verder in de rij met haar vriendinnen te komen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.