iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De handelaartjes gaan er nu niet te veel meer aan verdienen imo Frankrijk is online maar slechts met zéééééér beperkte voorraad, ik vermoed dat dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De handelaartjes gaan er nu niet te veel meer aan verdienen imo
Frankrijk is online maar slechts met zéééééér beperkte voorraad, ik vermoed dat dat nog de effectieve overschot is van sinds vrijdag dan... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iphone 6+ is beschikbaar in Parijs. enkel 16GB..alleen je moet hem dan vandaag ophalen haha
|
|||
|
|||
Citaat:
1 of 2 extra is inderdaad slim, maar als je ziet hoeveel sommige "liefhebbers" er hebben weten te bemachtigen en deze voor enorme prijzen verkopen, dan vind ik dat gewoon sneu voor de mensen die er echt graag 1 voor hun zelf willen hebben. En al helemaal als je hoort dat er mensen lang in de rij hebben gestaan en zonder iPhone naar huis zijn gegaan. Gisteren stond ik bij de Centro om mijn gereserveerde iPhone 6 op de halen en achter me stond een jongen die vertelde 20 uur in de rij te hebben gestaan, er pak m beet nog 20 man voor hem was, en dat er toen werd verteld dat alles op was. Dan wordt je niet vrolijk! Maar goed, die handelaars zullen er altijd blijven, alleen jammer dat ze hier dan nog gaan lopen pronken en mensen hun ogen ermee uitsteken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat volgende week na release in NL marktplaats helemaal instort.. daarna verdien je er nauwelijks meer op. Of je moet de 6+ hebben. Snap die vraag daarop overigens echt niet, vind het een onding. te groot, specs verschillen niet heel significant, maarja smaken verschillen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de Apple Store op de hoek is heb je geen kosten, maar zit je 2 uur in de auto naar bijvoorbeeld Oberhausen, kost het je toch benzine en eventueel eten en drinken als je wat langer in de rij moet staan. En dan is het toch fijn om een klein extraatje te verdienen waardoor je misschien je eigen iPhone voor de helft terug hebt verdiend. Maar er zijn zelfs mensen die hun iPhone 6 voor €1200 te koop zetten! De mensen die dat bedrag betalen zijn of heel rijk, of heel dom Vond de 6+ ook veel te groot, wellicht handig voor zakelijk gebruik, maar zie mezelf niet snel met zo'n apparaat bellen! De 6 daarentegen is fantastisch! |
|
||||
|
||||
Wat is de link voor die Franse reservering ook al weer?
Heb hem al 😃 |
|
|||
|
|||
Ik heb eigenlijk ook best veel betaald voor mijn iPhone...
Péage in Frankrijk kwam op 32 euro, en de iPhone is daar al 20 euro duurder... Benzine is gratis. Maar dus toch 52 euro extra betaald tegenover mensen uit Duitsland Maar daar moet ik niet over klagen, die Apple medewerker die mij bediende zei: "Getting an iPhone 6+ on the first days, it's almost impossible" |
|
|||
|
|||
Dat is nu ook weer een beetje overdreven. Moeder de vrouw en haar vriendinnen zijn toch elk met twee (2) iPhone 6 Plus naar huis gekomen van Paris Opéra.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo jammer.. Ingezoomde apps.
Schiet op met die updates
|
|||
|
|||
Hangt er puur vanaf wat je ermee doet, als je ook vaak belt enzo imo...
Ik heb van mijn werk zo'n brol samsung gsm van 20 euro enkel om te bellen. De iPhone ligt op mijn werk of thuis praktisch ALTIJD op mijn bureau en vooral gebruikt om te surfen/forum apps ... voor mij is de 6+ dus een droom voor mijn gebruikerservaring Enkel tijdens het rijden zal het geen gsm meer worden, want met 1 hand kan ik hem niet bedienen. Dat is in principe maar een klein verlies, en zelfs een voordeel voor mijn "veiligheid" Als ik veel zou moeten bellen of moest ik bvb niet op een bureau werken en dus de GSM vaak in mijn broekzak zitten hebben, zou ik voor de 6 gegaan zijn. @timosha: met reserveringen leek het best OK, maar dan nog, ik ken héél weinig mensen met een 6+ tot zover... Op andere forums dat ik zit hebben ze wel een 6 easy kunnen bemachtigen. Ook de reserveringen de dag nadien waren precies allemaal direct de deur uit. Impossible is dus wel overdreven, maar je moest er in ieder geval SNEL bij zijn. Er zijn er veel die wachten op releases in België, sommige moesten zelfs al voorschot of de volle pot betalen bij hun "pre-order". Die gaan mooi voor *** staan als ze op 26 september niks kunnen afhalen... |
|
|||
|
|||
De iPhone 6 is echt leuk! Zalig in de hand... Mooi scherm.. Top telefoon. Wou eigenlijk voor de 6+ gaan.. Heb er trouwens eentje besteld die ik vermoedelijk vrijdag 26/9 zal kunnen ophalen, deze zal verkocht worden aangezien de 6 gewoonweg super is!
|
|
|||
|
|||
6 is idd een pracht toestel en voor de meer "normale" gebruiker lijkt mij die ook wel het beste
Ik heb ook eerder het gevoel dat ik een iPad Micro op zak heb, maar het stoort me niet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is Apple store trouwens gewoon open vandaag?
Of doen ze daar niet aan kaufsontag 😃 |
|
|||
|
|||
Helaas niet, maandag om 10:00 zijn ze weer open
|
||||
|
||||
Citaat:
Gesloten vandaag zei Manager, mits iPhone voorraad zou zijn.. Maar hij verwachtte geen Voorraad in Oberhausen...
|
|||
|
|||
In Parijs is er wel ene die open is toch? Iemand die ik ken is daarheen nu om zijn gereserveerde iPhone 6+ 16Gb op te halen.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|