//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De handelaartjes gaan er nu niet te veel meer aan verdienen imo Frankrijk is online maar slechts met zéééééér beperkte voorraad, ik vermoed dat dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1281  
Oud 21-09-14, 08:45
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

De handelaartjes gaan er nu niet te veel meer aan verdienen imo

Frankrijk is online maar slechts met zéééééér beperkte voorraad, ik vermoed dat dat nog de effectieve overschot is van sinds vrijdag dan...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1282  
Oud 21-09-14, 08:59
ayfoon ayfoon is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

iphone 6+ is beschikbaar in Parijs. enkel 16GB..alleen je moet hem dan vandaag ophalen haha
__________________
Firmware 1.1.4 -> Ziphone 2.5c, NL Taalpakket + T9
  #1283  
Oud 21-09-14, 09:07
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
De handelaartjes gaan er nu niet te veel meer aan verdienen imo

Frankrijk is online maar slechts met zéééééér beperkte voorraad, ik vermoed dat dat nog de effectieve overschot is van sinds vrijdag dan...
Ik denk inderdaad ook dat de handelaartjes een stuk minder vrolijk zullen zijn dan voorgaande jaren.
1 of 2 extra is inderdaad slim, maar als je ziet hoeveel sommige "liefhebbers" er hebben weten te bemachtigen en deze voor enorme prijzen verkopen, dan vind ik dat gewoon sneu voor de mensen die er echt graag 1 voor hun zelf willen hebben.
En al helemaal als je hoort dat er mensen lang in de rij hebben gestaan en zonder iPhone naar huis zijn gegaan.
Gisteren stond ik bij de Centro om mijn gereserveerde iPhone 6 op de halen en achter me stond een jongen die vertelde 20 uur in de rij te hebben gestaan, er pak m beet nog 20 man voor hem was, en dat er toen werd verteld dat alles op was.
Dan wordt je niet vrolijk!

Maar goed, die handelaars zullen er altijd blijven, alleen jammer dat ze hier dan nog gaan lopen pronken en mensen hun ogen ermee uitsteken.
  #1284  
Oud 21-09-14, 09:13
ayfoon ayfoon is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AeronNL Bekijk bericht
Ik denk inderdaad ook dat de handelaartjes een stuk minder vrolijk zullen zijn dan voorgaande jaren.
1 of 2 extra is inderdaad slim, maar als je ziet hoeveel sommige "liefhebbers" er hebben weten te bemachtigen en deze voor enorme prijzen verkopen, dan vind ik dat gewoon sneu voor de mensen die er echt graag 1 voor hun zelf willen hebben.
En al helemaal als je hoort dat er mensen lang in de rij hebben gestaan en zonder iPhone naar huis zijn gegaan.
Gisteren stond ik bij de Centro om mijn gereserveerde iPhone 6 op de halen en achter me stond een jongen die vertelde 20 uur in de rij te hebben gestaan, er pak m beet nog 20 man voor hem was, en dat er toen werd verteld dat alles op was.
Dan wordt je niet vrolijk!

Maar goed, die handelaars zullen er altijd blijven, alleen jammer dat ze hier dan nog gaan lopen pronken en mensen hun ogen ermee uitsteken.
idd.. zul je blijven houden. zelf heb ik er 2 te koop staan om gewoon rit er naar toe te "funden". Gisteren eentje weggedaan voor €825 en gast zei "waarom doe je het voor zo goedkoop weg, mensen vragen veel meer op marktplaats". Haha, ga hier niet rijk van worden, puur om kosten te dekken.

Denk dat volgende week na release in NL marktplaats helemaal instort.. daarna verdien je er nauwelijks meer op. Of je moet de 6+ hebben.

Snap die vraag daarop overigens echt niet, vind het een onding. te groot, specs verschillen niet heel significant, maarja smaken verschillen
  #1285  
Oud 21-09-14, 09:19
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon Bekijk bericht
idd.. zul je blijven houden. zelf heb ik er 2 te koop staan om gewoon rit er naar toe te "funden". Gisteren eentje weggedaan voor €825 en gast zei "waarom doe je het voor zo goedkoop weg, mensen vragen veel meer op marktplaats". Haha, ga hier niet rijk van worden, puur om kosten te dekken.

Denk dat volgende week na release in NL marktplaats helemaal instort.. daarna verdien je er nauwelijks meer op. Of je moet de 6+ hebben.

Snap die vraag daarop overigens echt niet, vind het een onding. te groot, specs verschillen niet heel significant, maarja smaken verschillen
Helemaal mee eens.
Als de Apple Store op de hoek is heb je geen kosten, maar zit je 2 uur in de auto naar bijvoorbeeld Oberhausen, kost het je toch benzine en eventueel eten en drinken als je wat langer in de rij moet staan. En dan is het toch fijn om een klein extraatje te verdienen waardoor je misschien je eigen iPhone voor de helft terug hebt verdiend.
Maar er zijn zelfs mensen die hun iPhone 6 voor €1200 te koop zetten!
De mensen die dat bedrag betalen zijn of heel rijk, of heel dom

Vond de 6+ ook veel te groot, wellicht handig voor zakelijk gebruik, maar zie mezelf niet snel met zo'n apparaat bellen!
De 6 daarentegen is fantastisch!
  #1286  
Oud 21-09-14, 09:21
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Wat is de link voor die Franse reservering ook al weer?


Heb hem al 😃
  #1287  
Oud 21-09-14, 09:52
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ik heb eigenlijk ook best veel betaald voor mijn iPhone...

Péage in Frankrijk kwam op 32 euro, en de iPhone is daar al 20 euro duurder...

Benzine is gratis. Maar dus toch 52 euro extra betaald tegenover mensen uit Duitsland

Maar daar moet ik niet over klagen, die Apple medewerker die mij bediende zei: "Getting an iPhone 6+ on the first days, it's almost impossible"
  #1288  
Oud 21-09-14, 09:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Maar daar moet ik niet over klagen, die Apple medewerker die mij bediende zei: "Getting an iPhone 6+ on the first days, it's almost impossible"
Dat is nu ook weer een beetje overdreven. Moeder de vrouw en haar vriendinnen zijn toch elk met twee (2) iPhone 6 Plus naar huis gekomen van Paris Opéra.
  #1289  
Oud 21-09-14, 10:07
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is nu ook weer een beetje overdreven. Moeder de vrouw en haar vriendinnen zijn toch elk met twee (2) iPhone 6 Plus naar huis gekomen van Paris Opéra.
Hoe bevalt de plus Timosha ?
  #1290  
Oud 21-09-14, 10:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Hoe bevalt de plus Timosha ?
Je bedoelt die iPad Micro? Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk. Ga dat ding alleen maar gebruiken als test iPhone. De iPhone voor dagelijks gebruik wordt de iPhone 6.
  #1291  
Oud 21-09-14, 10:13
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je bedoelt die iPad Micro? Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk. Ga dat ding alleen maar gebruiken als test iPhone. De iPhone voor dagelijks gebruik wordt de iPhone 6.
Hahaha juist die idd, bedankt voor de beknopte info
  #1292  
Oud 21-09-14, 10:21
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Zo jammer.. Ingezoomde apps.
Schiet op met die updates
__________________
  #1293  
Oud 21-09-14, 10:21
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Hangt er puur vanaf wat je ermee doet, als je ook vaak belt enzo imo...

Ik heb van mijn werk zo'n brol samsung gsm van 20 euro enkel om te bellen. De iPhone ligt op mijn werk of thuis praktisch ALTIJD op mijn bureau en vooral gebruikt om te surfen/forum apps ... voor mij is de 6+ dus een droom voor mijn gebruikerservaring
Enkel tijdens het rijden zal het geen gsm meer worden, want met 1 hand kan ik hem niet bedienen. Dat is in principe maar een klein verlies, en zelfs een voordeel voor mijn "veiligheid"

Als ik veel zou moeten bellen of moest ik bvb niet op een bureau werken en dus de GSM vaak in mijn broekzak zitten hebben, zou ik voor de 6 gegaan zijn.


@timosha: met reserveringen leek het best OK, maar dan nog, ik ken héél weinig mensen met een 6+ tot zover... Op andere forums dat ik zit hebben ze wel een 6 easy kunnen bemachtigen. Ook de reserveringen de dag nadien waren precies allemaal direct de deur uit. Impossible is dus wel overdreven, maar je moest er in ieder geval SNEL bij zijn.
Er zijn er veel die wachten op releases in België, sommige moesten zelfs al voorschot of de volle pot betalen bij hun "pre-order". Die gaan mooi voor *** staan als ze op 26 september niks kunnen afhalen...
  #1294  
Oud 21-09-14, 10:21
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

De iPhone 6 is echt leuk! Zalig in de hand... Mooi scherm.. Top telefoon. Wou eigenlijk voor de 6+ gaan.. Heb er trouwens eentje besteld die ik vermoedelijk vrijdag 26/9 zal kunnen ophalen, deze zal verkocht worden aangezien de 6 gewoonweg super is!
  #1295  
Oud 21-09-14, 10:57
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

6 is idd een pracht toestel en voor de meer "normale" gebruiker lijkt mij die ook wel het beste

Ik heb ook eerder het gevoel dat ik een iPad Micro op zak heb, maar het stoort me niet.
  #1296  
Oud 21-09-14, 11:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Ik heb ook eerder het gevoel dat ik een iPad Micro op zak heb, maar het stoort me niet.
Dat was het eerste wat mijn vrouw zei als ze de iPhone 6 Plus uitpakte. "Tof! Ik heb nu een gouden iPad Micro, de iPad Mini mag weg".

Nu maar weer on topic.
  #1297  
Oud 21-09-14, 11:38
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Is Apple store trouwens gewoon open vandaag?
Of doen ze daar niet aan kaufsontag 😃
  #1298  
Oud 21-09-14, 11:40
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

Helaas niet, maandag om 10:00 zijn ze weer open
__________________
iPhone 6 128GB, iPad Air Wi-Fi (16 GB), iPad 3e generatie 64 GB Wi-Fi, MacBook Pro 15" Retina 2,3 I7, Ghz, iMac 27" I7, iMac 27" i7, Apple TV 3, Apple Watch 42mm
  #1299  
Oud 21-09-14, 11:41
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Is Apple store trouwens gewoon open vandaag?
Of doen ze daar niet aan kaufsontag 😃
Gister gevraagd..


Gesloten vandaag zei Manager, mits iPhone voorraad zou zijn..


Maar hij verwachtte geen Voorraad in Oberhausen...
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #1300  
Oud 21-09-14, 12:04
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

In Parijs is er wel ene die open is toch? Iemand die ik ken is daarheen nu om zijn gereserveerde iPhone 6+ 16Gb op te halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.