//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) boys, geloof me, die 19e in Duitsland wordt weer mega druk. Vorig jaar was het precies het zelfde met pre orders en week later in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 10-09-14, 10:08
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

boys, geloof me, die 19e in Duitsland wordt weer mega druk. Vorig jaar was het precies het zelfde met pre orders en week later in Nederland.
Let maar op, de eerste die in de rij gaan staan, die staan er al op donderdagavond.

Ik zelf zit er sterk over te denken om deze over te slaan voorlopig.
Ben er eigenlijk helemaal niet blij mee dat die groter is geworden.

Wellicht dat ik er 2 in UK bestel via BL. Worden ze op maandag bezorgd en dat ik er dan 2 mensen blij mee kan maken.

Ben alleen wel benieuwd welk model 'hot' gaat worden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 10-09-14, 10:10
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
boys, geloof me, die 19e in Duitsland wordt weer mega druk. Vorig jaar was het precies het zelfde met pre orders en week later in Nederland.
Let maar op, de eerste die in de rij gaan staan, die staan er al op donderdagavond.

Ik zelf zit er sterk over te denken om deze over te slaan voorlopig.
Ben er eigenlijk helemaal niet blij mee dat die groter is geworden.

Wellicht dat ik er 2 in UK bestel via BL. Worden ze op maandag bezorgd en dat ik er dan 2 mensen blij mee kan maken.

Ben alleen wel benieuwd welk model 'hot' gaat worden
Hoe werkt dat nu precies met BL dan?
Mocht toch niet meer van Apple..?
Veel over gelezen vorig jaar
  #143  
Oud 10-09-14, 10:28
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
boys, geloof me, die 19e in Duitsland wordt weer mega druk. Vorig jaar was het precies het zelfde met pre orders en week later in Nederland.
Fout!
Vorig jaar waren er geen preorders voor levering op releasedag in duitsland.
En de launch in nederland was 2 weken later!

Volgens mij zal het wel ietsje minder druk worden met die preorders nu en de week erna al in nl/be.
en aangezien de iphone6 en de + al langer in productie zijn dan vorig jaar de 5S, zal de voorraad vele malen groter zijn.
  #144  
Oud 10-09-14, 10:32
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Fout!
Vorig jaar waren er geen preorders voor levering op releasedag in duitsland.
En de launch in nederland was 2 weken later!

Volgens mij zal het wel ietsje minder druk worden met die preorders nu en de week erna al in nl/be.
en aangezien de iphone6 en de + al langer in productie zijn dan vorig jaar de 5S, zal de voorraad vele malen groter zijn.
Was t niet 25/26 oktober?
Dat is bijna een maand later.
Kan ik me herinneren..
  #145  
Oud 10-09-14, 12:15
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Kleine Jan had vorig jaar zijn 5S gepre- orderd in Duitsland

Er zat idd wel paar weken tussen nederland en duitsland

Maar nogmaals, geloof me, dat wordt echt weer mega druk bij al die stores
Ik begin daar echt niet aan

BL is prima uitkomst
Lees forum ff terug, staat uitgebreid beschreven
Klopt idd dat Apple probeert die orders eruit te halen maar werden er genoeg verstuurd
  #146  
Oud 10-09-14, 12:54
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Kleine Jan had vorig jaar zijn 5S gepre- orderd in Duitsland

Heb even bij mijn bestelling gegeken maar bij de 5S was er inderdaad geen pre-order. Ik heb toen op 20 september besteld (vrij laat in de ochtend) en werd toen 4 okt geleverd.

Wat me opvalt op de Nederlandse apple store is dat er staat "op 26 september te bestellen" maar ze zeggen niets over de verzending. dikke kans dat er dan al een wachttijd is die kan oplopen tot dagen/weken.

Ik ga dit keer ook niet naar Duitsland maar doe er gewoon 1 bestellen online in duitsland.
Misschien doet Gravis.de ook wel weer online verkopen
__________________
Wie dit leest is gek.
  #147  
Oud 10-09-14, 13:15
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

Heeft er iemand al de Apple Store van Centro gebeld hoe ze voorbereidingen gaan treffen ? Duits is niet me sterkste punt.

Als er iemand mee wilt vanaf Amsterdam naar Centro kan dat. Terugweg ga ik alleen naar Rotterdam (ik gooi je er dan bij Schiedam Centraal uit). Ik rij 21.00uur of iets eerder weg vanaf Museumplein/Concertgebouw. We zijn dan 23.00/23.15uur daar.
  #148  
Oud 10-09-14, 15:27
jannickv jannickv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Voor sommigen (Belgen, zoals mezelf) is het dichterbij om in Parijs een iphone te halen. Heeft daar iemand ervaring mee?

Ik veronderstel dat "Opéra" sowieso de grootste voorraad zal hebben daar?
  #149  
Oud 10-09-14, 15:45
Frakke0 Frakke0 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 10
Standaard

Wat is jullie ervaring?
Is het het snelste om deze vrijdag gewoon te bestellen online bij UK Apple Store Online en dan laten afleveren op een Borderlinx adres?

Of toch even naar Duitsland proberen rijden? En hopen dat je er een hebt..
  #150  
Oud 10-09-14, 16:14
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frakke0 Bekijk bericht
Wat is jullie ervaring?
Is het het snelste om deze vrijdag gewoon te bestellen online bij UK Apple Store Online en dan laten afleveren op een Borderlinx adres?

Of toch even naar Duitsland proberen rijden? En hopen dat je er een hebt..
Vraag ik me ook af eigenlijk...
  #151  
Oud 10-09-14, 16:33
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Als je online besteld bij Apple wordt je iPhone naar de UK verzonden om dan 2 - 3 dagen later bij u thuis te zijn. Het risico bestaat dat je order geannuleerd wordt omdat het een Borderlinx adres betreft. Aangezien er een weekend tussen zit zal je deze pas in de week volgend op de release hebben.

Als je vrijdag (of donderdag) gaat aanschuiven en er is voldoende voorraad dan heb je hem 's vrijdags.
  #152  
Oud 10-09-14, 16:39
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Als je hem zo snel mogelijk wil zou ik gaan aanschuiven voor een apple store. Online is altijd een risico. Zelf ga ik naar Oberhausen.
  #153  
Oud 10-09-14, 18:09
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Hmm de donderdag ga ik niet halen in Oberhausen jammer genoeg..

Herinnert zich iemand nog de iPhone 5 verkoop daar??? Schijnt dat ze hele dag door konden verkopen en dat er zelfs zaterdag nog iPhones waren...

Bij de 5S was het een drama, dat heb ik live ondervonden, maar meende wel te lezen dat er zaterdagochtend een paar waren die er ene kunnen kopen hebben...

Ik zou de "gok" wagen om eventueel zaterdag te gaan en gewoon rond 5uur toe te komen zodat ik ruim voor opening er ben... Jammer genoeg heb ik geen glazen bol, en niemand hier, dus geen idee of ik daar goed aan doe...

In ieder geval als het mocht tegenzitten kan ik daar toch met mijn vrouw eens lekker KFC eten in de centroallee, want dat hebben we niet in België en dat lust ik wel
  #154  
Oud 10-09-14, 18:11
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Ik hou de "Te Koop" wel in de gaten Betaal graag een beetje extra om niet uren in de rij te hoeven staan...

Mocht dat niet lukken ga ik wel voor de Apple Store in Amsterdam
  #155  
Oud 10-09-14, 18:48
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Hmm de donderdag ga ik niet halen in Oberhausen jammer genoeg..

Herinnert zich iemand nog de iPhone 5 verkoop daar??? Schijnt dat ze hele dag door konden verkopen en dat er zelfs zaterdag nog iPhones waren...

Bij de 5S was het een drama, dat heb ik live ondervonden, maar meende wel te lezen dat er zaterdagochtend een paar waren die er ene kunnen kopen hebben...

Ik zou de "gok" wagen om eventueel zaterdag te gaan en gewoon rond 5uur toe te komen zodat ik ruim voor opening er ben... Jammer genoeg heb ik geen glazen bol, en niemand hier, dus geen idee of ik daar goed aan doe...

In ieder geval als het mocht tegenzitten kan ik daar toch met mijn vrouw eens lekker KFC eten in de centroallee, want dat hebben we niet in België en dat lust ik wel
Bij de iphone 5 waren ze idd nog tot in de namiddag iphones aan het verkopen. Maar je moet wel rekening houden met het feit dat China toen nog niet bij de eerste groep landen hoorde. Dat is ook een enorme reden waarom er vorig jaar zo weinig toestellen beschikbaar waren.
  #156  
Oud 10-09-14, 19:55
bjal bjal is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

heeyy...

tot mijn grote spijt kan ik dit jaar niet in de rij gaan staan voor de iphone..
heb vrijdag namelijk twee tentamens.
vorig jaar ben ik wel geweest en dan was heel gezellig.

nu ben ik op zoek of er iemand is die voor mij een iphone 6 kan meenemen, ik zou em dan vrijdag middag/avond kunnen ophalen in de buurt van eindhoven/roermond/maastricht. ik zou graag de iphone 6 plus scape gray met 16 gb willen kopen... ik ben best bereid om er iets meer voor te betalen...

iemand interesse? stuur me dan effe een berichtje. thanks
  #157  
Oud 10-09-14, 20:00
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Heeft iemand een idee of je in Duitsland een iphone kan kopen voor een zaak? Mijn schoonbroer vroeg voor hem een iphone mee te nemen voor zijn zaak. Ik zou gewoon zijn btw nummer op het factuur moeten laten zetten zodat hij de btw in belgie kan terugkrijgen.
  #158  
Oud 10-09-14, 20:29
Iphonefan123 Iphonefan123 is offline
• iOS 6.1.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 18
Standaard

Ik zit nog erg te twijfelen tussen de iphone 6 en 6 plus. Ik vind het best jammer dat de 6 plus net weer iets beter is dan de 4.7 iphone 6. Ik denk namelijk dat 5.5 inch net te groot voor mij is. Weet iemand trouwens wat die pre orders inhouden voor duitsland? Dus dat ik niet voor niks een nacht voor de winkel ga staan wachten omdat de meeste duitser er een hebben ge pre ordered waardoor ze allemaal al zijn uitverkocht?
  #159  
Oud 10-09-14, 20:58
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonefan123 Bekijk bericht
Ik zit nog erg te twijfelen tussen de iphone 6 en 6 plus. Ik vind het best jammer dat de 6 plus net weer iets beter is dan de 4.7 iphone 6. Ik denk namelijk dat 5.5 inch net te groot voor mij is. Weet iemand trouwens wat die pre orders inhouden voor duitsland? Dus dat ik niet voor niks een nacht voor de winkel ga staan wachten omdat de meeste duitser er een hebben ge pre ordered waardoor ze allemaal al zijn uitverkocht?
Was ook lichtjes aan het twijfelen door de iets betere specs van de plus. Maar die valt zeker af. heb hier op papier even uitgetekend hoe groot elk model is tov de 5S. En dat plus model geraakt gewoon niet in mijn broekzak. Als ik die op straat even met 1 hand wil bedienen ligt die gewoon meteen op de grond. En uiteindelijk valt het verschil in specs toch mee. De ppi van de vorige iphones zijn meer dan genoeg voor mij. ik zie echt geen pixels meer. En de optische beeldstabilisatie is jammer, maar zeker geen dealbreaker om voor de plus te kiezen. Ook de batterij van de iphone 5s was voor mij voldoende, dus ik zal het zeker ok vinden met de iphone 6. verder heb ik begrepen dat de hoeveelheid RAM net hetzelfde is en dan de kleinere iphone een iets beter contrast heeft op het scherm. Dan is het mij die extra voetafdruk en extra 100 euro zeker niet waard. De iphones zullen in de winkel zeker verkrijgbaar zijn. Er is maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar voor online verkoop.
  #160  
Oud 10-09-14, 21:34
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Hoelaat gaan de meeste donderdag naar Oberhausen om een iPhone 6 te bemachtigen, ik ga rond 15:00 uur vertrekken uit Almelo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 12:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.