//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 15-09-14, 17:09
serial serial is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je van af strepen ?

Want er staat nergens dat je de bevesting mee moet nemen. Alleen je legitimatie bewijs.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 15-09-14, 17:19
Arminiatuur Arminiatuur is offline
• iOS 10.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Doetinchem
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Nog 4 dagen!!!! Spannend!
Als je reservering hebt moet je die mail afdrukken of mag je deze ook aantonen op je telefoon?
Wij zullen er donderdag rond 20u zijn
Waarom zal je er dan al zijn? moet je alsnog de hele nacht wachten terwijl je een reservering hebt..

Of ben je van plan om meerdere toestellen te halen?
  #403  
Oud 15-09-14, 17:19
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk bericht
Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je van af strepen ?

Want er staat nergens dat je de bevesting mee moet nemen. Alleen je legitimatie bewijs.
Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.
  #404  
Oud 15-09-14, 17:25
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Nog 4 dagen!!!! Spannend!
Als je reservering hebt moet je die mail afdrukken of mag je deze ook aantonen op je telefoon?
Wij zullen er donderdag rond 20u zijn
Waar begint de rij dan, voor de store zelf?
  #405  
Oud 15-09-14, 17:30
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.
vorig jaar heeft apple ook in oberhausen met reserveringen gewerkt. niet op launch day maar wel daarna.
__________________
Wie dit leest is gek.
  #406  
Oud 15-09-14, 17:32
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
vorig jaar heeft apple ook in oberhausen met reserveringen gewerkt. niet op launch day maar wel daarna.
in de eerste weken erna bedoel je? klopt, maar toen mocht je ook max 2 toestellen kopen. Ik had het specifiek over launch day
  #407  
Oud 15-09-14, 17:55
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Pff dat bellen van die winkels is een drama.. wachten, wachten en nog eens wachten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 17:25 ----------

Welke mede Apple fans hebben a.s. vrijdag tussen 10 en 11 hun reservering staan?
__________________
  #408  
Oud 15-09-14, 18:46
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Welke mede Apple fans hebben a.s. vrijdag tussen 10 en 11 hun reservering staan?
Ik heb ook dat uur.
  #409  
Oud 15-09-14, 19:13
Guest-20190611152951
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een reservering gedaan een paar dagen geleden op apple.de ( hier heb ik ook een screenshot van ). Alleen heb ik geen mail gehad.. Weet iemand of ik dat nu ergens kan checken of het goed is gegaan?
  #410  
Oud 15-09-14, 19:16
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Inloggen op je account?
  #411  
Oud 15-09-14, 20:04
Amlgo Amlgo is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190611152951 Bekijk bericht
Ik heb een reservering gedaan een paar dagen geleden op apple.de ( hier heb ik ook een screenshot van ). Alleen heb ik geen mail gehad.. Weet iemand of ik dat nu ergens kan checken of het goed is gegaan?
Ik heb dit ook dus gebeld en hij gaf aan dat hii denkt dat de reservering niet goed is gegaan maar kunnen pas op de dag van levering de reserveringen checken. Pfff heb ik weer

Groeten
Amigo
  #412  
Oud 15-09-14, 21:05
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur Bekijk bericht
Waarom zal je er dan al zijn? moet je alsnog de hele nacht wachten terwijl je een reservering hebt..

Of ben je van plan om meerdere toestellen te halen?
Ik heb reservering maar komen met 4 mensen en die hebben geen reservering dus die moeten wachten en aanschuiven. Ik doe lekker met hen mee tot 8u, dan ga ik de mijne gewoon afhalen en erna wat eten en relaxen in winkelcentrum terwijl rest staat aan te schuiven

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 20:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.
Hoe gaan ze dat controleren?
  #413  
Oud 15-09-14, 21:17
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Ik heb reservering maar komen met 4 mensen en die hebben geen reservering dus die moeten wachten en aanschuiven. Ik doe lekker met hen mee tot 8u, dan ga ik de mijne gewoon afhalen en erna wat eten en relaxen in winkelcentrum terwijl rest staat aan te schuiven

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 20:07 ----------



Hoe gaan ze dat controleren?
Niet zo heel moeilijk lijkt me.Legitimatiebewijs word geregistreerd ,bij een 2 e poging extra iphones te halen krijgen ze een melding dat er die dag al 2 geregistreerd zijn op dat legitimatiebewijs.
  #414  
Oud 15-09-14, 21:29
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Niet zo heel moeilijk lijkt me.Legitimatiebewijs word geregistreerd ,bij een 2 e poging extra iphones te halen krijgen ze een melding dat er die dag al 2 geregistreerd zijn op dat legitimatiebewijs.
Klopt. En als je apple ID niet klopt met je legitimatiebewijs zal je order ook worden geweigerd. Als Je naam, voornaam en adres en dergelijke die bij je account gekoppeld zijn niet kloppen met je legitimatiebewijs krijg je niets mee. De personen die dus meerdere iphones hebben gekocht met snel aangemaakte apple ID's zullen dus van een kale reis terugkomen.
  #415  
Oud 15-09-14, 21:48
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Klopt. En als je apple ID niet klopt met je legitimatiebewijs zal je order ook worden geweigerd. Als Je naam, voornaam en adres en dergelijke die bij je account gekoppeld zijn niet kloppen met je legitimatiebewijs krijg je niets mee. De personen die dus meerdere iphones hebben gekocht met snel aangemaakte apple ID's zullen dus van een kale reis terugkomen.
Alleen je naam dus.Meer staat er niet op je paspoort .
  #416  
Oud 15-09-14, 21:49
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Alleen je naam dus.Meer staat er niet op je paspoort .
Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz..
  #417  
Oud 15-09-14, 21:53
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Bekijk bericht
Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz..
Het word steeds gekker bij apple.
  #418  
Oud 15-09-14, 21:53
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Alleen je naam dus.Meer staat er niet op je paspoort .
En eventueel je geboortedatum. Adres staat idd niet meer gedrukt op je paspoort
  #419  
Oud 15-09-14, 21:54
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Wat een onzin
Wedden dat het voldoende is als je mailtje laat zien
Die hebben echt wel wat anders aan hun hoofd dan id's en adres gegevens te controleren
Al vaak genoeg meerdere meegenomen op verschillende accounts vorige jaar
  #420  
Oud 15-09-14, 21:54
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Bekijk bericht
Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz..
Dat zeg je nu toch om te lachen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 12:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.