//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity In Parijs is er wel ene die open is toch? Iemand die ik ken is daarheen nu om zijn gereserveerde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1301  
Oud 21-09-14, 12:11
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
In Parijs is er wel ene die open is toch? Iemand die ik ken is daarheen nu om zijn gereserveerde iPhone 6+ 16Gb op te halen.
Parijs is wel OPEN!!


DUI is wel Gesloten!!
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1302  
Oud 21-09-14, 12:19
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Op 12 sept zowel een pre-order (mailboxde.com) als reservering (pick-up Oberhausen) via online store gedaan. Hierbij in beide gevallen de 6 64 GB space grey en 6 16 GB zilver. Een dag later had ik al twijfels of dit de juiste keuze is geweest en of ik niet alsnog voor de plus moet gaan.

Vandaar maar donderdagochtend rond 9.45u aangeschoven in de Oberhausen-rij, was naar schatting 50-60e in de rij, here we go again! Je zou denken dat je dan alle modellen/kleuren voor het kiezen hebt, maar helaas niet meer als het gaat om de plus, deze was net voor mij al weggekaapt. Gemoedstoestand: balen, balen en nog eens balen, voor niks noppes nada al die tijd in de rij gestaan! Vervolgens ben ik uit de rij gestapt (vr 08.00 u) en maar naar de Apple store gelopen om beide toestellen te bekijken. Misschien was het wel geluk bij ongeluk..

Allereerst nam ik de 6 plus in handen en dacht wauuw wat een scherm en hmm wat een ding in je handen, vooral hoe breed het in je handen is (voelt niet natuurlijk aan) en in je jeans pocket het bij zitten onaangenaam voelt. Daarna de 6 bekeken en meteen had ik het gevoel dat het 1 geheel is en de verhoudingen kloppen, zowel scherm, toestel als bediening met 1 hand. T.o.v. de 5s is het met de 6 best wel een vooruitgang: je hebt echt wel het gevoel dat deze upgrade het waard is, alleen al als het gaat om zijn scherm. Vervolgens heb ik mijn reservering die ik had gemaakt voor de 2 6'en ook niet opgehaald aangezien ik het nog een paar dagen wilde laten rusten en ik mijn online bestelling toch deze week zal ontvangen (kon daarnaast de ijssalon ook niet vinden waar je van dit soort dingen met flinke marges snel vanaf kan zijn ). Op dit moment denk ik dat ik eruit ben en voor de 6 ga. Heb mij laten vertellen dat je je online bestelling mag openmaken, gebruiken en als het niet bevalt binnen 2 weken retourneren. Of het dan op retourneren zal aankomen, betwijfel ik, we'll see..
  #1303  
Oud 21-09-14, 12:28
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Scoop is ook onderweg, meen ik

ik vind het ff te veel van het goede

Hoop morgen weer wat te kunnen halen in Oberhausen
  #1304  
Oud 21-09-14, 12:37
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ik vraag mij af aan wie jij ze wel verkoopt? Heb er al verschillende gezien voor 50 euro als "extra" en die verkopen zelfs niet meer
  #1305  
Oud 21-09-14, 14:44
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

Waar heb je die gezien dan? Ik kan ze nergens vinden :/
__________________
iPhone 6 128GB, iPad Air Wi-Fi (16 GB), iPad 3e generatie 64 GB Wi-Fi, MacBook Pro 15" Retina 2,3 I7, Ghz, iMac 27" I7, iMac 27" i7, Apple TV 3, Apple Watch 42mm
  #1306  
Oud 21-09-14, 15:21
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Denk als je +€50,- erop doet en op marktplaats zet gelijk kwijt bent dus het is gelul
  #1307  
Oud 21-09-14, 15:45
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Denk als je +€50,- erop doet en op marktplaats zet gelijk kwijt bent dus het is gelul
Je denkt t idd
  #1308  
Oud 21-09-14, 15:52
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Je denkt t idd
Ik denk het niet weet het 100% zeker wat denk je dat mensen voor €50,- minder 24 uur gaan wachten donderdag voor de Apple store of helemaal afreizen naar Duitsland
  #1309  
Oud 21-09-14, 15:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Je denkt t idd
Ik heb op de aankoopprijs van een iPhone 6 Plus 64 GB een bak Duvel Tripel Hop gedaan. Was het ding zo kwijt.
  #1310  
Oud 21-09-14, 16:19
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb op de aankoopprijs van een iPhone 6 Plus 64 GB een bak Duvel Tripel Hop gedaan. Was het ding zo kwijt.
Hahahaha,

ik hoop nog op een iPhone6 plus-128GB alleen mis steeds de reservingen online
  #1311  
Oud 21-09-14, 16:35
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Ik denk het niet weet het 100% zeker wat denk je dat mensen voor €50,- minder 24 uur gaan wachten donderdag voor de Apple store of helemaal afreizen naar Duitsland
Wie heeft et over 24u wachten?

Reserveren, klein tripje maken, 30minuten aanschuiven max, en je hebt je GSM... Zo werkt het dit jaar.

Enkel de iPhone 6+ kan je misschien nog met meerprijs verkopen, de gewone 6 zie ik overal te koop en verkoopt nauwelijks. Ik zit op nog andere forums waar ze ook proberen te verkopen en het lukt nauwelijks

Het zijn zeer specifieke modellen die nog veel geld waard zijn atm. Bvb de 6+ 128GB versies vooral dan.
  #1312  
Oud 21-09-14, 17:25
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ben nog op zoek naar een 128 gb silver. Wie weet waar te krijgen?
  #1313  
Oud 21-09-14, 17:33
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

128GB is nergens meer te krijgen.

Hopen dat vanavond om 00:00 weer reserveringen gedaan kunnen worden. Maak ik morgenavond nog ff een ritje
  #1314  
Oud 21-09-14, 18:09
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Is nog genoeg handel in boys
Prijzen zijn nog prima
Aanbod op marktplaats is zelfs minder dan voorgaande jaren

En let maar op
Vrijdag zullen ze nog steeds tegen redelijke prijzen worden verkocht omdat Apple zorgt dat ze weer te weinig leveren aan Apple stores

Was vandaag trouwens ff in Den Haag
Wat een sjakies staan er in de winkel zeg
Snapte echt geen reet van hele reserveringssysteem en bestond ook niet volgens hem
  #1315  
Oud 21-09-14, 18:28
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Jammer om te zien dat hier ook zoveel handelaren zitten. Dat je er eentje extra meeneemt om de benzine te dekken snap ik wel. Maar dat er gewoon mensen zijn die 10+ iPhones meenemen om te verkopen tegen woekerprijzen vind ik dan wel jammer.
  #1316  
Oud 21-09-14, 18:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Bekijk bericht
Jammer om te zien dat hier ook zoveel handelaren zitten. Dat je er eentje extra meeneemt om de benzine te dekken snap ik wel. Maar dat er gewoon mensen zijn die 10+ iPhones meenemen om te verkopen tegen woekerprijzen vind ik dan wel jammer.
Idd, vind ik ook heel erg.
Maar tis aan de mensen zelf om er dat geld niet voor te geven.
Dit jaar zijn er voldoende iPhones beschikbaar.

Dus men hoeft er geen 150 euro extra of meer voor te geven.

Dat men tot 100 meer geeft kan ik nog begrijpen, wij zijn bv ook tot France gereden, tol moete betale enz...We wilde ook zoveel mogelijk uit de koste geraken.
  #1317  
Oud 21-09-14, 19:14
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Wie heeft et over 24u wachten?

Reserveren, klein tripje maken, 30minuten aanschuiven max, en je hebt je GSM... Zo werkt het dit jaar.

Enkel de iPhone 6+ kan je misschien nog met meerprijs verkopen, de gewone 6 zie ik overal te koop en verkoopt nauwelijks. Ik zit op nog andere forums waar ze ook proberen te verkopen en het lukt nauwelijks

Het zijn zeer specifieke modellen die nog veel geld waard zijn atm. Bvb de 6+ 128GB versies vooral dan.
Ooit er wel eens overnagedacht dat niet niet iedereen op het forum zit te kijken, iedere marktplaats persoon die ik hier over de vloer heb gehad vroeg hoe ik eraan kwam. En niemand had van het reserveringssysteem gehoord. Hier op forum weet natuurlijk iedereen van reserveren dus gaan ze niet de hoofdprijs betalen maar van marktplaats weten ze dat niet. Allemaal liepen ze even blij met hun nieuwe iphone naar buiten met het verzoek of ze bij de volgende iphone launche weer mochten komen.
Ik heb inmiddels mijn nieuwe iphone terugverdient dus mijn bestelde iphone in duitsland kan ik houden.

Maar als jij er goed gevoel bij krijgt dat alle handelaren met hun iphones blijven zitten wil ik je dat pleziertje niet afnemen natuurlijk
  #1318  
Oud 21-09-14, 19:34
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Wat ik me trouwens afvraag...


Sta je ook zo te janken als je biertje in de kroeg wil drinken

Enige idee hoeveel marge daar op zit?
  #1319  
Oud 21-09-14, 20:53
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Ik denk dat we de discussie over de handelaren beter kunnen staken mensen.
Ook in mijn ogen zijn het maar vervelende mensen die meer van de winst lijken te houden dan van het merk zelf, maar dat is mijn mening.
Het punt is dat je aan de lacherige reacties van deze handelaren in dit topic kunt opmaken dat ze er alleen maar van genieten en juist dingen gaan posten om reacties uit te lokken.
Dus ik denk dat we er maar beter geen aandacht meer aan kunnen besteden en gewoon de leuke ervaringen en verhalen met elkaar delen als échte liefhebbers onder elkaar.
  #1320  
Oud 21-09-14, 20:57
serial serial is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik ben vrijdag ook naar Düsseldorf geweest met een maatje van mij, met de ICE, heerlijk tripje en leuke dag van gemaakt, rond half 10 aangekomen op station, eerst rustig aan koffie gedronken bij starbucks, en toen richting Apple Store gelopen.

Daar bleek dat buiten de reserveringen alles al was uitverkocht, wij konden zo aansluiten in de rij voor reserveringen, en inderdaad met 30 min waren we weer buiten, men nam alle tijd voor ons.

Nog nooit zo relaxed een lancering meegemaakt

Daarna onze aankoop gevierd met bratworst en dikke pot bier en rond 19uur weer teruggreist met de ICE
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.