//

iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store

iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Balen man ik zie net ook dat er bij mij staat dat mijn levering Maandag, 22/09/2014, Voor het einde van de dag er pas is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 19-09-14, 10:16
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Balen man ik zie net ook dat er bij mij staat dat mijn levering Maandag, 22/09/2014, Voor het einde van de dag er pas is ......

*** UPS of *** apple die toch weer de mensen voor de winkels voortrekt en waarschijnlijk voorraad eerst die kant opstuurt. Hij is bij mij in "Wallenhorst" en het balkje is halverwege dus finger crossed dat hij er vandaag toch is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 19-09-14, 11:44
gio290398 gio290398 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 8
Standaard

Die van mij ligt nu in de bus van UPS en is onderweg 😃
  #283  
Oud 19-09-14, 12:25
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Lucky bastard ik was er op tijd bij dit keer, 12 uur stond ik gereed niets, 1 uur stond ik gereed niks. Volgende dag om 8 uur gereed nog niks, 9 uur gereed nog niks. En later toen de apple site het weer deed, zat ik naar een stomme cached website te kijken. Toen ik er pas achter kwam was ik een half uurtje later, dus misschien zat ik bij de volgende batch en wordt de mijne maandag pas verzonden


edit: Zojuist gebeld met UPS, ze zeggen dat het systeem verkeerde waardes aangeeft omdat ze normaal niet op zaterdag bezorgen. Volgens mevrouw stond Apple erop dat de pakketten vandaag bezorgd moesten worden en als dat niet lukt maken ze een uitzondering en komen deze morgen aan

Laatst gewijzigd door ousselg; 19-09-14 om 12:52.
  #284  
Oud 19-09-14, 14:07
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Yes! Om 12.30u was Hermes nog maar bij stap 3 (van 5). Maar om 12.45u kreeg ik een mail van Mailboxde.com dat mijn pakketje was gearriveerd. Onmiddellijk het vereiste bedrag overgemaakt natuurlijk: 30,20 euro voor een verzekerde spoedzending per Deutsche Post, inclusief de fee voor Mailboxde, valt me hartstikke mee. Ben benieuwd wanneer hij hier is. Ik ben blij.
  #285  
Oud 19-09-14, 16:23
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Mijn iPhone is zojuist binnen in Duitsland!

Denk dat ups door de vele leveringen het track en tracen niet meer aankon vandaar de foute updates. Ik maak al 3 jaar gebruik van de service van iemand die tegen de grens woont. Een hele aardige meneer die een klein bedrijfje runt die zendingen doet en het kost minder dan mailbox en borderlinx enz. Bij elkaar maar 23 eu inclusief verzekerd versturen!
  #286  
Oud 19-09-14, 17:01
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ousselg Bekijk bericht
Mijn iPhone is zojuist binnen in Duitsland!

Denk dat ups door de vele leveringen het track en tracen niet meer aankon vandaar de foute updates. Ik maak al 3 jaar gebruik van de service van iemand die tegen de grens woont. Een hele aardige meneer die een klein bedrijfje runt die zendingen doet en het kost minder dan mailbox en borderlinx enz. Bij elkaar maar 23 eu inclusief verzekerd versturen!
Zou je willen zeggen welk bedrijf dat is? Misschien wel interessant soms voor spulletjes uit Duitsland.
  #287  
Oud 19-09-14, 17:33
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Ik ben zeer tevreden met Mailboxde.com. Om 12.45u kreeg ik een mail dat ze mijn iPhone binnen hadden gekregen, om 14.34u mailden ze dat ze hem aan DHL hebben meegegeven. En een opslag op het verzendtarief van amper 4 euro vind ik een koopje. Dat ze het ervoor kunnen (en willen) doen...
  #288  
Oud 20-09-14, 17:49
own4utreg own4utreg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik had em besteld en heb em inmiddels binnen. Alleen het doosje van de iPhone was wat raar. Er stond allen iPhone op de zijkant en niet bijvoorbeeld zoals bij de vorige 5s erbij. Ook was het afbeelding van de telefoon op de bovenkant van de doos niet aanwezig en zat er alleen een wit vlak. Iemand anders die dit ook heeft?
  #289  
Oud 20-09-14, 17:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door own4utreg Bekijk bericht
Iemand anders die dit ook heeft?
Miljoenen mensen die een iPhone 6/6 Plus gekocht hebben, hebben dat.
  #290  
Oud 20-09-14, 17:53
own4utreg own4utreg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Ok gelukkig, was al bang dat ik een vage chinese namaak had ofzo

Thnx!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store Gewoon.Tim Koopinformatie Rest Europa 283 31-08-14 18:25
Kopen bij Duitse online Apple Store iLuca iPhone algemeen 2 20-09-13 11:00
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26-09-12 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.