//

iPhone in UK kopen

iPhone in UK kopen discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgende week ga ik naar Londen en aangezien de voorraad iPhone 6sen in Amsterdam nog altijd schrikbarend laag is ben ik van plan er eentje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-14, 11:52
Opunium Opunium is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard iPhone in UK kopen

Volgende week ga ik naar Londen en aangezien de voorraad iPhone 6sen in Amsterdam nog altijd schrikbarend laag is ben ik van plan er eentje kopen in Engeland. Nou weet ik dat als je een iPhone in Amerika koopt je een ander model moet hebben als je wilt dat hij in Europa werkt. Is dit ook zo met een iPhone uit het VK? Zijn de iPhones daar hetzelfde model als hier en werken ze hier ook of moet ik net als in de VS specifiek vragen naar een model dat ook in continentaal Europa werkt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-14, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opunium Bekijk bericht
Zijn de iPhones daar hetzelfde model als hier en werken ze hier ook of moet ik net als in de VS specifiek vragen naar een model dat ook in continentaal Europa werkt?
De iPhone modellen in het VK zijn exact dezelfde als in de rest van de EU/EER. Alleen de lader is Brits.

Meer informatie vindt je in het juiste forum:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...ple-store.html
  #3  
Oud 03-10-14, 12:41
Opunium Opunium is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Bedankt! (En sorry voor het verkeerde subforum, ik kom hier niet zo vaak)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in UK, DE of FR? marco_sire Koopinformatie Rest Europa 18 18-09-12 08:58
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
iPhone 3G kopen dennis1614 Koopinformatie Nederland 1 20-08-08 20:56
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
iPhone kopen Eric Cartman Archief 0 24-10-07 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.