//

[iPhone 3G] Nog nieuws over italie?

[iPhone 3G] Nog nieuws over italie? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nog meer mensen die hun ervaring willen delen wat betreft het kopen van de iphone 3g in Italie? De statement dat je het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-07-08, 07:24
schulo schulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Zijn er nog meer mensen die hun ervaring willen delen wat betreft het kopen van de iphone 3g in Italie?

De statement dat je het winkepersoneel van Vodafone moet overtuigen om de iphone mee te krijgen klinkt mij namelijk wat vreemd in de oren.

Ben erg benieuwd naar ervaringsverhalen.

Thanks.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-07-08, 22:40
boskoop boskoop is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Boskoop
Berichten: 2
Standaard

Ik ga vrijdag ook naar Italië en ben ook erg benieuwd naar de ervaringen (Tim, Vodafone) die er zijn met het kopen van een prepaid.

En misschien weet er ook iemand wat meer over de voorraad.

Mijn Italiaans komt nl. niet veel verder dan pizza

Dank voor jullie reacties.
  #43  
Oud 22-07-08, 10:43
schulo schulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Boskoop,
Laat me even weten of het gelukt is om een iphone op de kop te tikken in Italie, ik ga zelf van 3 to 7 augustus en wil er dan ook 1 kopen.
Thanks.
  #44  
Oud 22-07-08, 11:48
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

je kan op dit moment bij TIM geen prepaid iPhone kopen, en bij vodafone is de kans heel miniem. Uit eigen ervaring. Zit nu al 2 weken in italie.
  #45  
Oud 22-07-08, 12:19
pradix pradix is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Woeden
Berichten: 35
Standaard

Zoals iTim het beschreef is de situatie.
Een vriend van mij werkt bij Vodafone Italie.
Die heeft er 1 voor mij geregeld.
Ze willen natuurlijk dolgraag een abonnement verkopen omdat dit meer oplevert (subsidie van operator, etc)
maar je moet gewoon op door blijven vragen.
  #46  
Oud 22-07-08, 19:04
pradix pradix is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Woeden
Berichten: 35
Standaard

Allen,
Zojuist heb ik mijn iPhone 3G binnen gekregen.
Direct mijn KPN/HI simcard erin gestopt; aangesloten op iTunes geregistreerd en voila het werkt!!!
Dus ik kan hierbij bevestigen dat de toestellen uit Italie (vodafone) geen country en simlock hebben
  #47  
Oud 22-07-08, 19:07
fbdbfd fbdbfd is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

TIM verkoopt ze ook prepaid (heb er hier drie binnen een straal van 3 meter). Dwz, 'prepaid', ze verkopen je een losse telefoon. Als je er als buitenlander een wilt kopen krijg je de SIM standaard al niet eens mee. Bij Vodafone hebben ze wachtlijsten.
  #48  
Oud 22-07-08, 21:20
boskoop boskoop is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Boskoop
Berichten: 2
Standaard

Ik heb nog even een vraagje, als ik de iphone tijdens mijn vakantie in Italië koop moet ik hem dan op korte termijn al registreren in itunes of kan ik dat ook na 2 weken vakantie doen?
  #49  
Oud 23-07-08, 05:14
schulo schulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbdbfd Bekijk bericht
TIM verkoopt ze ook prepaid (heb er hier drie binnen een straal van 3 meter). Dwz, 'prepaid', ze verkopen je een losse telefoon. Als je er als buitenlander een wilt kopen krijg je de SIM standaard al niet eens mee. Bij Vodafone hebben ze wachtlijsten.
Kun jij er niet ff 1 voor me regelen dan? Als je er toch dichtbij woont ;-)

Zonder gein, dat is dus balen. Ik ben er slechts een korte week en wil er erg graag 1 kopen. Bij Vodafone lijkt geen optie ivm de wachtlijsten, bij TIM kan ik als Nederlander niet terecht.

Ik denk dat ik een Italiaan 10E ga bieden als ze er 1 voor me regelen. Of heeft iemand nog andere tips voor me?
  #50  
Oud 23-07-08, 09:50
Bink Bink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb vorige week in een vlaag van opportunisme een iphone besteld bij iphone.startpage.it. Contact met Ruud (waarvan ik trouwens vermoed dat het niet z'n echte naam is - ik heb wat research gedaan ) verliep enigszins langzaam, maar verder wel ok. Het toestel zou maandag verzonden worden en vrijdag aankomen, dus ik wacht het nog even af. Ik zal jullie op de hoogte houden van ontwikkelingen.
  #51  
Oud 23-07-08, 16:49
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bink Bekijk bericht
Ik heb vorige week in een vlaag van opportunisme een iphone besteld bij iphone.startpage.it. Contact met Ruud (waarvan ik trouwens vermoed dat het niet z'n echte naam is - ik heb wat research gedaan ) verliep enigszins langzaam, maar verder wel ok. Het toestel zou maandag verzonden worden en vrijdag aankomen, dus ik wacht het nog even af. Ik zal jullie op de hoogte houden van ontwikkelingen.
Ik heb er zelfs 2 besteld, sinds vandaag, ook puur uit enthosiausme en opportunisme. Hoe weet jij dat het toestel maandag verzonden zou worden, heb jij zo en zo nog later een mail gehad nadat je het geld had overgemaakt?
  #52  
Oud 23-07-08, 17:00
Bink Bink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
Ik heb er zelfs 2 besteld, sinds vandaag, ook puur uit enthosiausme en opportunisme. Hoe weet jij dat het toestel maandag verzonden zou worden, heb jij zo en zo nog later een mail gehad nadat je het geld had overgemaakt?
Ik heb hem een dag nadat ik de bestelling geplaatst had een mailtje gestuurd met de vraag wanneer hij zou verzenden.

Kan je het me laten weten als je nog wat van em hoort?
  #53  
Oud 23-07-08, 17:05
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik heb het geld overgemaakt met de vraag om een bevestiging, maar nog geen antwoord
  #54  
Oud 23-07-08, 17:57
iDennis3G iDennis3G is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Keep me posted!
  #55  
Oud 23-07-08, 22:55
fbdbfd fbdbfd is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schulo Bekijk bericht
Kun jij er niet ff 1 voor me regelen dan? Als je er toch dichtbij woont ;-)

Zonder gein, dat is dus balen. Ik ben er slechts een korte week en wil er erg graag 1 kopen. Bij Vodafone lijkt geen optie ivm de wachtlijsten, bij TIM kan ik als Nederlander niet terecht.

Ik denk dat ik een Italiaan 10E ga bieden als ze er 1 voor me regelen. Of heeft iemand nog andere tips voor me?
Wie zegt dat ik hier woon? Ik ben ook gewoon op vakantie Heb er hier zelf twee gekocht en m'n pa ook een. Verder woon ik namelijk in Nederland

Bij TIM in de Via Del Tritone in Rome kreeg ik ze iig zonder enige vorm van moeite (door TIM dan wel, m'n bank deed nog even moeilijk) mee. De eerste vroeg niet eens of ik de SIM wilde hebben en pleurde 'm gewoon meteen in een laatje, de 2e vroeg of ik 'm met TIM wilde gebruiken en deed na mijn antwoord ('nee') hetzelfde. (Gevraagd of ik 'm toch mocht hebben: dan moet je opeens registreren en je paspoort tonen enzo, toch maar niet gedaan.)

Als TIM jou weggestuurd heeft moet je dus ws. gewoon wat andere winkels proberen. Zoek ze dan vooral in een grote stad op -- daar zijn gegarandeerd meer toeristen die hetzelfde willen en dan zijn ze dat blijkbaar gewend.
  #56  
Oud 24-07-08, 10:11
schulo schulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbdbfd Bekijk bericht
Wie zegt dat ik hier woon? Ik ben ook gewoon op vakantie Heb er hier zelf twee gekocht en m'n pa ook een. Verder woon ik namelijk in Nederland

Bij TIM in de Via Del Tritone in Rome kreeg ik ze iig zonder enige vorm van moeite (door TIM dan wel, m'n bank deed nog even moeilijk) mee. De eerste vroeg niet eens of ik de SIM wilde hebben en pleurde 'm gewoon meteen in een laatje, de 2e vroeg of ik 'm met TIM wilde gebruiken en deed na mijn antwoord ('nee') hetzelfde. (Gevraagd of ik 'm toch mocht hebben: dan moet je opeens registreren en je paspoort tonen enzo, toch maar niet gedaan.)

Als TIM jou weggestuurd heeft moet je dus ws. gewoon wat andere winkels proberen. Zoek ze dan vooral in een grote stad op -- daar zijn gegarandeerd meer toeristen die hetzelfde willen en dan zijn ze dat blijkbaar gewend.
Goed nieuws! Dan ga ik ook zeker bij TIM zeuren om de felbegeerde 16gb zwart, als ze hem hebben tenminste. In het ergste geval neem ik een Italiaan mee naar binnen.
  #57  
Oud 24-07-08, 10:34
fbdbfd fbdbfd is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schulo Bekijk bericht
Goed nieuws! Dan ga ik ook zeker bij TIM zeuren om de felbegeerde 16gb zwart, als ze hem hebben tenminste. In het ergste geval neem ik een Italiaan mee naar binnen.


16G zwart kon lastig worden, die is nogal populair en dus al snel niet meer voorradig. Toen ik de 1e keer bij die TIM was hadden ze ze allemaal nog, een dag later was de 16G zwart op. 8G en wit hadden ze nog.
  #58  
Oud 24-07-08, 13:50
hb88xx hb88xx is offline
• iOS 8.1.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 37
Standaard

Blijkbaar in IT beter leverbaar.
Een vriend van me heeft een 8Gb unlocked TIMmetje incl 5€ op sicilie voor me gekocht, komt volgende week gegarandeerd met prive transport aan. Hij heeft me er al mee gebeld met kpn sim er in.
  #59  
Oud 25-07-08, 13:54
.pixr .pixr is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Heeft iemand nu nog echt nieuws over italië? Zijn ze nog een beetje te krijgen daar?
  #60  
Oud 27-07-08, 00:18
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Discussies over startpage.it zijn off-topic en ongewenst voor deze discussie (aangezien het gewoon een Nederlander is). Gelieve je aan de forumregels te houden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Italië Doblie Koopinformatie Rest Europa 1 03-08-10 21:27
P55, nog nieuws? Styreta iTunes 1 31-12-09 11:17
iphone kopen via Italie arcovandermeij Koopinformatie Rest Europa 17 15-02-09 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.