iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   [iPhone 3G] Nog nieuws over italie? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/15908-iphone-3g-nieuws-over-italie.html)

iTim 11-07-08 16:30

[iPhone 3G] Nog nieuws over italie?
 
Is er nog nieuws over het kopen van een iphone in italie? Want ik wil hem hier halen, zit namelijk in italie:)

macfreaker 11-07-08 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTim (Bericht 139139)
Is er nog nieuws over het kopen van een iphone in italie? Want ik wil hem hier halen, zit namelijk in italie:)

Zou het dan niet het simpelste zijn om daar eens een shop binnen te gaan en te kopen (althans proberen toch) ?

iTim 11-07-08 20:45

Ja dat snap ik wel, maar is het gunstig om hem in italie te halen? of zijn er betere manieren op dit moment...?

macfreaker 11-07-08 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTim (Bericht 139427)
Ja dat snap ik wel, maar is het gunstig om hem in italie te halen? of zijn er betere manieren op dit moment...?

Prijs zou 420€ euro zijn in italie en voor de niets geweten.:D

borgqueenx 12-07-08 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 139494)
Prijs zou 420€ euro zijn in italie en voor de niets geweten.:D

420 euro voor 8gb iphone 3g EN simlockvrij????? :eek::eek::eek:

iTim 13-07-08 19:00

Schokkend nieuws, in de etalage ligt de iPhone 3G in de winkels van TIM voor 499. Kom je bij de balie, vertellen ze je in gebrekkig duits dat je de eerste 2 maanden alleen met abbo kan kopen. Het zou een beleid zijn van Apple en je kan dus in de TIM winkels op dit moment geen prepaid iPhone kopen!!!

pradix 14-07-08 08:27

dat is bij Vodafone niet zo! daar kan je gewoon een prepaid toestel aanschaffen.
Is countrylock vrij en simlock vrij
(uit eigen ervaring)

iTim 14-07-08 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pradix (Bericht 141405)
dat is bij Vodafone niet zo! daar kan je gewoon een prepaid toestel aanschaffen.
Is countrylock vrij en simlock vrij
(uit eigen ervaring)

Serieus? Vet man, dan ga ik die vandaag eens even kijken of ik die kan aanschaffen in een vodafone winkel. Welke versie heb je? Kun je makkelijk taal wijzigen en gewoon bellen van de eigen sim??

pradix 14-07-08 13:51

ik heb de 16gb.
heb het wel via een contact van mij die bij vodafone werkt.
ze zijn nu in italie op. eerste levering wordt morgen weer verwacht.
het is sim erin en het werkt.
Taal wijzigen eitje!

iTim 14-07-08 13:51

nog een vraagje, moest jij ook allemaal papierwerk in vullen en blabla? Of niet, wat heb je meegenomen om de iphone te halen?

pradix 14-07-08 14:07

vriend van mij heeft geregeld...die werkt bij vodafone italie...maarrrrr in princiepe mag je prepaid foon gewoon meenemen er is namelijk geen wettelijke verplichting van inschrijven

schulo 15-07-08 07:24

Ik was benieuwd of er verder nog personen zijn die de iphone 3g persoonlijk in Italie als pre-paid hebben aangeschaft.

Vragen waarmee ik kamp en die ik graag beantwoord zou zien:
- Is het gerucht dat je alleen bij Vodafone de pre-paid kunt kopen waar?
- Hoe is de voorraad iphones 3g momenteel? (wanneer komen er weer nieuwe)
- Wordt er moeilijk gedaan als je als Nederlander een iphone wilt aanschaffen?
- Ter bevestiging toch nog maar weer de vraag of hij wel echt simlockvrij is...?
- Wordt de pre-paid ook in de winkel geactiveerd, en ik kan ik daarna wel gewoon mijn eigen sim erin doen?

Dit is het wel even. Ben eigenlijk benieuwd naar een echt ervaringsverhaal. Ik heb de geruchten allemaal al gelezen en ik kan op de meeste vragen zelf antwoord geven, maar het is prettig als iemand zijn / haar ervaring deelt.

Brimme 15-07-08 09:50

wat kost een prepaid 16gb iphone nu in italie ? ga er de eerste week van augustus heen en zou er graag een meenemen.

chipbroker 15-07-08 10:13

Ik vertrek zaterdag ook richting Italie en ga dus zeker even informeren bij de
vodafone shop :D
Ben er alleen nog niet helemaal uit of de 3G wel zo heel veel extra's te bieden heeft

MCNO 15-07-08 17:12

Waar ik wel benieuwd naar ben of je de winkel uitlopend je NL Vodafone of KPN kaartje er in kan gooien en zonder extra handelingen kan bellen.

Voor een geheel officieel unlockte versie ga ik ook even een Italiaanse vriendin bellen :)

Missbaksel 15-07-08 18:50

Ik ben van plan om de iPhone 3G te kopen in italië, de dichtbijzijnste vodafone store volgens de site is(punti vendita), 20 km.
HTML-code:

http://iphone.vodafone.it/download/Punti%20Vendita%20preordering.pdf
Verkopen ze alleen bij officiele punten iPhones of ook gewoon bij de gsm-boer ??
Is de 16GB ook bij vodafone te verkegen

Gr.

Martijn

Naga 15-07-08 22:21

Hoe staan jullie hier tegenover:
http://www.startpage.it/startpage/iPhone.nsf/iphonesnl

Komt op mij wel betrouwbaar over en redelijk risico-vrij (Paypall). Tuurlijk zeer de vraag of ze daadwerkelijk kunnen leveren... Heb ze een mail gestuurd... we'll see:cool:

SnakeNL 15-07-08 22:41

Laat het ff horen als jij iets hoort :P

Naga 15-07-08 22:42

but ofcourse...

truckdiver 15-07-08 22:44

wel gek dat je de 8gb in het zwart en het wit kan krijgen :-o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.