//

iPhone 6s kopen in Duitsland

iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) 1u op voorrand is zeker genoeg. Vorig jaar was ik er veel te vroeg, denk 2u op voorrand. Heb toen gevraagd of ik hem eerder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 13-09-15, 22:33
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

1u op voorrand is zeker genoeg. Vorig jaar was ik er veel te vroeg, denk 2u op voorrand. Heb toen gevraagd of ik hem eerder mocht ophalen. En dat was geen probleem. Je hebt dan een rij voor gereserveerde en een rij voor andere zonder reservering.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 13-09-15, 22:34
nicky4 nicky4 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België,Limburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Niet als je m goed vasthoudt nee, je kunt m de hele dag ophalen
Hahah 😂, bedankt voor de hulp 👍🏻

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 22:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
1u op voorrand is zeker genoeg. Vorig jaar was ik er veel te vroeg, denk 2u op voorrand. Heb toen gevraagd of ik hem eerder mocht ophalen. En dat was geen probleem. Je hebt dan een rij voor gereserveerde en een rij voor andere zonder reservering.
Oké bedankt dan weet ik hoe het zit 👍🏻
  #243  
Oud 13-09-15, 23:02
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Ik wil hem graag in oberhausen ophalen helaas is dat geen optie meer.Dan maar paar dagen later
  #244  
Oud 14-09-15, 00:28
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Als ik in België zo lang moet wachten, dan kan ik beter wachten op de iPhone 7.

Het was grappig vorig jaar te zien dat er ook zoveel mensen "reservaties" hadden voor hun iPhone 6 Plus in België... Bij de grootste releases in verschillende winkels van ons land hadden ze soms slechts 1 (!!!) iPhone 6 Plus 64Gb Space Grey... :')

Dat reservatiesysteem is perfect nu. Je reserveert en je weet dat je je iPhone zal hebben. Je moet er gewoon een uitstapje voor over hebben... Als je dat niet kan/wil, ja dan wacht je inderdaad beter tot ze hier ooit te verkrijgen zijn.
Mijn geluk dat ik gewend ben van heel wat kilometers te rijden (~35k per jaar) en dat ik ook graag met de auto rij .

Vorig jaar had ik de eerste dag gemist en moest ik hopen op een vrijkomende 6 Plus "in de buurt". Uiteindelijk was dat Carré Sénart in Frankrijk... 3,5 uur rijden van mij thuis. Dat was nu wel op het randje van mijn limiet, maar zo'n roadtrip is al half de fun imo ;-) mijn vrouw ging mee en we hebben een leuke dag gehad in dat shoppingcenter. Zeer groot en weinig volk. Ook lekker kunnen eten daar
35k ik wou dat ik zo weinig op de teller had zit op 60k.
Helaas moet ik voor mijn werk elke dag 320 km rijden.
Ivm met de crisis ben ik genoodzaakt om ook veel te rijden. (Twente/achterhoek naar Amsterdam)
De telefoon komt inderdaad laat in Nederland en ik wil hem bestellen via mijn werk (duurt nog langer) dus als ik geluk heb heb ik in februari een ander toestel
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
  #245  
Oud 14-09-15, 01:21
Jieve Jieve is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Ik heb een Apple store hier om de hoek zitten maar ik stap op de 25e toch ff in de auto om naar Oberhausen te rijden. Het is maar twee uur rijden. Easy. En dan hoef ik niet te wachten totdat ie hier in NL uitkomt.
Same here, Apple Store 10 min, Leidseplein.
Maar ga de 25e ook naar Oberhausen, heb hem om 8:00 gereserveerd, kan ik nog even stukje 200+ rijden!
  #246  
Oud 14-09-15, 08:31
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Bekijk bericht
Ik wil hem graag in oberhausen ophalen helaas is dat geen optie meer.Dan maar paar dagen later
Dan maar naar keulen.
2x grijs 16 gb gereserveerd
  #247  
Oud 14-09-15, 08:57
JimmyJones JimmyJones is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Tzijn toch de beste tijden van het jaar he, mid-september

Ergens mis ik wel de nostalgie van de mensen die stonden aan te schuiven op de voet te volgen maar het is echt zoveel makkelijker nu
het reserveringsysteem is beter, maar wordt er helemaal niets in de vrije verkoop gegooid dit jaar? (met de prachtige rijen tot gevolg)
  #248  
Oud 14-09-15, 09:53
Jieve Jieve is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJones Bekijk bericht
het reserveringsysteem is beter, maar wordt er helemaal niets in de vrije verkoop gegooid dit jaar? (met de prachtige rijen tot gevolg)
Losse verkoop zal er heus wel zijn... of er rijen zullen zijn, dat is maar de vraag.
  #249  
Oud 14-09-15, 11:10
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jieve Bekijk bericht
Losse verkoop zal er heus wel zijn... of er rijen zullen zijn, dat is maar de vraag.
Ze zullen er ongetwijfeld zijn inderdaad. Vorig jaar was de losse verkooprij en de reserveringsrij hier in Den Haag naast elkaar gezet. Ik heb menig boze blik naast me gezien. "Waarom ga jij mij zo snel voorbij?" was duidelijk op t gezicht te lezen.
  #250  
Oud 14-09-15, 14:22
Frakke0 Frakke0 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 10
Standaard

Oh boy, ik ga waarschijnlijk de 25ste geen verlof kunnen krijgen.
Heb er wel 2 kunnen reserveren. Afhalen tussen 11:15-11:30

Weet iemand wat mijn opties zijn?
Laten afhalen door iemand anders? of? ...
  #251  
Oud 14-09-15, 14:31
Peabz21 Peabz21 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Moeder de vrouw heeft, comme toujours, in Frankrijk gereserveerd. Deze keer in de Apple Store Lille (Rijsel). En ik, wie immer, in de Apple Store MTZ.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom reserveert jouw vrouw "comme toujours" in Frankrijk en jij '"wie immer" in Duitsland? Klinkt zo onhandig, onpraktisch en ongezellig tegelijk.

(Behalve als jullie apart van elkaar wonen in respectievelijk FR en DU)
  #252  
Oud 14-09-15, 14:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peabz21 Bekijk bericht
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom reserveert jouw vrouw "comme toujours" in Frankrijk en jij '"wie immer" in Duitsland? Klinkt zo onhandig, onpraktisch en ongezellig tegelijk.
Mijn vrouw is heel francofiel aangelegd. Zij heeft jaren geleden ook in Frankrijk gestudeerd. Dat Frankrijk ongezellig is kan alleen maar een Hollander verzinnen. Onpraktisch? Met de Thalys is zij binnen de kortste keren van Luik in Parijs. Dit jaar dan in Lille.

Ik ben dan weer heel germanofiel aangelegd. Heb aan de RWTH gestudeerd en jaren bij ESOC en EUMETSAT in Darmstadt gewerkt. Bovendien gaan mijn "Brothers in Arms" van de Belgische Luchtmacht, de Luftwaffe en de Armée de l'air en ik elk jaar in september in een aeroclub in de buurt van Sulzbach MTZ pintelieren. Ongezellig? Voor een Hollander misschien wel. Onpraktisch? Wij reizen ddl naar Sulzbach.

Nieuwsgierigheid bevredigd?
  #253  
Oud 14-09-15, 15:00
Peabz21 Peabz21 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mijn vrouw is heel francofiel aangelegd. Zij heeft jaren geleden ook in Frankrijk gestudeerd. Dat Frankrijk ongezellig is kan alleen maar een Hollander verzinnen. Onpraktisch? Met de Thalys is zij binnen de kortste keren van Luik in Parijs. Dit jaar dan in Lille.

Ik ben dan weer heel germanofiel aangelegd. Heb aan de RWTH gestudeerd en jaren bij ESOC en EUMETSAT in Darmstadt gewerkt. Bovendien gaan mijn "Brothers in Arms" van de Belgische Luchtmacht, de Luftwaffe en de Armée de l'air en ik elk jaar in september in een aeroclub in de buurt van Sulzbach MTZ pintelieren. Ongezellig? Voor een Hollander misschien wel. Onpraktisch? Wij reizen ddl naar Sulzbach.

Nieuwsgierigheid bevredigd?
Ongezellig bedoelde ik meer op dat jij en je vrouw beiden een andere kant op gaan om jullie iPhones op te halen. Ik ga gezellig () samen met mijn vrouw naar Oberhausen. Maar die "ongezelligheid" hoeven jullie beiden geen zorgen om te maken zie ik, met het gezelschap dat met jullie mee reist.

Veel plezier de 25ste en mijn nieuwsgierigheid is inderdaad bevredigd.
  #254  
Oud 14-09-15, 15:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peabz21 Bekijk bericht
Ik ga gezellig () samen met mijn vrouw naar Oberhausen.
Of je dat na veertig (40) jaar huwelijk ook nog gaat doen is nog maar de vraag. Succes gewenst in Oberhausen.
  #255  
Oud 14-09-15, 15:14
Peabz21 Peabz21 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Of je dat na veertig (40) jaar huwelijk ook nog gaat doen is nog maar de vraag. Succes gewenst in Oberhausen.
Daar kan ik inderdaad niet over meepraten. Wij gaan de 26ste van deze maand ons eerste huwelijksjaar vieren. Nog 39 te gaan wat dat betreft.
  #256  
Oud 14-09-15, 15:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Of je dat na veertig (40) jaar huwelijk ook nog gaat doen is nog maar de vraag. Succes gewenst in Oberhausen.
Ik dele uw mening ook al ben ik vrijgezel haha maar je zit je vriendin of vrouw al zolang en zoveel dat het eens leuk is om zondar haar weg te zijn
  #257  
Oud 14-09-15, 17:08
PaulieWalnuts PaulieWalnuts is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: emmen
Berichten: 8
Standaard

ik heb er ook 2 gereserveerd zal het een probleem wezen als mijn vriendin ze ophaalt met mijn id kaart?
  #258  
Oud 14-09-15, 17:34
rondarts rondarts is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulieWalnuts Bekijk bericht
ik heb er ook 2 gereserveerd zal het een probleem wezen als mijn vriendin ze ophaalt met mijn id kaart?
Ik Oberhausen was dit vorig jaar een probleem. De persoon die de iPhones gereserveerd, dient ook zelf aanwezig te zijn bij het ophalen. Heb mensen aan de deur geweigerd zien worden.
  #259  
Oud 14-09-15, 22:35
Arminiatuur Arminiatuur is offline
• iOS 10.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Doetinchem
Berichten: 102
Standaard

Op mijn Apple ID heb ik 2 reserveringen staat dus 4 iPhones in totaal. Ik dacht er een max zat bij 2 iPhones per persoon.
  #260  
Oud 15-09-15, 08:26
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur Bekijk bericht
Op mijn Apple ID heb ik 2 reserveringen staat dus 4 iPhones in totaal. Ik dacht er een max zat bij 2 iPhones per persoon.
Het lukt mij nog steeds niet om te reserveren!
Zit vast bvij het invoeren van adres.
Heb geen adres in Duitsland ...

Wat doen jullie precies?
Ik via apple store app
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in Duitsland alvani Koopinformatie Rest Europa 73 12-12-12 12:11
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49
iPhone kopen in Duitsland Kamar Koopinformatie Rest Europa 3 15-02-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.