//

iPhone 6s kopen in Duitsland

iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen mensen ik heb gister ook gelukkig (!) kunnen reserveren gister. (2x 2 iphones) Dat wordt een leuk tripje met m'n vriendin. We gaan beide ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 13-09-15, 06:53
Joran0251 Joran0251 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 4
Standaard

Goedemorgen mensen ik heb gister ook gelukkig (!) kunnen reserveren gister. (2x 2 iphones) Dat wordt een leuk tripje met m'n vriendin. We gaan beide voor de Rose Gold versie. Hoop dat het in het echt een beetje mannelijke kleur is haha. Nog een klein vraagje: alleen een bevestiging mail meebrengen moet genoeg zijn toch? (uiteraard met ID etc).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 13-09-15, 09:16
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Heb ook eentje besteld. Gewoon de 16GB, meer dan zat aan met wat ik er met doe. Nu nog 9GB over op mijn iPhone 6 16GB…Haha…(foto's en filmpjes gewoon op tijd overzetten, dan genoeg ruimte..) Ligt de 25e voor me klaar om 11.30-11.45…Kan ik dan gewoon binnenlopen, hooguit 30min wachten of echt een mega-rij? Dit ivm planning die dag...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #223  
Oud 13-09-15, 10:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Hoe bedoel je? Of je Duitser bent? Ze mogen je niets weigeren omdat je geen Duitser bent.
Dat zou dan ook betekenen dat 3 miljoen inwoners van Duitsland die de Duitse nationaliteit niet hebben geen iPhone mogen kopen. Waarom verzint men toch zulke onzin?
  #224  
Oud 13-09-15, 10:26
Halders Halders is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Hoe? mij lukt het niet, kom steeds op die sms site uit
Als je verbinding met maakt met een VPN via Duitsland krijg je geen sms verificatie.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 09:28 ----------

Weet iemand trouwens of je bij reserveren met en credit kaart of pinpas kunt betalen ?
  #225  
Oud 13-09-15, 10:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Waarom niet ff wachten tot de telefoon in Nederland te verkrijgen is
Waarom zou ik wachten tot de nieuwe iPhones in Holland te verkrijgen zijn? Dat is ook buitenland. Dan koop ik die dingen toch veel liever in Duitsland of Frankrijk.
  #226  
Oud 13-09-15, 11:14
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Waarom niet ff wachten tot de telefoon in Nederland te verkrijgen is
Als ik in België zo lang moet wachten, dan kan ik beter wachten op de iPhone 7.

Het was grappig vorig jaar te zien dat er ook zoveel mensen "reservaties" hadden voor hun iPhone 6 Plus in België... Bij de grootste releases in verschillende winkels van ons land hadden ze soms slechts 1 (!!!) iPhone 6 Plus 64Gb Space Grey... :')

Dat reservatiesysteem is perfect nu. Je reserveert en je weet dat je je iPhone zal hebben. Je moet er gewoon een uitstapje voor over hebben... Als je dat niet kan/wil, ja dan wacht je inderdaad beter tot ze hier ooit te verkrijgen zijn.
Mijn geluk dat ik gewend ben van heel wat kilometers te rijden (~35k per jaar) en dat ik ook graag met de auto rij .

Vorig jaar had ik de eerste dag gemist en moest ik hopen op een vrijkomende 6 Plus "in de buurt". Uiteindelijk was dat Carré Sénart in Frankrijk... 3,5 uur rijden van mij thuis. Dat was nu wel op het randje van mijn limiet, maar zo'n roadtrip is al half de fun imo ;-) mijn vrouw ging mee en we hebben een leuke dag gehad in dat shoppingcenter. Zeer groot en weinig volk. Ook lekker kunnen eten daar
  #227  
Oud 13-09-15, 11:20
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joran0251 Bekijk bericht
Goedemorgen mensen ik heb gister ook gelukkig (!) kunnen reserveren gister. (2x 2 iphones) Dat wordt een leuk tripje met m'n vriendin. We gaan beide voor de Rose Gold versie. Hoop dat het in het echt een beetje mannelijke kleur is haha. Nog een klein vraagje: alleen een bevestiging mail meebrengen moet genoeg zijn toch? (uiteraard met ID etc).
Yep. Gewoon laten zien op je telefoon. Ik denk dat zelfs t noemen van je naam al voldoende is. Vorig jaar liet ik gewoon op mailtje op m'n telefoon zien.
In een ander draadje las ik dat je ook met de Apple Store app in kunt checken. Dan hoeven ze nog minder te doen. Dan moet je je app op de Duitse store laten staan.
  #228  
Oud 13-09-15, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Vorig jaar had ik de eerste dag gemist en moest ik hopen op een vrijkomende 6 Plus "in de buurt". Uiteindelijk was dat Carré Sénart in Frankrijk... 3,5 uur rijden van mij thuis. Dat was nu wel op het randje van mijn limiet, maar zo'n roadtrip is al half de fun imo ;-) mijn vrouw ging mee en we hebben een leuke dag gehad in dat shoppingcenter. Zeer groot en weinig volk. Ook lekker kunnen eten daar
Mijn vrouw en haar vriendinnen stappen in Liège-Guillemins op de Thalys en stappen in Paris uit. Dit jaar hebben ze in de Apple Store Lille gereserveerd. Zelfde oefening maar dan in Lille uit de Thalys stappen.

Die maken er een toffe dag van (soms ook twee dagen). Die meiskes gaan echt niet met zo'n boemeltreintje van de NS naar de Randstad sukkelen om een iPhone te kopen. Men weet maar nooit waar dat ding zonder kolen of water valt.
  #229  
Oud 13-09-15, 11:44
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Tzijn toch de beste tijden van het jaar he, mid-september

Ergens mis ik wel de nostalgie van de mensen die stonden aan te schuiven op de voet te volgen maar het is echt zoveel makkelijker nu
  #230  
Oud 13-09-15, 13:10
Jieve Jieve is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Heeft er hier nu iemand (man) de rose genomen?
Kan me echt niet voorstellen dat je daarmee gezien wil worden als man!
Ik denk degene die als man een rose nemen doen dit wss gewoon om te laten zien dat ze het laatste nieuwe speeltje van apple hebben....
Kan natuurlijk verkeerd zijn maar voor moj was de rose toch geen optie hoor!
Dat het maar snel 25 sept 10.00 uur is...
Ik heb idd een Rose gereserveerd, maar ook een zwarte.
Heb altijd witte iPhone's gehad. Maar wil eens wat anders dan goud/zilver.
En zwart, daar ben ik niet helemaal over uit, voorkant is mooi, achterkant grijs dat staat me wat minder aan...
En nee gaat niet om te laten zien dat ik het nieuwste speeltje hebt...
  #231  
Oud 13-09-15, 14:30
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Waarom niet ff wachten tot de telefoon in Nederland te verkrijgen is

Oh heel eenvoudig, ik ga in oktober op vakantie, de batterij van mijn huidige 5s is dramatisch te noemen, en wil er graag zeker van zijn dat ik mijn nieuwe telefoon heb voordat ik op vakantie ga. Daarnaast is Keulen voor mij dichterbij dan de Apple Stores in Nederland. Nog geen uurtje rijden.
  #232  
Oud 13-09-15, 16:42
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLVC Bekijk bericht
Oh heel eenvoudig, ik ga in oktober op vakantie, de batterij van mijn huidige 5s is dramatisch te noemen, en wil er graag zeker van zijn dat ik mijn nieuwe telefoon heb voordat ik op vakantie ga. Daarnaast is Keulen voor mij dichterbij dan de Apple Stores in Nederland. Nog geen uurtje rijden.
Ik heb een Apple store hier om de hoek zitten maar ik stap op de 25e toch ff in de auto om naar Oberhausen te rijden. Het is maar twee uur rijden. Easy. En dan hoef ik niet te wachten totdat ie hier in NL uitkomt.
  #233  
Oud 13-09-15, 20:56
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Ik denk wat te laat te zijn.
Als ik met de store.app check om in een winkel af te halen is deze niet beschikbaar.
Als ik hem reserveer dan moet ik adres gegevens etc (plz?????) ingeven en kan niet verder ...
Accepteert geen NL adres
  #234  
Oud 13-09-15, 22:41
nicky4 nicky4 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België,Limburg
Berichten: 5
Standaard iPhone 6s gereserveerd

Ik heb een vraag ik heb een iPhone 6s gereserveerd in de Apple store in Keulen moet ik nu nog in de rij de dag ervoor gaan aanschuiven of mag ik dadelijk naar binnen?
Mvg Nicky
  #235  
Oud 13-09-15, 23:22
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicky4 Bekijk bericht
Ik heb een vraag ik heb een iPhone 6s gereserveerd in de Apple store in Keulen moet ik nu nog in de rij de dag ervoor gaan aanschuiven of mag ik dadelijk naar binnen?
Mvg Nicky
De 25e naartoe gaan en in de speciale rij voor reserveringen aanschuiven. Evt wel rekening houden met tijdstip hoelaat je mag ophalen.
  #236  
Oud 13-09-15, 23:23
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Die kan je gewoon op afgesproken tijd ophalen op de dag zelf

Vraagje trouwens
Wanneer heb je die gereserveerd?
  #237  
Oud 13-09-15, 23:23
nicky4 nicky4 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België,Limburg
Berichten: 5
Standaard

Ik moet om 9:00 9:15 gaan wanneer het beste daar zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 22:24 ----------

En heb hem zaterdag gereserveerd

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 22:27 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
De 25e naartoe gaan en in de speciale rij voor reserveringen aanschuiven. Evt wel rekening houden met tijdstip hoelaat je mag ophalen.
Ik moet om 9:00 9:15 gaan moet ik er veel vroeger zijn of is 1 uur op voorhand al goed?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 22:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Die kan je gewoon op afgesproken tijd ophalen op de dag zelf

Vraagje trouwens
Wanneer heb je die gereserveerd?
Oké bedankt en ik heb hem zaterdag gereserveerd
  #238  
Oud 13-09-15, 23:28
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicky4 Bekijk bericht
Ik moet om 9:00 9:15 gaan wanneer het beste daar zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 22:24 ----------

En heb hem zaterdag gereserveerd
Ik zou er vanaf 8.15u aanschuiven
  #239  
Oud 13-09-15, 23:30
nicky4 nicky4 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België,Limburg
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Ik zou er vanaf 8.15u aanschuiven
Oké bedankt.ben je hem dadelijk kwijt als je te laat bent?
  #240  
Oud 13-09-15, 23:32
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicky4 Bekijk bericht
Oké bedankt.ben je hem dadelijk kwijt als je te laat bent?
Niet als je m goed vasthoudt nee, je kunt m de hele dag ophalen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in Duitsland alvani Koopinformatie Rest Europa 73 12-12-12 13:11
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49
iPhone kopen in Duitsland Kamar Koopinformatie Rest Europa 3 15-02-08 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.