//

iPhone 6s kopen in Duitsland

iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie verder ook niks staan in die App, ik heb een reservering mailbevestiging. Maar op de Apple Store App zie ik niks bij reservaties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 16-09-15, 11:48
Precedente Precedente is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 53
Standaard

Ik zie verder ook niks staan in die App, ik heb een reservering mailbevestiging. Maar op de Apple Store App zie ik niks bij reservaties staan. De daadwerkelijke reservatie heb ik via de laptop op de Duitse Apple Store gedaan, niet via de App. De reservatie is gedaan voor Oberhausen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 16-09-15, 11:49
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

ik zie niks staan nee..heb de reservering gemaakt via de link die op het forum stond..naam alles ingegeven onder apple ID..Daarna is mijn wachtwoord gewijzigd dacht ik…Dus wel netjes de reserveringbevestiging via mail ontvangen...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #303  
Oud 16-09-15, 11:58
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Nogmaals dan, reserveringen in de Apple Store App geven alleen maar de reserveringen weer die je voor de Genius bar gemaakt hebt. De tekst van het menu zou eigenlijk moeten zijn "Genius bar reserveringen" ipv "reserveringen". Dus het klopt dat er niks staat!
  #304  
Oud 16-09-15, 11:58
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Precedente Bekijk bericht
Ik zie verder ook niks staan in die App, ik heb een reservering mailbevestiging. Maar op de Apple Store App zie ik niks bij reservaties staan. De daadwerkelijke reservatie heb ik via de laptop op de Duitse Apple Store gedaan, niet via de App. De reservatie is gedaan voor Oberhausen.
Ik exact hetzelfde..via onderstaande link:

http://www.apple.com/de/shop/goto/iphone6s

Daarna dus de mail ontvangen op het mailadres van mijn Apple ID..Dan moet het goed gaan toch?
  #305  
Oud 16-09-15, 11:59
Precedente Precedente is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Nogmaals dan, reserveringen in de Apple Store App geven alleen maar de reserveringen weer die je voor de Genius bar gemaakt hebt. De tekst van het menu zou eigenlijk moeten zijn "Genius bar reserveringen" ipv "reserveringen". Dus het klopt dat er niks staat!
Thanks Flappah!, voor je duidelijke antwoorden en geduld
  #306  
Oud 16-09-15, 12:00
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Jongens, als je een email gekregen hebt ligt er een iPhone voor je klaar. Dat is je bewijs. Dus als je je email hebt, dan kun je er rustig vanuit gaan dat alles goed gaat volgende week vrijdag.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2015 om 11:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Precedente Bekijk bericht
Thanks Flappah!, voor je duidelijke antwoorden en geduld
Heheh .. no problem!
  #307  
Oud 16-09-15, 12:03
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Jongens, als je een email gekregen hebt ligt er een iPhone voor je klaar. Dat is je bewijs. Dus als je je email hebt, dan kun je er rustig vanuit gaan dat alles goed gaat volgende week vrijdag.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2015 om 11:00 ----------



Heheh .. no problem!
Mucho Gracias!! Dan komt het goed!!
  #308  
Oud 16-09-15, 12:14
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Rofl man wat een paniek over die reservaties hier.... Als je een mailtje krijgt dat zegt dat je GSM gereserveerd is, dan zal dat wel zo zijn he. Maakt niet uit welk uur je gaat...
- Ga je vroeg: Voorraad genoeg, je hebt sowieso je iPhone
- Ga je laat: Voorraad genoeg, er zijn sowieso 100 mensen die gereserveerd hebben maar niet op hun uur gekomen zijn.


Over de "kalmte" van deze release:
Dat is toch logisch dat er minder op het forum gepost wordt? We hebben de luxe van thuis uit lekker lui te reserveren, een roadtripje te maken en je GSM op te halen...

Vroeger stond deze thread vol met mensen die wouden carpoolen, een GSM meenemen voor iemand anders, mensen die vragen stelden over de voorraad en of ze een GSM zouden kunnen bemachtigen als ze op "x" uur aan de store stonden.... (dat laatste alleen nam al letterlijk 10 pagina's in gebruik).

Ergens is er toch een charme verdwenen van de iPhone releases, maar toch voelt het beter aan omdat je nog steeds de roadtrip hebt (waar ik met enkele vrienden van zal genieten) en je sowieso niet met lege handen naar huis zal komen, tenzij je je geld vergeten bent.
  #309  
Oud 16-09-15, 12:15
ayfoon ayfoon is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

hmm.. ben nog in dubio of ik het wel weer moet reserveren. vond het vorig jaar wel echt gezellig, zaterdagochtend daar vroeg met iedereen in de rij. Ging overigens wel echt snel. Had er toen 4 meegenomen, ook weer mensen hier in NL blij gemaakt.

6s plus wel echt helemaal uitverkocht, vorig jaar werd zo nu en dan toch weer bijgewerkt en kon je weer de plus bestellen. Al iemand dat dit jaar ook meegemaakt?
__________________
Firmware 1.1.4 -> Ziphone 2.5c, NL Taalpakket + T9
  #310  
Oud 16-09-15, 12:34
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon Bekijk bericht
6s plus wel echt helemaal uitverkocht, vorig jaar werd zo nu en dan toch weer bijgewerkt en kon je weer de plus bestellen. Al iemand dat dit jaar ook meegemaakt?
Het bijvullen gebeurt pas na de release. Dus zaterdagochtend (26) om 6.00 zou er weer nieuwe voorraad moeten staan. Ook vorig jaar was dat zo. Ik had toen zelf in Den Haag bij de Apple Store gereserveerd. Die reserveringspagina ging toen op maandag 22 september om 23.50 open. Binnen no-time (volgens mij binnen twee uur) waren de meeste reserveringscategorieen uitverkocht. En dat bleef de hele week zo. Pas na de release (26 september 2014) op de zaterdag (de 27e), kwam er weer mondjesmaat voorraad.
  #311  
Oud 16-09-15, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon Bekijk bericht
...zaterdagochtend daar vroeg met iedereen in de rij. ?
Met een beetje geluk mag je nu aan de Duitse grens in de rij gaan staan. De jongens en meiskes van BPOL waren gisteren heel enthousiast aan het controleren.
  #312  
Oud 16-09-15, 13:56
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Zijn er ook mensen die geen iPhone hebben kunnen reserveren en die dan in een rij gaan staan aanschuiven snachts? Of is dit onbegonnen werk nu? ��
  #313  
Oud 16-09-15, 14:36
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Er zal waarschijnlijk wel wat extra voorraad zijn voor losse verkoop vermoed ik? Dat is ten eerste niet zeker, en ten tweede: in die rij zal je lang mogen wachten...

Ze laten altijd de mensen die gereserveerd hebben binnen en ik denk dat ze tussendoor eens ene uit de andere rij nemen...

Vorig jaar toen ik er in Frankrijk omging stonden die zonder reservatie enkele uren later nog steeds toen ik alweer naar huis ging na een dagje shoppen.


Als je dit vraagt omdat je te laat was met je reservatie, dan zou ik aanraden te wachten tot de 2e dag... Midden in de nacht komt de reservatiepagina online met de overgebleven voorraad, en dan kan je die terug reserveren.
  #314  
Oud 16-09-15, 14:59
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Ik blijf het gek vinden dat ze je het hele reserveringsritueel laten afgaan, eerst zeggen dat ik de iphone om 11.45 op kan halen en dan na de code ingevoerd te hebben te zien krijg dat ze geen reserveingen meer aannemen.
Haal dan die hele reservering/ophaal knop weg op de pagina
__________________
Wie dit leest is gek.
  #315  
Oud 16-09-15, 16:33
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
PaulieWalnuts
hallo tom zag dat jij straks weer de kaartjes heb voor de iphone 6s

voor hoeveel verkoop je deze?

alvast bedankt vr groet jordy

some people -_-


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Niet als je m goed vasthoudt nee, je kunt m de hele dag ophalen
Hier zou ik mee opletten... Ik zou er niet van uit gaan dat hij hele dag op je zal liggen wachten als je 's morgens reserveert en er pas 's avonds bent...
  #316  
Oud 16-09-15, 17:13
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

Zojuist is de status van mijn iphone 6s veranderd naar preparing for shipment. de 6s Plus staat nog op processing items.
  #317  
Oud 16-09-15, 17:35
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Trouwens nog even een praktisch vraagje:

De Kentucky Fried Chicken in de Centro, iemand een idee of die nog open zal zijn om 22u 's avonds? Ik weet dat de Centro normaal sluit, of de meeste winkels althans...
  #318  
Oud 16-09-15, 17:37
PaulieWalnuts PaulieWalnuts is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: emmen
Berichten: 8
Standaard

22.00 sluit die ook zie ik net staan
  #319  
Oud 16-09-15, 17:39
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Hmmmm, hoe groot is de kans dat ik ipv mijn gereserveerde 64GB een 128GB kan krijgen? Gewoon proberen maar?
  #320  
Oud 16-09-15, 17:58
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLVC Bekijk bericht
Hmmmm, hoe groot is de kans dat ik ipv mijn gereserveerde 64GB een 128GB kan krijgen? Gewoon proberen maar?
Quasi onbestaande imo, tenzij je op het sluitingsuur gereserveerd hebt en er eentje kan meenemen die niet opgehaald is... ALS ze dat willen bespreken

En waarschijnlijk heb je niet op sluitingsuur gereserveerd, dus pak maar geen kans.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in Duitsland alvani Koopinformatie Rest Europa 73 12-12-12 13:11
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49
iPhone kopen in Duitsland Kamar Koopinformatie Rest Europa 3 15-02-08 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.