//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oom een 16gb Iphone laten bestellen via de Apple site (UK). Volgens de bevestigings mail van Apple wordt ie tussen 4 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 04-03-08, 08:56
PieNr1 PieNr1 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik heb mijn oom een 16gb Iphone laten bestellen via de Apple site (UK). Volgens de bevestigings mail van Apple wordt ie tussen 4 en 6 maart geleverd. In de mail wordt nadrukkelijk gezegd dat je zelf online moet registreren bij O2. Als je dus via Apple zelf besteld zit je nergens aan vast.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 04-03-08, 19:43
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieNr1 Bekijk bericht
Ik heb mijn oom een 16gb Iphone laten bestellen via de Apple site (UK). Volgens de bevestigings mail van Apple wordt ie tussen 4 en 6 maart geleverd. In de mail wordt nadrukkelijk gezegd dat je zelf online moet registreren bij O2. Als je dus via Apple zelf besteld zit je nergens aan vast.
Dus als ik het allemaal goed begrijp kan je gewoon een apple shop binnenstappen (in Londen), dan 5 iphones kopen zonder een O2 abbo aftesluiten in de winkel?

Ik had namelijk gehoord dat je zonder O2 abbo nergens komt.

Greetz!
  #183  
Oud 04-03-08, 21:15
Janteh Janteh is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Dus als ik het allemaal goed begrijp kan je gewoon een apple shop binnenstappen (in Londen), dan 5 iphones kopen zonder een O2 abbo aftesluiten in de winkel?

Ik had namelijk gehoord dat je zonder O2 abbo nergens komt.

Greetz!
Dit is wat ik ook begrepen heb en misschien ook wil gaan doen.
  #184  
Oud 04-03-08, 22:05
PieNr1 PieNr1 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Dit staat er op de website van O2 :

Citaat:
Can I buy iPhone as a gift?

You certainly can. Buying and activating the iPhone can be carried out by two different people. But the person activating it must meet the eligibility criteria.

If you want to return your iPhone, having received it as a gift (fairly unlikely, we know) please see our returns policy
Ze kunnen je dus nooit ter plekke dwingen om een abbo af te sluiten als ze zelf zeggen dat degene die hem koopt niet voor een abbo hoeft te tekenen. Er staat overigens ook dat er max. 2 Iphones per bestelling worden verstrekt. Bron : Pre-purchase - Frequently Asked Questions - iPhone - O2
  #185  
Oud 04-03-08, 22:08
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Dus als ik het allemaal goed begrijp kan je gewoon een apple shop binnenstappen (in Londen), dan 5 iphones kopen zonder een O2 abbo aftesluiten in de winkel?

Ik had namelijk gehoord dat je zonder O2 abbo nergens komt.

Greetz!
staat hier ergens nog wel eens 5 x te lezen dat dat lukt
apple store binnen gaan,iphones kopen en weg ermee
  #186  
Oud 04-03-08, 23:16
Janteh Janteh is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieNr1 Bekijk bericht
Dit staat er op de website van O2 :



Ze kunnen je dus nooit ter plekke dwingen om een abbo af te sluiten als ze zelf zeggen dat degene die hem koopt niet voor een abbo hoeft te tekenen. Er staat overigens ook dat er max. 2 Iphones per bestelling worden verstrekt. Bron : Pre-purchase - Frequently Asked Questions - iPhone - O2
op hackint0sh staat dat de limiet aan het begin inderdaad 2 was, maar nu verhoogd is naar 5, kan de link alleen zo snel niet vinden.
  #187  
Oud 05-03-08, 00:00
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik ben net terug van een dagje Londen, met 6 iPhones. In de Apple Store (Regent Street) kan je zonder problemen 5 iPhones kopen. Je hoeft geen abbo af te sluiten, er wordt niet om je gegevens gevraagd of iets dergelijks. De enige eis is dat je met pas (dus niet contant) betaald. En hier liep ik dus vast. Mijn Postbank pinpas wilde het niet doen, althans, het apparaat accepteerde het niet. Naast mij had iemand hetzelfde probleem met een Rabobank pinpas. Gelukkig kon ik er 1 kopen met mijn creditcard.
Nu heb ik een oom wonen in Londen, dus ik heb hem gevraagd of hij er 5 voor mij kon kopen. En zo eindigde ik met 6 iPhones

Ik kan je in ieder geval vertellen dat je het beste met een CC kan betalen, dat geeft in ieder geval de garantie dat je zonder problemen kan betalen.
  #188  
Oud 05-03-08, 02:11
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

6 stuks, zou er 1 bij genomen hebben, heb je iedere dag van de week een andere ... maar zonder gein 6 stuks, grote familie - vriendenkring of voor de handel?
__________________
Het leven is te kort om je overal druk om te maken
  #189  
Oud 05-03-08, 03:23
20062342 20062342 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 12
Standaard Geen problemen ondervonden

Zit nu nog op het vliegveld, maar vandaag zonder problemen een Iphone kunnen kopen bij Apple store in Regent Street. Cash wordt niet geaccepteerd en pinpassen kunnen het weigeren te doen. Vandaar dat het slim is gewoon een CC mee te nemen. In Regent Street deed een pinpas van een vriend het niet, toen naar Bent Cross gegaan en daar met veel hulp van winkelmedewerkers toch de iphone kunnen krijgen ! Lukt het dus niet bij Regent Street is het wel de moeite waard om het nog even te proberen bij Bent Cross, wel ff onderweg!
  #190  
Oud 05-03-08, 08:21
sponz sponz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik ga zaterdag naar Londen in de hoop 5 iPhones te kunnen kopen. Ik ben van België en vroeg me af of het zou lukken met Maestro op m'n kaart, kan iemand dit bevestigen? Overigens is de limiet wel bijna zeker 5 per kaart, via de UK online store kan je er ook maximum 5 in je order basket plaatsen.
  #191  
Oud 05-03-08, 08:41
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Berger, ik wil het niet echt handel noemen, maar de overige 5 moeten er in principe voor zorgen dat ik de iPhone voor goedkoop kon kopen

Sponz, bij mij staat er op de pinpas ook Maestro, maar deze werd dus geweigerd. Als je het hebt, zou ik voor de zekerheid je CC gebruiken. En 5 is de limiet per persoon, ik denk dat als je nog een pas hebt, dan zou je een paar uurtjes later kunnen komen en bij een andere kassa/persoon nog een keer 5 halen denk ik. Ik weet niet of het met dezelfde pas gaat lukken.
  #192  
Oud 06-03-08, 15:19
sponz sponz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Thx azt33 voor het antwoord. Probleem is dat niemand in mijn naaste familie een CC heeft (lol idd), ik dus ook niet.. Nu stelde mijn vriendin me gisteren een vraag, waarop ik eigenlijk het antwoord zelf niet weet: als ik één of meerdere iPhones koop met haar maestro bankkaart, loopt zij enig risico op problemen ofzo omdat ze op haar naam aangekocht zijn (qua legaliteit)?

Nog één dingetje, ik heb gehoord dat je een Brits adres moet opgeven waar je woont, ook in de Apple store als je geen abbo meteen afsluit, klopt dit? Anders ga ik even creatief moeten zijn .

Alvast bedankt
  #193  
Oud 07-03-08, 19:30
sponz sponz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

bump, need to know. Morgen is het zover
  #194  
Oud 07-03-08, 19:46
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Zoek gewoon een adres van een hotel in de buurt van waar je het haalt op, en gebruik die. Ik lees namelijk erg veel dat dat gewoon geaccepteerd wordt.
  #195  
Oud 08-03-08, 18:03
20062342 20062342 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 12
Standaard

Hejz Sponz,

Heb hem dinsdag ook gehaald in Apple Store Regent Street en zeggen alleen: " je weet dat je een abonnement ermee moet afsluiten"?. Als je ja zegt is het ok, een vriend van mij zei zelfs dat ie hem ging jailbreaken waarop de verkoper zei dat de garantie verviel, maar mocht hem gewoon afrekenen.

Succes
  #196  
Oud 08-03-08, 19:21
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Dat is mijn ervaring ook. Er werd niet om een adres gevraagd, je kan gewoon binnenlopen, naar de kassa gaan en om iPhone(s) vragen. No questions asked, behalve dat je in principe een abonnement moet afsluiten

Ik hoop dat het gelukt is Sponz!
  #197  
Oud 09-03-08, 04:26
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Hoe zit het nou precies met de betalingswijze in de Apple shop. Moet dat met CC?
  #198  
Oud 09-03-08, 05:23
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Hoe zit het nou precies met de betalingswijze in de Apple shop. Moet dat met CC?
een beetje lezen in dit topic en je komt je antwoord meerdere malen tegen!!
  #199  
Oud 09-03-08, 12:27
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Hoe zit het nou precies met de betalingswijze in de Apple shop. Moet dat met CC?
CC is het handigst, maar je kan het proberen met een pinpas. Uit eigen ervaring weet ik dat mijn Postbank pinpas en Rabobank pinpas niet geaccepteerd werd. Misschien dat Apple dit bewust heeft gedaan om aankopen uit het buitenland te weren?
  #200  
Oud 09-03-08, 12:35
bgordijn bgordijn is offline
• iOS 6.0
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
CC is het handigst, maar je kan het proberen met een pinpas. Uit eigen ervaring weet ik dat mijn Postbank pinpas en Rabobank pinpas niet geaccepteerd werd. Misschien dat Apple dit bewust heeft gedaan om aankopen uit het buitenland te weren?

Vroegen ze wel een ID bij je CC ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.