//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je je niet moet registreren, er wordt niet gevraagd naar je Apple account. Het klope wel dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 11-03-08, 16:25
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je je niet moet registreren, er wordt niet gevraagd naar je Apple account. Het klope wel dat je niet met cash kan betalen, maar een Nederlandse credit card werkte zonder problemen. Dus het klopt niet helemaal wat hij zegt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 11-03-08, 18:20
pets56 pets56 is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere
Berichten: 2
Standaard

Volgens mij is VISA een internationaal geaccepteerde betaalkaart. Moet je gewoon mee kunnen betalen. Dat van die registratie is erg vreemd. Ze verkopen mij wel gewoon een Mac Mini (in juni 2007) zonder vragen te stellen. Of is de iphone een uitzondering?
Wie heeft het verlossende woord.
  #243  
Oud 12-03-08, 02:22
Cainnech Cainnech is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Ik wens jullie allemaal veel succes bij de Apple Store in Regent Street, collega van me is er vorige week nog geweest en je moet je registreren of ze vragen naar je apple.com account waar de iPhone ook aan toe gevoegd wordt, daarnaast accepteren ze geen cash alleen een uk debit / credit card.

Je kan het beste proberen bij de Carphone warehouse, als je op Stansted aankomt neem je de trein naar Liverpool Street station en daar zit een vestiging van Carphone warehouse, maar daar worden je gegevens ook geregistreerd dus meer dan 1 meenemen zal denk ik ook niet lukken.
Tja als je natuurlijk uitgebreid vraagt naar de manier voor je iPhone te registreren aan de verkoper dan zal die je met plezier voorstellen om dat samen te doen in de Apple-store zelf bij wijze van klantvriendelijkheid. We kennen allemaal de Apple-service nietwaar ???

Maar de registratie gebeurt ALTIJD via iTunes en is NIET VERPLICHT in de Apple-store. En zelfs al zou een verkoper voorstellen om de registratie te doen in de Apple-store zelf, dan nog volstaat het om te zeggen dat je het thuis wel zal doen.

Die gaat daar geen enkel probleem van maken.

En wat betreft Carphone Warehouse, daar krijg je slechts 1 of maximaal 2 iPhones mee per betaalkaart, dus als je daar wil gan kopen heb je meerdere personen en meerdere CC nodig.
__________________
1.1.2 (OTB) > 1.1.3 > 1.1.2 > 2.1
  #244  
Oud 12-03-08, 02:25
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Tickets geboekt voor 9 april, yeah! Duurt nog wel lang alleen voordat ik m'n iPhone heb dan . Maarja, het verlangen is ook leuk niet waar .
  #245  
Oud 12-03-08, 11:09
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Bullsh*t... Ik heb dit weekend iphone 16GB in Londen RegentStreet gaan halen: mastercard erin, 430€ lichter, maar wel een iphone in mijn handen. Geen activatie nodig in de winkel!
Eenmaal back in belgium heb ik hem met volle gemak unlocked en gejailbreaked met iJailbreak.
Dus: ga snel je iPhone kopen in UK!!!
(PS: Er staat een CE-certified logo op de achterkant, volgens de verkoper van een apple-store in belgië behoud je daarmee je garantie, zelfs als je terugstapt naar een apple-store in belgië; let wel dat hij ge-restore-d is en O2 kaartje er terug in )
  #246  
Oud 12-03-08, 11:18
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 242
Standaard

Misschien beetje off-topic, maar als zo'n ding bijv. stuk gaat (hij gaat niet meer aan ofzo) dan kan je m in principe toch miet meer restoren?
  #247  
Oud 12-03-08, 11:19
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 242
Standaard

oops, dubbel
  #248  
Oud 12-03-08, 12:07
meidan meidan is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar meidan
Standaard

Nou, ik heb al de nodige forums gelezen. Maar van deze word ik pas echt vrolijk. Dit is hem gewoon. Het Forum wat mij mijn hoogstpersoonlijk IPhone gaat opleveren. Gewoon naar Engeland met het vliegtuig, trein pakken, doe er ook nog maar een metro bij, nog een stukkie lopen. Mijn kersverse studenten cc pakken en dan met een Iphone de wereld in. Ahe Het leven is toch mooi. Alleen nog even een datum prikke.... heerlijk.
BTW erg off-topic maar het moest er effe uit.
  #249  
Oud 12-03-08, 12:09
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meidan Bekijk bericht
Nou, ik heb al de nodige forums gelezen. Maar van deze word ik pas echt vrolijk. Dit is hem gewoon. Het Forum wat mij mijn hoogstpersoonlijk IPhone gaat opleveren. Gewoon naar Engeland met het vliegtuig, trein pakken, doe er ook nog maar een metro bij, nog een stukkie lopen. Mijn kersverse studenten cc pakken en dan met een Iphone de wereld in. Ahe Het leven is toch mooi. Alleen nog even een datum prikke.... heerlijk.
BTW erg off-topic maar het moest er effe uit.
Ga weg uit mijn gedachten, gij indringer .
  #250  
Oud 12-03-08, 12:14
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Allemaal leuk en aardig, maar hoe kom je goedkoop in London dan? En mensen die reeds zo'n truuk hebben uitgehaald, wat was je in totaal kwijt voor je iPhone, dus inclusief reis en ov en dergelijke?
  #251  
Oud 12-03-08, 12:21
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Allemaal leuk en aardig, maar hoe kom je goedkoop in London dan? En mensen die reeds zo'n truuk hebben uitgehaald, wat was je in totaal kwijt voor je iPhone, dus inclusief reis en ov en dergelijke?
ligt eraan wanneer je naar londen gaat.
reken op een ticket zon 50-60 euro. trein/metro zon 20-30 euro.
dus voor 80-100 euro kan je naar londen.
toestel is tussen de 3 en 400 euro. geloof 400 euro voor de 16 gig versie.
Dan kom je uiteindelijk op 500 euro uit.
Dus een hoop moeite voor weinig voordeel aangezien je ze hier koopt voor 525-550 euro.
Voordeel is wel dat je er voor de handel 3 of 4 kan kopen en dus je eigen iphone redelijk kan terugverdienen.
Volgende voordeel is je hoeft niet te lang te wachten.
  #252  
Oud 12-03-08, 12:26
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Okay, eigenlijk dus alleen leuk als je van plan bent er gelijk 5 mee te nemen om een beetje te handelen of wanneer je toch al in London moest zijn. Ofje moet gewoon zin hebben in een leuk uitstapje, kan natuurlijk ook. Maar persoonlijk lijkt het in eerste instantie interessanter dan het werkelijk is dus.
  #253  
Oud 12-03-08, 12:46
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Okay, eigenlijk dus alleen leuk als je van plan bent er gelijk 5 mee te nemen om een beetje te handelen of wanneer je toch al in London moest zijn. Ofje moet gewoon zin hebben in een leuk uitstapje, kan natuurlijk ook. Maar persoonlijk lijkt het in eerste instantie interessanter dan het werkelijk is dus.
ik vind het teveel moeite alleen voor een iphone.
Mijn vriendin wil graag naar londen en dan komt het wel mooi uit.
maar ga er niet speciaal voor.
  #254  
Oud 12-03-08, 13:18
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 Bekijk bericht
ligt eraan wanneer je naar londen gaat.
reken op een ticket zon 50-60 euro. trein/metro zon 20-30 euro.
dus voor 80-100 euro kan je naar londen.
toestel is tussen de 3 en 400 euro. geloof 400 euro voor de 16 gig versie.
Dan kom je uiteindelijk op 500 euro uit.
Dus een hoop moeite voor weinig voordeel aangezien je ze hier koopt voor 525-550 euro.
Voordeel is wel dat je er voor de handel 3 of 4 kan kopen en dus je eigen iphone redelijk kan terugverdienen.
Volgende voordeel is je hoeft niet te lang te wachten.
Ik ben 28 euro kwijt voor mijn ticket, met trein en metrokosten erbij kom ik op in totaal 60 euro om heen en weer te gaan. Da's niet zoveel.
  #255  
Oud 12-03-08, 13:21
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Ik ben 28 euro kwijt voor mijn ticket, met trein en metrokosten erbij kom ik op in totaal 60 euro om heen en weer te gaan. Da's niet zoveel.
dat is inderdaad netjes.
maar 28 euro voor een ticket? heen en weer op 1 dag? Want ik vind 20 euro alleen als ik er 2 dagen overdoe.
kom je uiteindelijk op 460 euro voor een 16 gig,mooie prijs!
  #256  
Oud 12-03-08, 13:23
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 Bekijk bericht
dat is inderdaad netjes.
maar 28 euro voor een ticket? heen en weer op 1 dag? Want ik vind 20 euro alleen als ik er 2 dagen overdoe.
kom je uiteindelijk op 460 euro voor een 16 gig,mooie prijs!
Ryanair vanaf Eindhoven, je moet wel een maandje ofzo vooruit boeken. Het is eigenlijk 20 euro maar als je wilt betalen komen er wel transactiekosten bij. We gaan met z'n vijven dus ik kom op 28 euro pp uit.
  #257  
Oud 12-03-08, 13:42
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

Nog precies 2 weken en dan ga ik Ben eigenlijk ook dom ook, maandje erop ga ik naar New York..haha
  #258  
Oud 12-03-08, 14:51
meidan meidan is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar meidan
Standaard

nou ik heb het er wel voor over. En je komt ook nog eens in londen ook mooi meegenomen toch. En idd via ryian air is het 28 euro. +30 metro/trein kosten en wat eten en drinken ongeveer 60 euro dan heb je een 16gb voor 550, maar dan heb je hem wel zelf gehaald in LONDON en weet je zeker dat er niet mee gekloot is. Je weet maar nooit als hem van marktplaats koopt. EN LONDON WAT MOET IK MEER ZEGGEN!!!

Als je hem echt graag wil doe je het zonder te denken, toch
  #259  
Oud 12-03-08, 18:32
onurk800i onurk800i is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

hoe kan ik goedkoop na london via amsterdam ????
  #260  
Oud 12-03-08, 18:38
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Amsterdam is altijd wat duurder omdat je meer belasting moet betalen. Goedkoopste is waarschijnlijk Easyjet, heb je daar al gekeken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.