//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hhaha gertdroge probeert ons gewoon bang te maken...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 21-04-08, 17:53
onurk800i onurk800i is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

hhaha gertdroge probeert ons gewoon bang te maken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 21-04-08, 17:54
JANJANNEMANS JANJANNEMANS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

ik heb net een medewerker van de carphone warehouse servicelijn aan de tel gehad, hij wist zelf ook niet helemaal zeker hoe dit in zn werk ging, eerst vertelde hij me dat je wel meteen een contract afsloot maar toen ik duidelijk maakte dat het iphone was zou hij het uitzoeken en moet ik hem later terugbellen
ik laat het horen zodra ik meer weet
  #603  
Oud 21-04-08, 18:19
Eduard Eduard is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Papendrecht
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barb00sa Bekijk bericht
Heb zelf ook maar eens gebeld naar de winkel waar ik de mijne heb gekocht.
Het papier dat ik getekend heb is enkel een een Iphone Sales Agreement. Deze is bedoeld voor de winkels om aan te tonen dat ze de Iphone aan een bestaande persoon hebben verkocht en dat ze niet op de zwarte makrt terechtkomen.
Wat staat daar allemaal op ( helaas heb ik geen scanner)
De naam van op de cc kaart niet het nummereen klanten nummer van Carphone niet van O2 het vals adres dat ik heb opgegeven in Londen. Wat ik gekocht heb dus Iphone 8 gig.
Verder staat erop dat ik bevestig dat ik meer dan 18 jaar ben en dat ik weet dat ik de Iphone enkel via Itunes moet activeren of dat het anders niet werkt ;-)
Dat je daarvoor een computer nodig hebt met min. vereisten bla, bla, bla
De garantie voorwaarden en wat je moet doen om eventuuel je oud nummer te behouden.
Ten eertse mogen ze niet zomaar je cc kaart gegevens doorgeven aan derden.
Deze moet je ingeven bij het activeren via Itunes.
Wat @GertDroge geeft tegengekomen kan enkel als hij bij thuiskomst de Iphoone geeft geactiveerd via de computer en daar al zijn gegevens geeft ingevuld. Zou nogal goed zijn dat ik 10 Iphones koop voor vrienden met mijn cc kaart en dat ik 10 abo moet afsluiten. ben niet helmaal van de pot gerukt hoor.
Mijn uitdrukkelijke vraag van al mijn aankopen was steeds of ik verplicht was om een abo te nemen en hun antwoord was steeds: Als je hem niet activeert via Itunes moet je dat ok niet doen.
Wie zegt dat ik ze niet enkel als mp3 speler wil gebruiken. Ik heb een verkoopbon bij carphone getekend niet een cobntract bij O2.
Op dei bon staat verder alleen hoe je het moet doen om te activeren en de garantievoorwaarden. En omdat de telefoons zo zijn ingesteld dat je ze enkel daaarvoor kunt gebruiken gaan ze ervan uit dat de mensen een contract gaan afsluiten met O2. Tenzij je dit formu kent natuurlijk.
Hopelijk nu wat meer klaarheid hierover.
Ik heb hem ook even doorgelezen. Staat nergens iets over een contract.

Er staat een aantal keer in dat je hem moet activeren via iTunes.
  #604  
Oud 21-04-08, 18:30
Eduard Eduard is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Papendrecht
Berichten: 82
Standaard

Op de o2 website staat ook nog dit:

Can I buy iPhone as a gift?
You certainly can. Buying and activating the iPhone can be carried out by two different people. But the person activating it must meet the eligibility criteria.

If you want to return your iPhone, having received it as a gift (fairly unlikely, we know) please see our returns policy.

En deze lijkt me helemaal duidelijk

Am I signing up for a minimum term contract when I buy the iPhone online or instore?

You'll be asked to choose a tariff and sign up to an 18-month minimum term Pay Monthly O2 contract when you activate your iPhone via iTunes.
  #605  
Oud 21-04-08, 19:05
Dazzle's schermafbeelding
Dazzle Dazzle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 168
Standaard

Mijn oom heeft zijn eigen Adres opgegeven ( Hij woont in Engeland ) Kan dit nog problemen veroorzaken "? Zoals iets met een Abbonement ?
  #606  
Oud 21-04-08, 19:14
Patrick_hey_ Patrick_hey_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barb00sa Bekijk bericht
Hoi allemaal, wil gewoon even mijn ervaring delen met jullie van gisteren 1 dagje Ipone shopping in Londen.
Gisteren uit Calais vertrokken met de Eurostra naar Londen. Aankomst na 1 uur trein en te voet naar Regentstreet. Had mijn vriendin mee en 4 cc kaarten. En een lijst met adressen uit Londen ( evenetjes google en je hebt er genoeg zeker postcodes meenemen) Eerste stop 10 voor 10 bij Carphone Warehouse in de TOTTEHAM ROAD 220. Eventjes wachten tot de winkel open gaat en binnengestapt.
Zei de verkoopster dadelijk dat ik uit Belgie was en op zoek naar Iphones mocht dadelijk aan het bureeltje plaatsnemen en de zaken konden beginnen.
2 Iphones per cc kaart was geen probleem. Dus in totaal 8 Iphones mee in 30 min. Wel moeten papier ondertekkenen met de gegvens van de adressen uit engeland die ik van Google had. Is enkel bedoeld voor hun om te kunnen aantonen dat ze deze verkocht hebben, verder wordt daar niets mee gedaan. Als jullie er daar meerdere willen hebben kan de verkoopster ze aan de kant houden tot je erachter komt want de voorraad slinkt snel. Gewoon even bellen naar haar AMNA ALI is haar naam op het nummer 08701-682319 vergeet het voornummer van Engeland niet en haar zeggen dat je doorgestuurd bent van ROBIN meer is niet nodig. Dan verder gegaan naar Oxford street naar de O2 winkels en er daar 1 per persoon en cc kaart meegekregen. Na 30 min de zaak weer binnenstappen en hetzelfde doen, ze zeggen vriendelijk goedendag en stellen verder geen vragen. Ook geen paperen moeten tekenen.
Dan verder naar de Apple shop en per cc kaart 5 iphones 16 gig gekocht ook zonder probleem. Terug naar het station met 1 koffer en rugzak door de douane zonder problemen en terug naar huis. Deze morgen en de rest van de dag alle iphones aangepast naar mijn noden zonder probleem met Ziphone 3.0 en aangepast aan nederlandse taal. Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Groeten, Robin
Hallo, ik heb namelijk geprobeerd vandaag te bellen naar het nummer maar het werkt maar half .. ik tik eerst nummer 4 en dan nummer 2 in om met een medewerken te praten maar ben met niemand in contact gekomen dus heb ik heb carphone warehouse nummer van Tottenham road op internet gezocht en kwam terecht op dit nummer 0870 720 4031. hier hebben ze 1 keer opgenomen en normaal gezien is dit het nummer voor dezelfde winkel maar ze kennen geen ALI ?? kan je me mss ietsje meer informatie geven ?? werkt deze dame alle dagen ??
mvg patrick
  #607  
Oud 21-04-08, 19:33
barb00sa barb00sa is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: knokke
Berichten: 13
Standaard

Hoi Patrick,
ze hebben er verschilende nummers dat is juist.
maar voor de mensen die meelezen vergeet de landcode niet
juiste nummer vanuit belgie toch is 00-44-8701/682.319.
De naam van de dame is AMNA ALI. Of ze nu alle dagen werkt dat weet ik niet ze was er toch elke keer dat ik naar de winkel ging.
Er zijn wel 2 Carhone Warehouse daar in de straat de juiste is 220 Tottenham Court road London W1T 7PZ als je wilt heb ik nog wel een foto op mijn Iphone staan van deze winkel zit juist op de hoek van de straat.
Hopelijk heb je hier genoeg aan
  #608  
Oud 21-04-08, 20:03
Patrick_hey_ Patrick_hey_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barb00sa Bekijk bericht
Hoi Patrick,
ze hebben er verschilende nummers dat is juist.
maar voor de mensen die meelezen vergeet de landcode niet
juiste nummer vanuit belgie toch is 00-44-8701/682.319.
De naam van de dame is AMNA ALI. Of ze nu alle dagen werkt dat weet ik niet ze was er toch elke keer dat ik naar de winkel ging.
Er zijn wel 2 Carhone Warehouse daar in de straat de juiste is 220 Tottenham Court road London W1T 7PZ als je wilt heb ik nog wel een foto op mijn Iphone staan van deze winkel zit juist op de hoek van de straat.
Hopelijk heb je hier genoeg aan
Zou je mij een vriendendienst kunnen bewijzen ?? het is misschien veel gevraagd maar zou jij voor mij naar daar willen bellen en 7 iphones op de naam van Patrick bestellen ?? ik zal er woensdag tegen 2 uur zijn .. ik zou het echt apprecieren moest je dat willen doen !!
mvg patrick
  #609  
Oud 21-04-08, 20:25
thatonealex thatonealex is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Ze reserveren geen telefoons. Het is geen speelgoed winkel he.
  #610  
Oud 21-04-08, 21:07
barb00sa barb00sa is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: knokke
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thatonealex Bekijk bericht
Ze reserveren geen telefoons. Het is geen speelgoed winkel he.
als je met de dame in kwestie spreekt geeft ze mij beloofd de telefoon opzij te leggen.
Als ik haar 2 dagen voordien bel doet ze dat steeds en zo weet ik ook dat ik niet voor niets ga. Weet wel niet dat ze dat in andere winkels doen maar voor mij doen ze het wel. Zie mijn andere berichten om te weten over welke wikel het gaat.
  #611  
Oud 21-04-08, 21:10
barb00sa barb00sa is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: knokke
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick_hey_ Bekijk bericht
Zou je mij een vriendendienst kunnen bewijzen ?? het is misschien veel gevraagd maar zou jij voor mij naar daar willen bellen en 7 iphones op de naam van Patrick bestellen ?? ik zal er woensdag tegen 2 uur zijn .. ik zou het echt apprecieren moest je dat willen doen !!
mvg patrick
Als je woensdag gaat zie ik je misschien ben daar ook weer dan.
Had gisteren al gebeld en was niet nodig om te reserveren de stock was nog groot genoeg dat ze zeker tot volgende week verder konden. De grote hype van de eerste dagen is alweer voorbij.
  #612  
Oud 21-04-08, 22:29
Patrick_hey_ Patrick_hey_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Tegen hoe laat ga je dan ??
  #613  
Oud 21-04-08, 23:04
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Morgen gaan mijn ouders naar de UK en brengen me 5 Iphone's mee 16gig. Ik ben de mijne (16 gig US) gestolen vorige week in Gent. Dus ik zal nog 4 Iphone's te koop hebben moesten er mensen interesse hebben .

Ze gaan naar de Istore in Kent... ALs ik dit hier goed lees kun je enkel met een CC kaart Iphone's kopen? Aanvaarden ze geen Cash geld?

Bedankt!

Daniël
  #614  
Oud 22-04-08, 07:03
Bylgus Bylgus is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door integra NOS Bekijk bericht

Ze gaan naar de Istore in Kent... ALs ik dit hier goed lees kun je enkel met een CC kaart Iphone's kopen? Aanvaarden ze geen Cash geld?

Bedankt!

Daniël
Je kan alleen maar met CC betalen.
Geen cash !!!
  #615  
Oud 22-04-08, 07:52
bossplaya bossplaya is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Prijs in Carphone Warehouse : ? €
Betaal middel : ?
Hoeveel per persoon : ?
duur abonnement na paar maand : ?

grtz
  #616  
Oud 22-04-08, 08:08
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bossplaya Bekijk bericht
Prijs in Carphone Warehouse : ? €
Betaal middel : ?
Hoeveel per persoon : ?
duur abonnement na paar maand : ?

grtz
Die antwoorden had je zelf ook wel kunnen vinden, maar goed...

Prijs: 169 pond (ca. 210-215 Euro) 8GB
Betaalmiddel: Creditcard
Hoeveel per persoon: Verschilt per winkel/verkoper, officieel wordt er zelfs helemaal niets verkocht aan 'buitenlanders'
Abonnement: Geen, tenzij je zo dom bent je telefoon te activeren/abonnement af te sluiten via iTunes (of GertDroge heet)
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
  #617  
Oud 22-04-08, 08:14
bossplaya bossplaya is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JamFish Bekijk bericht
Die antwoorden had je zelf ook wel kunnen vinden, maar goed...

Prijs: 169 pond (ca. 210-215 Euro) 8GB
Betaalmiddel: Creditcard
Hoeveel per persoon: Verschilt per winkel/verkoper, officieel wordt er zelfs helemaal niets verkocht aan 'buitenlanders'
Abonnement: Geen, tenzij je zo dom bent je telefoon te activeren/abonnement af te sluiten via iTunes (of GertDroge heet)
dus gewoon kopen en dan volledige in NL zetten en dan simkaart van O2 weg gooien thats it?
  #618  
Oud 22-04-08, 09:57
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard

Hallo

Nou ik ben net een uurtje terug vanaf engeland. Ik ben zondag vertrokken met de boot van p & o ferries naar een minicruise naar hull.

Ik de veronderstelling dat ik weleen iphone kon kopen ben ik 2 verschillende winkels binnen gegaan.
Als eerst de O2 winkel. Deze man deed helemala niet moeilijk en gaf me er zo 1 mee totdat het bij de betaling kwam. Je moet dus echt een creditcard hebben of een chip en pin pinpas. Beide heb ik dus niet dus kon ik hem niet mee nemen CASH accepteren ze niet.

Daarna ben ik bij de carphonewarehouse geweest. Bij de eerste winkel wilde ze een Uk adres hebben anders kreeg je hem niet mee. Bij een winkel verder op kon ik hem ook gewoon krijgen net als bij 02. Ze noteren alleen je gegevens voor de garantie van je telefoon dus niet voor je contract.

Ook hier lukte het niet met de betaling alleen creditcard of Chip en pin pinpas.

overigens heb ik met die chip en pinpas heel de dag problemen gehad zelfs in de supermarkt kon je niet met een normale maestro kaart betalen. Zwaar irritant .

Uiteindelijk ben ik dus zonder Iphone naar huis gegaan

Als iemand binnenkort een keer gaat en wel een creditcard of chip en pin kaart heeft stuur me dan alstublieft een berichtje!!
  #619  
Oud 22-04-08, 10:34
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Jammer dat het niet gelukt is, maja je wist natuurlijk al van te voren dat een CC vereist is.
  #620  
Oud 22-04-08, 10:57
Fubaruba Fubaruba is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Ai das wel zuur! Toch een beetje jammer dat ze niet gewoon cash accepteren in die winkels hoor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.