//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kimmmeh Ik ga vrijdag naar Londen toe voor een weekendje. Via via ben ik op deze site terrecht gekomen omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 29-01-09, 13:13
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kimmmeh Bekijk bericht
Ik ga vrijdag naar Londen toe voor een weekendje. Via via ben ik op deze site terrecht gekomen omdat ik gehoord had dat de iPhone daar toch wel heel goedkoop is. Toch heb ik wel mijn twijfels...
.
(1) Alle iPhones functioneren overal precies hetzelfde. Hooguit zul hem moeten unlocken. las recent dat er nieuwe software is (2.2.1) en de vraag is of die nog/al te ontlocken is.

(2) Ik hoor graag je ervaring want een kennis was deze week in Londen en die kon er (in de Apple Store) alleen eentje meekrijgen als hij tegelijkertijd een abonnement afsloot.

Omdat ik het plan heb (medio komende maand) speciaal naar Londen te gaan voor een iPhone ben ik erg benieuwd want kan mij evt. een reis besparen.

Laatst gewijzigd door forum.bericht; 29-01-09 om 13:15.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 29-01-09, 17:23
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Je kan gewoon een iPhone prepaid kopen daar, heb ik zaterdag nog gedaan .
Bij de Apple Store kan je alleen met een creditcard betalen en hier had ik ook wat gezeur omdat ik geen Engelse postcode had, maar toen later naar de Carphone Warehouse gegaan (heet hier The Phonehouse), en daar een valse postcode opgegeven en gewoon met cash betaald .

Prepaid heet daar trouwens Pay as you Go.

Laatst gewijzigd door MacorgaZ; 29-01-09 om 17:26.
  #883  
Oud 29-01-09, 18:27
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Oké, goed nieuws dus... Ik kan dus beter nu naar een Carphone Warehouse gaan... Hoeveel heeft het je gekost? En heb je hem al unlockt enzo? Lukte dit allemaal goed?
Ik vertrek morgen ochtend!
  #884  
Oud 29-01-09, 18:30
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Het heeft me 342,50 pond gekost voor de 8GB iPhone 3G Black, en nog 10 pond voor de verplichte top-up (beltegoed bijkopen). Die top-up is verplicht als je hem prepaid koopt. Totaal 352,50 pond dus, en aangezien ik toevallig gepind had toen de koers net geweldig was (1=1,062 ) heeft het me totaal 375 euro gekost.
Ik heb hem uiteraard geunlockt, werkte in één keer perfect met yellowsn0w, en inmiddels staan er ook al redelijk wat programma's uit Cydia op.
iTalk en Shazam zijn aanraders .
  #885  
Oud 29-01-09, 20:01
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb je dan al de nieuwe software?? (2.2.1)??
Ik zit er eigenlijk een beetje tegen op om de iphone te jailbreaken, lijkt me gewoon niet fijn.
  #886  
Oud 29-01-09, 20:03
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Nee, 2.2, de nieuwste heeft eigenlijk geen noemenswaardige veranderingen, en geeft je een nieuwe baseband.
Maar waarom zou je niet jailbreaken? Het kan altijd teruggezet worden, en jailbreaken geeft je alleen meer vrijheid en plezier.
  #887  
Oud 05-02-09, 19:37
bmaarten bmaarten is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

is er ergens een stap voor stap lijst te vinden wat ik moet doen als ik in Engeland een iphone heb gekocht? zie er namelijk tegenop, net zoals kimmeh
  #888  
Oud 05-02-09, 19:43
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

1. Kopen (Pay as you Go = Prepaid)
2. Aansluiten op iTunes zodat je in het menu/Springboard komt.
3. Download QuickPwn en via een torrent/nieuwsgroepen de iPhone 2.2 update.
4. Terwijl je iPhone nog op je PC/Mac is aangesloten, open je QuickPwn, en klik je een paar keer en als het gevraagd wordt selecteer je de iPhone update, zodat je iPhone jailbroken is.
5. Na het herstarten van je iPhone (gebeurt automatisch), open je Cydia, voeg je de source: "apt9.yellowsn0w.com" toe, en zoek je naar 'yellowsn0w'. Installeer dat programma, en herstart je iPhone.
6. Klaar! Hij is nu simlockvrij voor alle simkaarten zonder pincode. Er wordt aan een fix gewerkt voor als er een code opstaat, maar die code kan je met een ander toestel weghalen, en een lock-keycode kan je in het menu van de iPhone aanzetten.
  #889  
Oud 05-02-09, 22:41
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Beste mensen,

Ik zal even mn ervaring met jullie delen...
Vorig weekend was ik in Londen (vlak voor winterse buien) en ik heb geprobeerd een iPhone te kopen.... Nou was ik zelf zo dom om hier maar 1dag voor uit te trekken... Eerder op de dag ben ik naar Harrods, the Lion King en andere dure grappen geweest... En omdat ik nog 18 ben, heb ik een limiet van 600?? per dag.... Ik had dus problemen met de bank
Ik kon mezelf wel schieten...... (denk hier dus aan)

Verder had ik het dus geprobeerd bij Carphone Warehouse, op Victoria. Klein winkeltje... Pay & Go? Vroeg de meneer nog... Er waren dus totaal geen problemen... Als je cash wilt betalen kan dat ook... Je moet alleen een fake postcode bij de hand hebben (voorbeeld: W11 3NN)

Misschien ga ik binnenkort nog wel terug naar Londen... Geweldige stad! en iphone!!!
  #890  
Oud 06-02-09, 12:54
bmaarten bmaarten is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kimmmeh Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik zal even mn ervaring met jullie delen...
Vorig weekend was ik in Londen (vlak voor winterse buien) en ik heb geprobeerd een iPhone te kopen.... Nou was ik zelf zo dom om hier maar 1dag voor uit te trekken... Eerder op de dag ben ik naar Harrods, the Lion King en andere dure grappen geweest... En omdat ik nog 18 ben, heb ik een limiet van 600?? per dag.... Ik had dus problemen met de bank
Ik kon mezelf wel schieten...... (denk hier dus aan)

Verder had ik het dus geprobeerd bij Carphone Warehouse, op Victoria. Klein winkeltje... Pay & Go? Vroeg de meneer nog... Er waren dus totaal geen problemen... Als je cash wilt betalen kan dat ook... Je moet alleen een fake postcode bij de hand hebben (voorbeeld: W11 3NN)

Misschien ga ik binnenkort nog wel terug naar Londen... Geweldige stad! en iphone!!!
Haha top inderdaad goede tip!
Maar euhm waren ze wel genoeg voorradig!?
Ga over 2 weekjes.

MacorgaZ!!!! Super dank! denk dat ik hiermee wel wat kan.
  #891  
Oud 06-02-09, 13:31
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Nou ik weet niet echt iets over de voorraad. Ik stapte gewoon naar binnen (Victoria is erg makkelijk, is achter Wicked musical ding, erg dichtbij dus)... Maargoed. Ik liep gewoon naar binnen en zei dat ik de zwarte iPhone 16GB wilde hebben... Hij pakte m meteen... Ik denk dat er dus wel genoeg zijn enzo... Echt totaal geen problemen. Daar waren ook wat slecht-engels-sprekende mannen aan t werk. Dus als jouw engels beter is dan het zijne is het zo gedaan!
  #892  
Oud 07-02-09, 17:48
bennyyy bennyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard Iphone uk

Hallo allen!

ik ben ook van plan om over ong. 2 weken naar engeland/londen te gaan om iphone te kopen.
maar zijn deze uitgerust met 2.2.1. firmware of??
Ik heb namelijk op mijn ipodtouch ook 2.2.1. (1G) maar ik krijg het namelijk niet voor elkaar om die te jailbreaken.

en ik zou het niet op prijs stellen als ik mijn iphone niet kan jailbreaken en unlocken!

Iemand anders nog tips voor mij hierover?
  #893  
Oud 09-02-09, 13:47
kr3k3l kr3k3l is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik ga volgend weekend naar Londen en wil een Iphone kopen.
Wat raden jullie aan? Apple store of Carphone warehouse.
En het enige wat ze nodig hebben is een engelse postcode?
Waarom hebben ze eigenlijk een postcode nodig en verder niets?
Is de apple store ook op zondag open?

En als hij de nieuwste firmware heeft kan ik de iphone dan niet unlocken of
zijn ze in de winkel met oudere firmware?

Laatst gewijzigd door kr3k3l; 09-02-09 om 14:20.
  #894  
Oud 09-02-09, 15:57
ivoback ivoback is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 98
Standaard

donderdag komt me uk iphone
me tante neemt er 1tje voor me mee
  #895  
Oud 10-02-09, 23:48
Goerez Goerez is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 58
Standaard

kost een Iphone 8 gig 375 euro? ..
  #896  
Oud 11-02-09, 10:27
kr3k3l kr3k3l is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kr3k3l Bekijk bericht
Ik ga volgend weekend naar Londen en wil een Iphone kopen.
Wat raden jullie aan? Apple store of Carphone warehouse.
En het enige wat ze nodig hebben is een engelse postcode?
Waarom hebben ze eigenlijk een postcode nodig en verder niets?
Is de apple store ook op zondag open?

En als hij de nieuwste firmware heeft kan ik de iphone dan niet unlocken of
zijn ze in de winkel met oudere firmware?
iemand meer info hierover?
  #897  
Oud 11-02-09, 22:47
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Nou, ik ben laatst geweest, maar ik had toen problemen met de bank... Limiet enzo, mocht maar zoveel uitgeven per dag...
Verder raad ik je Carephone aan, ze doen niet zo moeilijk. Vooral die kleinere winkeltjes doen er niet moeilijk over. Ik hoorde dat applestore CC wilt..
Verder: Veel succes!
  #898  
Oud 13-02-09, 11:01
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

iemand een idee welke firmware erop staat in de uk? Ik ga op 27 februari een dagje met de boot naar canterbury en zou er mij daar een willen aanschaffen. Nu als deze telefoon firmware 2.2.1 heeft kan ik hem niet unlocken met yellowsn0w.
  #899  
Oud 13-02-09, 11:45
bennyyy bennyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Ik ben hem van plan om in een carphone warehouse te kopen, maar kan je daar nu wel of niet betalen met je pinpas?(Dus pinnen net als bij elke c1000 om de hoek)
ene zegt van wel, ander weer van niet. (ik heb namelijk geen Creditcard)


verder vroeg ik me af, hoe het zo kan zijn dat dit forum opeens is uitgestorven, heel erg veel berichten tot juni en dan al een stuk minder en laatste volgens mij in augustus en toen pas weer 1 op 27 januari!
  #900  
Oud 13-02-09, 12:17
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bennyyy Bekijk bericht
daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Ik ben hem van plan om in een carphone warehouse te kopen, maar kan je daar nu wel of niet betalen met je pinpas?(Dus pinnen net als bij elke c1000 om de hoek)
ene zegt van wel, ander weer van niet. (ik heb namelijk geen Creditcard)


verder vroeg ik me af, hoe het zo kan zijn dat dit forum opeens is uitgestorven, heel erg veel berichten tot juni en dan al een stuk minder en laatste volgens mij in augustus en toen pas weer 1 op 27 januari!
ik zou gewoon pinnen dan en contant betalen. Ben je zeker dat je kan betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.