//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bennyyy ... verder vroeg ik me af, hoe het zo kan zijn dat dit forum opeens is uitgestorven, heel erg veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 13-02-09, 12:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bennyyy Bekijk bericht
...
verder vroeg ik me af, hoe het zo kan zijn dat dit forum opeens is uitgestorven, heel erg veel berichten tot juni en dan al een stuk minder en laatste volgens mij in augustus en toen pas weer 1 op 27 januari!
Wanneer kwam de nieuwe iPhone ook alweer uit? En wanneer konden we die voor het eerst unlocken.....?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 13-02-09, 16:05
bennyyy bennyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

kijk daar heb ik niet aan gedacht

maar pinnen kan gewoon, mocht het niet het geval zijn, cash?
  #903  
Oud 13-02-09, 16:40
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

wat je ook kan doen is on-line eentje betalen bij carphone. Maar ik weet niet of dit lukt met een gewone bankpas.
  #904  
Oud 14-02-09, 08:01
marcomolhoek marcomolhoek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Friesland
Berichten: 59
Standaard

Per Carphone en 02 vestiging is er veel verschil, in de ene 02 kreeg ik niets mee omdat ik geen ID had (uk) en in de andere kreeg ik zo 2 iphone mee, voor Carphone is hetzelfde, soms betalen per CredirCard en soms cash. Soms wordt er gevraagt naar je adres gegevens (we hadden het adres van de eerste Carphone uit ons hoofd geleerd). Dus wil je naar de UK om een iPhone te kopen kan je van alles verwachten. Je kan mij ook een pm sturen, ik heb er nog een paar .
__________________
Apple Macintosh SE, PowerBook, iMac 20" iMac 24", Newton, Apple TV, Base station, Time Machine, G5, Xserve, Raidsystem, iPhone 8 Gb, iPhone 16 Gb. and more to come.
  #905  
Oud 16-02-09, 22:38
kr3k3l kr3k3l is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Net terug van weekendje Londen.

Eerste carphone verkocht ze niet meende die kerel. Volgende 4 carphones hadden alleen de 8gig, die wilde ik niet
Uiteindelijk geslaagd bij Apple store in Regent Street, moest wel engelse bankpas hebben en geldig adres. Gelukkig was ik een vriendin aan het opzoeken in Londen die dit dus wel had. Zonder engelse pas was het dus niet mogelijk om een Iphone in de Apple store te kopen. Hij is wel 2.2.1
  #906  
Oud 16-02-09, 22:56
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kr3k3l Bekijk bericht
Net terug van weekendje Londen.

Eerste carphone verkocht ze niet meende die kerel. Volgende 4 carphones hadden alleen de 8gig, die wilde ik niet
Uiteindelijk geslaagd bij Apple store in Regent Street, moest wel engelse bankpas hebben en geldig adres. Gelukkig was ik een vriendin aan het opzoeken in Londen die dit dus wel had. Zonder engelse pas was het dus niet mogelijk om een Iphone in de Apple store te kopen. Hij is wel 2.2.1
Dus er zit een O2 simlock op?
  #907  
Oud 17-02-09, 01:06
bennyyy bennyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Zoo dat ik wel minder nieuws! zat me net zo te verheugen!
heb je toevallig gevraagd hoe dit komt dat ze de 16GB bij alle CPW niet op voorraad hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kr3k3l Bekijk bericht
Net terug van weekendje Londen.

Eerste carphone verkocht ze niet meende die kerel. Volgende 4 carphones hadden alleen de 8gig, die wilde ik niet
Uiteindelijk geslaagd bij Apple store in Regent Street, moest wel engelse bankpas hebben en geldig adres. Gelukkig was ik een vriendin aan het opzoeken in Londen die dit dus wel had. Zonder engelse pas was het dus niet mogelijk om een Iphone in de Apple store te kopen. Hij is wel 2.2.1
  #908  
Oud 17-02-09, 10:18
kr3k3l kr3k3l is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bennyyy Bekijk bericht
Zoo dat ik wel minder nieuws! zat me net zo te verheugen!
heb je toevallig gevraagd hoe dit komt dat ze de 16GB bij alle CPW niet op voorraad hebben?

nee, niet gevraagd, misschien overal uitverkocht en ja, zit 02 simlock op
  #909  
Oud 17-02-09, 10:25
marcomolhoek marcomolhoek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Friesland
Berichten: 59
Standaard

Er is nu officieel beleid bij O2 en CPW, zonder id geen iphone meer. Met een heeeeeel klein beetje geluk komen wij terug met nog 10 exemplaren, hoorde net dat het steeds moeilijker wordt om een iPhone in de UK te kopen voor een buitenlander. Zijn inderdaad voorzien van een O2 simlock , maar die is geen probleem voor ons.
Ik heb er nu nog een paar hier liggen voor de liefhebber. 550 euro vaste prijs.
  #910  
Oud 19-02-09, 16:09
bennyyy bennyyy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Zou dit eventueel een teken zijn dat er toch binnenkort(juni) een nieuwe Iphone zal komen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kr3k3l Bekijk bericht
Net terug van weekendje Londen.

Eerste carphone verkocht ze niet meende die kerel. Volgende 4 carphones hadden alleen de 8gig, die wilde ik niet
Uiteindelijk geslaagd bij Apple store in Regent Street, moest wel engelse bankpas hebben en geldig adres. Gelukkig was ik een vriendin aan het opzoeken in Londen die dit dus wel had. Zonder engelse pas was het dus niet mogelijk om een Iphone in de Apple store te kopen. Hij is wel 2.2.1
  #911  
Oud 19-02-09, 22:42
ruben ruben is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 88
Standaard

Een vriendin van me vertrekt morgen naar Londen voor een paar dagen.
Ze heeft naar een apple store gebeld met de mededeling (smoes) dat ze een paar maanden gaat studeren daar en of 't mogelijk was een iphone aan te schaffen.
Was geen probleem en ze hebben er 1 voor haar apart gelegd.

Na 't weekend zal ik wel horen of alles is gelukt en zal ik hier ff opnieuw posten.
  #912  
Oud 11-03-09, 14:00
Amore's schermafbeelding
Amore Amore is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 64
Standaard

Vorige week in Birmingham geweest en het is helaas niet gelukt.

1. ik moest me identificeren en de telefoon wordt op naam uitgeschreven ( en ze wilden dit niet doen op mijn nederlandse paspoort);

2. ze bieden geen "simlock free " toestel aan omdat ze deze als "dubieus"zien. M.a.w. ze willen de markt niet verstoren omdat ze in verschillende landen verschillende prijzen hanteren.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 30-04-09 om 21:22.
  #913  
Oud 05-04-09, 22:58
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik ga dus over 2 weken naar Newcastle toe, en wou ik gaan kijken voor een nieuwe iphone!

Alleen wat is nu de huidige status van zaken? Zijn ze nog 123 te kopen of is die pret voortaan over?
  #914  
Oud 15-04-09, 22:14
tsja.... tsja.... is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

@ MrGizMo.. Vraag ik me dus ook af....
  #915  
Oud 16-04-09, 19:22
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik denk niet dat er pas nog iemand in UK een iphone heeft gekocht
  #916  
Oud 30-04-09, 21:04
Turkish Turkish is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Voor omgerekend 420 euro kon ik een gelockte iPhone 3G 8GB kopen in de O2 en paar winkels naast bood een Pakistaanse winkel mij een tweedehands iPhone aan voor 215 pond. Toch maar niet gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.