//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat denk ik niet,want dan staat het allemaal op zijn naam.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 20-04-08, 14:01
Dazzle's schermafbeelding
Dazzle Dazzle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 168
Standaard

Dat denk ik niet,want dan staat het allemaal op zijn naam..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 20-04-08, 15:07
Eric Cartman Eric Cartman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Wat staat er dan allemaal op zijn naam? Want als je het zelf koopt kan je toch ook niet veel invullen?
En die kennis gaat naar Oxford. Welke winkels kan ik heen? O2 en Carphone Warehouse? of zijn er nog meer? en weet iemand welke verkopers niet moeilijk doen (ervaring)?
  #543  
Oud 20-04-08, 15:48
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle Bekijk bericht
Dat denk ik niet,want dan staat het allemaal op zijn naam..
Dat zal wel meevallen; Degene die de telefoon koopt hoeft niet dezelfde te zijn als de persoon die het abonnement gaat afsluiten. Dit omdat je het abonnement niet in de winkel afsluit, dit doe je thuis via iTunes. Misschien is de enige beperking dat er gechecked word of je niet meer dan 5 iphones op dezelfde creditcard gekocht heb, o.i.d.
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
  #544  
Oud 20-04-08, 15:51
Eric Cartman Eric Cartman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JamFish Bekijk bericht
Dat zal wel meevallen; Degene die de telefoon koopt hoeft niet dezelfde te zijn als de persoon die het abonnement gaat afsluiten. Dit omdat je het abonnement niet in de winkel afsluit, dit doe je thuis via iTunes. Misschien is de enige beperking dat er gechecked word of je niet meer dan 5 iphones op dezelfde creditcard gekocht heb, o.i.d.
Kijk dat klinkt positief, want dat zou dan best een goed idee kunnen zijn.
  #545  
Oud 20-04-08, 15:54
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
mja waar ik schrik voor heb is dat diegene van UK die de Iphone voor je gaat halen later mss brief krijgt of een rekening van O2 voor abbo-geld ofzo. Of vragen waaarom hij zijn iphone nog neit geregistreerd heeft mmt Itunes.
Omdat die winkel zijn adres in UK heeft en andere gegevens.
Wij als Belg/Nederlander hebben dat probleem natuurlijk niet als we ons adres enzo niet geven.
Ik denk niet dat ze dat kunnen/mogen doen, je tekent namelijk voor een betaling en niet voor een verplichting om een abbo af te sluiten bij o2. Of zie ik dat verkeerd?
  #546  
Oud 20-04-08, 15:55
juriaan22's schermafbeelding
juriaan22 juriaan22 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 47
Standaard invoer van iphone

even een vraagje. Ik ken iemand die in london woont. Deze zou een iphone kunnen opsturen.
Nu mag je binnen de EU goederen in bagage gewoon meenemen. Hoefje dus niet aan te geven bij douane. Als iemand nu een pakket verstuurd. is dit dan het zelfde? Heeft immers verzendadres London, engeland naar Lisse Nedrland.

alvast bedankt.
__________________
I'm an eternal optimist that's why I'm complaining all the time
  #547  
Oud 20-04-08, 15:55
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Geen probleem, kan gewoon verzonden worden.
  #548  
Oud 20-04-08, 16:05
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard

iemand al andere ervaring wat betreft betalen in engeland??behalve met de CC creditcard dus??
  #549  
Oud 20-04-08, 18:26
fireflymr fireflymr is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard

Een kennis van mij uit Londen is vandaag eens gaan kijken en ze wouden niet verkopen zonder abonnement en slechts 1 per klant
  #550  
Oud 20-04-08, 18:59
Patrick_hey_ Patrick_hey_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fireflymr Bekijk bericht
Een kennis van mij uit Londen is vandaag eens gaan kijken en ze wouden niet verkopen zonder abonnement en slechts 1 per klant
het is normaal dat ze niet zonder abonnement verkopen maar het abonnement activeer je thuis en als je die dus unlocked dan is er geen probleem meer.
  #551  
Oud 20-04-08, 19:13
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xziller Bekijk bericht
thnx!

Dus in principe is het zonder creditcard niet mogelijk??

Best raar wettelijke betaal middelen zijn cash, pinpas, etc en dat accepteren ze niet. Dus voor mensen waarvan het saldo niet toereikend genoeg is voor een creditcard kunnen nooit zo ding aanschaffen????

Lekker dan:S iemand uberhaupt wel gelukt? En hoe zit het bij de apple store zelf??
Bij de Apple store zelf kan je wel met je pinpas betalen.
  #552  
Oud 20-04-08, 19:16
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Maar daar kosten ze 269 en geen 169, dus daar heb je niet aan. Je moet echt in de o2 shop zijn of the carphone warehouse.
  #553  
Oud 20-04-08, 19:21
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Weet ik, maar ik gaf antwoord op zijn vraag hoe het bij de Apple store zelf zit .
  #554  
Oud 20-04-08, 19:33
Patrick_hey_ Patrick_hey_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Weet iemand wanneer de aplle stores hun prijzen gaan wijzigen ?? ....
  #555  
Oud 20-04-08, 20:07
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Denk niet dat ze dat zullen gaan doen, is al eerder in dit topic voorbijgekomen als het goed is.
  #556  
Oud 20-04-08, 21:37
Dazzle's schermafbeelding
Dazzle Dazzle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 168
Standaard

Dus : Wie heeft er al een iPhone bij The CarPhone Warehouse voor 169 pond meegekregen ?
  #557  
Oud 20-04-08, 21:38
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Op pagina 24 staan er al 2, Eduard en nog 1 als het goed. Als je even verder leest kom je er vast meer tegen.
  #558  
Oud 20-04-08, 21:46
barb00sa barb00sa is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: knokke
Berichten: 13
Standaard

Hoi allemaal, wil gewoon even mijn ervaring delen met jullie van gisteren 1 dagje Ipone shopping in Londen.
Gisteren uit Calais vertrokken met de Eurostra naar Londen. Aankomst na 1 uur trein en te voet naar Regentstreet. Had mijn vriendin mee en 4 cc kaarten. En een lijst met adressen uit Londen ( evenetjes google en je hebt er genoeg zeker postcodes meenemen) Eerste stop 10 voor 10 bij Carphone Warehouse in de TOTTEHAM ROAD 220. Eventjes wachten tot de winkel open gaat en binnengestapt.
Zei de verkoopster dadelijk dat ik uit Belgie was en op zoek naar Iphones mocht dadelijk aan het bureeltje plaatsnemen en de zaken konden beginnen.
2 Iphones per cc kaart was geen probleem. Dus in totaal 8 Iphones mee in 30 min. Wel moeten papier ondertekkenen met de gegvens van de adressen uit engeland die ik van Google had. Is enkel bedoeld voor hun om te kunnen aantonen dat ze deze verkocht hebben, verder wordt daar niets mee gedaan. Als jullie er daar meerdere willen hebben kan de verkoopster ze aan de kant houden tot je erachter komt want de voorraad slinkt snel. Gewoon even bellen naar haar AMNA ALI is haar naam op het nummer 08701-682319 vergeet het voornummer van Engeland niet en haar zeggen dat je doorgestuurd bent van ROBIN meer is niet nodig. Dan verder gegaan naar Oxford street naar de O2 winkels en er daar 1 per persoon en cc kaart meegekregen. Na 30 min de zaak weer binnenstappen en hetzelfde doen, ze zeggen vriendelijk goedendag en stellen verder geen vragen. Ook geen paperen moeten tekenen.
Dan verder naar de Apple shop en per cc kaart 5 iphones 16 gig gekocht ook zonder probleem. Terug naar het station met 1 koffer en rugzak door de douane zonder problemen en terug naar huis. Deze morgen en de rest van de dag alle iphones aangepast naar mijn noden zonder probleem met Ziphone 3.0 en aangepast aan nederlandse taal. Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Groeten, Robin

Laatst gewijzigd door barb00sa; 20-04-08 om 21:50.
  #559  
Oud 20-04-08, 21:52
Dazzle's schermafbeelding
Dazzle Dazzle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 168
Standaard

Zo Robin, dan heb je veel geld uitgegeven, ben blij dat het is gelukt, morgen ben ik aan de beurt,maar dan 1 iPhone
  #560  
Oud 20-04-08, 22:08
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barb00sa Bekijk bericht
Hoi allemaal, wil gewoon even mijn ervaring delen met jullie van gisteren 1 dagje Ipone shopping in Londen.
Gisteren uit Calais vertrokken met de Eurostra naar Londen. Aankomst na 1 uur trein en te voet naar Regentstreet. Had mijn vriendin mee en 4 cc kaarten. En een lijst met adressen uit Londen ( evenetjes google en je hebt er genoeg zeker postcodes meenemen) Eerste stop 10 voor 10 bij Carphone Warehouse in de TOTTEHAM ROAD 220. Eventjes wachten tot de winkel open gaat en binnengestapt.
Zei de verkoopster dadelijk dat ik uit Belgie was en op zoek naar Iphones mocht dadelijk aan het bureeltje plaatsnemen en de zaken konden beginnen.
2 Iphones per cc kaart was geen probleem. Dus in totaal 8 Iphones mee in 30 min. Wel moeten papier ondertekkenen met de gegvens van de adressen uit engeland die ik van Google had. Is enkel bedoeld voor hun om te kunnen aantonen dat ze deze verkocht hebben, verder wordt daar niets mee gedaan. Als jullie er daar meerdere willen hebben kan de verkoopster ze aan de kant houden tot je erachter komt want de voorraad slinkt snel. Gewoon even bellen naar haar AMNA ALI is haar naam op het nummer 08701-682319 vergeet het voornummer van Engeland niet en haar zeggen dat je doorgestuurd bent van ROBIN meer is niet nodig. Dan verder gegaan naar Oxford street naar de O2 winkels en er daar 1 per persoon en cc kaart meegekregen. Na 30 min de zaak weer binnenstappen en hetzelfde doen, ze zeggen vriendelijk goedendag en stellen verder geen vragen. Ook geen paperen moeten tekenen.
Dan verder naar de Apple shop en per cc kaart 5 iphones 16 gig gekocht ook zonder probleem. Terug naar het station met 1 koffer en rugzak door de douane zonder problemen en terug naar huis. Deze morgen en de rest van de dag alle iphones aangepast naar mijn noden zonder probleem met Ziphone 3.0 en aangepast aan nederlandse taal. Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Groeten, Robin
ging precies allemaal wel vlot
hoeveel iphones heb je in totaal gekocht? 15stuks?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.