//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom verwacht je dan dat mensen op dit forum gaan weten of er over een week nog iphones te koop zijn. Verwacht jij dat wij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #781  
Oud 27-04-08, 11:04
thatonealex thatonealex is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Waarom verwacht je dan dat mensen op dit forum gaan weten of er over een week nog iphones te koop zijn. Verwacht jij dat wij die kosten voor jou gaan maken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 27-04-08, 11:05
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thatonealex Bekijk bericht
Waarom verwacht je dan dat mensen op dit forum gaan weten of er over een week nog iphones te koop zijn. Verwacht jij dat wij die kosten voor jou gaan maken?
nope, misschien mense met ervaring?
als je wil haten moet je gewoon ff op een ander forumpje gaan..
ik denk dat je vergete bent waarvoor een forum dient
  #783  
Oud 27-04-08, 11:07
bgordijn bgordijn is offline
• iOS 6.0
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Zo te zien echt einde oefening want de 8GB staat zelfs niet meer op de site van Carphone Warehouse
  #784  
Oud 27-04-08, 11:10
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

jawel, staat er nog gewoon hoor : Buy The Apple iPhone from The Carphone Warehouse - Prices, Reviews & more

alleen niet op de voorpagina meer
  #785  
Oud 27-04-08, 11:21
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal_ Bekijk bericht
ik heb skype gedownload, maar het is niet gratis hoor.. en voipbuster zijn mijn gratis minuten op.. duss
Bellen voor 2 cent p/m is ook niet teveel gevraagd denk ik..
  #786  
Oud 27-04-08, 11:42
lollypop lollypop is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard =

Dus je kan ook waarschijnlijk geen iphone krijgen in andere steden in Engeland? ook niet in dorpen?
  #787  
Oud 27-04-08, 11:43
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

nee,allemaal uitverkocht.
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #788  
Oud 27-04-08, 12:01
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal_ Bekijk bericht
ik heb skype gedownload, maar het is niet gratis hoor.. en voipbuster zijn mijn gratis minuten op.. duss
't Is me toch wat!

Geen geld om te bellen, geen gratis software, ...... maar wel geld om naar de UK te gaan en wel geld om een iPhone te kopen.

Als ik jou was zou ik Pa maar snel zakgeldverhoging vragen of (indien van toepassing) gaan demonstreren voor verhoging van bijstand eh bedoel studiesubsidie.
  #789  
Oud 27-04-08, 12:11
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 242
Standaard

LoL . Waarom betalen als 't ook gratis kan..en als 't niet mogelijk is, dan toch niet bellen
  #790  
Oud 27-04-08, 12:22
opperhoof opperhoof is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ben gister naar Dover geweest met de boot vanaf Calais. 4 euro p.p. enkele reis.

Was met een vriend, eerst naar O2, daar begonnen ze te lachen en stuurde ons weg omdat we uit NL kwamen en geen CC hadden. Vervolgens naar CWH, zelfde liedje.
Wij dachten dat we screwed waren, toch maar op de trein naar Folkestone gestapt, van hoop op zegen.

Zelfde liedje bij zowel O2 als CWH.

Wij huilen in het parkje daar, tot we een chickie zagen zitten. He chick,wil je voor ons arme zielige nederlandse studenten ff zo'n iphone kopen...
op die manier 2 gescoord in Folkestone. Toen terug naar Dover, daar opnieuw de stoute schoenen aangetrokken en er op die manier nog 4 gescoord.

Wij terug naar NL met 6 van die dingen, 3 p.p. en heel veel pond lichter!
  #791  
Oud 27-04-08, 13:07
Mitchellx Mitchellx is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Ben niet echt blij met het bovenstaande verhaal... . Vorige week naar New Castle geweest. Zonder problemen 6 iPhones meegenomen, wist nog niets van de handel en dit soort forums, ik kwam het gewoon daar tegen. Zonder problemen, wel met CC betalen maar dat weet ondertussen iedere lezer.
En Engels adres, maar dat verzon de verkoper ter plaatse.

Nu het werkte gisteren terug. 3u je nest uit, 7u boor naar Dover met auto en 8.45u plaatselijke tijd middenin zuid engeland bij de 1e store voor de deur.

OM het kort te houden: 7 stores, 2 O2 stores en een heleboel ouwehoeren en diverse verzonnen verhalen later bleek ons dat het totaal niet meer lukte.
Regels waren enorm verscherpt op straffe van ontslag als ik het zo begreep van diverse medewerkers.
Regels vanaf heden:
* Engels adres hebben (geen probleem, white pages staan vol)
* MAAR: Ook een bank / credtcard geregistreerd op DATZELFDE adres in Engeland (is dus min of meer onoverkomelijk)
* 1 telefoon per klant, maar ook nog maar 1 per adres!!!

In alle zaken kwamen we hetzelfde verhaal tegen.
Eerlijk gezegd hebben we de zaak in Dover overgeslagen omdat ons verteld is dat de telefoons daar op waren.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je er idd 4 hebt gekocht, maar als het wel zo is heb je verschrikkelijk mazzel gehad Opperhoof!

Wel genoeg andere zaken ingekomen waar nog meerdere iPhones aanwezig waren.

Wij hebben volgens ons alles geprobeerd, tot aan dik geld bieden aan de medewerkers aan toe, maar ze durfen niet meer.

Het lijkt dus onmogelijk geworden om nog iPhones te kopen indien je inet aan de eisen voldoet.

En ja, ook het platteland ingereden, ook jonge meisjes gehad die het wel wilden doen maar toch nog even de manager moesten vragen etc etc etc...... .
Verhalen van gewoon de waarheid tot aan een bedrijf hebben in engeland en daar wonen verteld, absoluut de deur op slot.

Reageren graag, ik hou het in de gaten en zal er ook weer antwoord op geven hier. Dit is de volledige waarheid van dit moment. Ik heb 12 kopers moeten afzeggen.

Srry mates!!

Mitchell
  #792  
Oud 27-04-08, 13:10
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitchellx Bekijk bericht
Ben niet echt blij met het bovenstaande verhaal... . Vorige week naar New Castle geweest. Zonder problemen 6 iPhones meegenomen, wist nog niets van de handel en dit soort forums, ik kwam het gewoon daar tegen. Zonder problemen, wel met CC betalen maar dat weet ondertussen iedere lezer.
En Engels adres, maar dat verzon de verkoper ter plaatse.

Nu het werkte gisteren terug. 3u je nest uit, 7u boor naar Dover met auto en 8.45u plaatselijke tijd middenin zuid engeland bij de 1e store voor de deur.

OM het kort te houden: 7 stores, 2 O2 stores en een heleboel ouwehoeren en diverse verzonnen verhalen later bleek ons dat het totaal niet meer lukte.
Regels waren enorm verscherpt op straffe van ontslag als ik het zo begreep van diverse medewerkers.
Regels vanaf heden:
* Engels adres hebben (geen probleem, white pages staan vol)
* MAAR: Ook een bank / credtcard geregistreerd op DATZELFDE adres in Engeland (is dus min of meer onoverkomelijk)
* 1 telefoon per klant, maar ook nog maar 1 per adres!!!

In alle zaken kwamen we hetzelfde verhaal tegen.
Eerlijk gezegd hebben we de zaak in Dover overgeslagen omdat ons verteld is dat de telefoons daar op waren.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je er idd 4 hebt gekocht, maar als het wel zo is heb je verschrikkelijk mazzel gehad Opperhoof!

Wel genoeg andere zaken ingekomen waar nog meerdere iPhones aanwezig waren.

Wij hebben volgens ons alles geprobeerd, tot aan dik geld bieden aan de medewerkers aan toe, maar ze durfen niet meer.

Het lijkt dus onmogelijk geworden om nog iPhones te kopen indien je inet aan de eisen voldoet.

En ja, ook het platteland ingereden, ook jonge meisjes gehad die het wel wilden doen maar toch nog even de manager moesten vragen etc etc etc...... .
Verhalen van gewoon de waarheid tot aan een bedrijf hebben in engeland en daar wonen verteld, absoluut de deur op slot.

Reageren graag, ik hou het in de gaten en zal er ook weer antwoord op geven hier. Dit is de volledige waarheid van dit moment. Ik heb 12 kopers moeten afzeggen.

Srry mates!!

Mitchell
ik heb een oom die in engeland woont? kan hij dan wel zonder enig probleem een iphone voor mij kopen voor 169 pond en dat opsturen?

Mvg
  #793  
Oud 27-04-08, 13:12
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Op zo'n momenten vind ik het dus verschrikkelijk balen dat het Verenigd Koninkrijk niet zoals België een wetgeving kent die zegt dat je aan iedere eerlijk betalende klant moet verkopen.
  #794  
Oud 27-04-08, 13:26
Mitchellx Mitchellx is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

@radicaal

Wanneer hij naar de carphonewarehouse store zowel als O2 store gaat en gewoon een iPhone koopt omdat hij die wil hebben met abbo zonder enige verdere opmerkingen te maken zal dat lukken.
Activeren kan gewoon nog thuis, dus als hij dat niet doet is er verder geen vultje aan de lucht.

Wie weet als hij met zijn adres i.c.m. bankpas fluitend doorloopt naar de volgende winkel dat het gewoon weer lukt en dan heeft hij er al 2, and so on.
Dit zou een mogelijkheid kunnen zijn, dit kon ik niet uitproberen omdat ik geen gekoppelde engelse pas had.
Ik weet niet in hoeverre de 1 p.p. policy geregistreerd wordt.

Graag een berichtje als het mogelijk is???? Ik zal zelf ook ff een telefoontje naar Engeland eraan wagen.... .
  #795  
Oud 27-04-08, 13:39
Mitchellx Mitchellx is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

@ Opperhoof

Ik heb je verhaal nog eens goed bekeken. Ik geloof wel dat je r idd heen geweest bent. Maar kon die griet er dan wel meerdere kopen?

Ook wij hebben diverse mensen op straat aangesproken maar omdat je over bankcards moet beginnen haakten ze snel af. Nu waren wij redelijk netjes aangekleed om goed over te komen in de shops en als je dan als 2 volwassen mannen bijna in pak op straat moet gaan vragen of ze een telefoontje voor je willen kopen, tja....
Dan geef ik 2 studentjes idd meer kans .

Ik ben benieuwd??? Kon zij er dan 1pp voor jullie allebei kopen?

Grtz....
  #796  
Oud 27-04-08, 14:24
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

maandag weet ik of mijn oom er eentje te pakken krijgt
maar ik vrees ervoor!
  #797  
Oud 27-04-08, 14:45
lollypop lollypop is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal_ Bekijk bericht
maandag weet ik of mijn oom er eentje te pakken krijgt
maar ik vrees ervoor!
Het zelfde geld voor mij, maar ik heb gelezen dat al het voorraad op is en er geen nieuwe bijkomt
  #798  
Oud 27-04-08, 14:49
Mitchellx Mitchellx is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Gisteren waren er nog in 6 van de 7 zaken iPhones....
Voorraad is dus niet het probleem. 1 tje kopen voor een eerlijke brit is ook geen probleem. Maar ik ben benieuwd of dezelfde eerlijke brit een 2e keer een iPhone kan kopen...
  #799  
Oud 27-04-08, 15:06
opperhoof opperhoof is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Uhm, we hebben er dus 6 gekocht in totaal, mbv 5 mensen en in totaal 8 mensen gevraagd.

1 chick, de gaafste, die werd er helemaal enthousiast van, ging eerst bij o2 naar binnen. Toen zei ik, nu heeft mijn vriend er 1, maar ik niet... wil je ook ff naar cwh? UHm,... all right, what the heck. En daar kreeg ze hem ook zonder problemen mee. Weet niet of ze het met dezelfde pas heeft gedaan ofzo, gewoon gedaan

Goede doelgroep aanspreken
  #800  
Oud 27-04-08, 16:56
Mitchellx Mitchellx is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

@ opperhoof
Ok duidelijk. Jullie sociale vaardigheden waren gister beduidend beter dan de onze.
We hebben het ook aan ongeveer 10 mensen gevraagd, maar helaas.... . Maar dit duidt erop dat er geen registratie systeem is m.b.t. de 1 per adres actie van ze, althans lijkt mij.
Ook al had ze met een andere card betaald, haar adres blijft hetzelfde, zeker als jullie het "gewoon gedaan" hebben.

Bah, we hebben het ons weer veel te ingewikkeld gemaakt!! Elke keer er netjes bij gevraagd of ze niet zelf een iPhone wilden kopen en zo.... . Dat helpt niet echt.

Nou ja, dus de uitweg is mensen op straat gaan vragn of ze een iPhone voor je willen kopen. Lol.......
Da's een erg onzekere factor. Over doelgroep trouwens, we hebben alles bijna geprobeerd, tot een parkeerwacht aan toe .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.