//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door azt33 CC is het handigst, maar je kan het proberen met een pinpas. Uit eigen ervaring weet ik dat mijn Postbank ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 09-03-08, 14:31
evilpenguin evilpenguin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Coevorden
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
CC is het handigst, maar je kan het proberen met een pinpas. Uit eigen ervaring weet ik dat mijn Postbank pinpas en Rabobank pinpas niet geaccepteerd werd. Misschien dat Apple dit bewust heeft gedaan om aankopen uit het buitenland te weren?
Dit hoeft niet. Ik heb met mijn pinpas ook in meerdere winkels in Engeland problemen gehad. Ik denk niet dat het expres gedaan wordt om buitenlanders te weren,maar ergens anders om. Kan bijvoorbeeld aan de bank liggen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 09-03-08, 15:52
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgordijn Bekijk bericht
Vroegen ze wel een ID bij je CC ?
Ze vroegen niet om mijn ID, vond ik wel apart eerlijk gezegd.
  #203  
Oud 09-03-08, 16:18
sponz sponz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb met 2 maestro bankkaarten betaald en was geen enkel probleem in de Apple store in Regent Street. Ze vragen wel een postcode meestal en altijd hetzelfde "you know there should be an 18month contract with O2?".. Niets moeilijk eigenlijk

Bedankt voor de hulp iedereen

Laatst gewijzigd door sponz; 09-03-08 om 16:22.
  #204  
Oud 09-03-08, 17:14
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

En van welke bank waren die bankpassen, Sponz? Misschien is dat handig voor andere mensen die er naar toe gaan
  #205  
Oud 09-03-08, 18:13
Iron` Iron` is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 30
Standaard

Ben van plan 1e week van april naar london te gaan en dan een aantal iphones mee te nemen, vraag me alleen af of deze nog 1.1.3 zullen zijn en niet 1.1.4...Ook vraag ik me of het een probleem is als je er meerdere mee terug brengt naar nederland, zou hier moeilijk over gedaan worden?
  #206  
Oud 09-03-08, 18:20
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Over de firmware kan ik niets zeggen, maar ze doen helemaal niet moeilijk als je terug komt naar Nederland. Ik had 6 iPhones in mijn tas en volgens mij hadden ze het niet eens opgemerkt. Sowieso ga je niet door controle als je terugkomt in Nederland
  #207  
Oud 09-03-08, 18:38
Iron` Iron` is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Over de firmware kan ik niets zeggen, maar ze doen helemaal niet moeilijk als je terug komt naar Nederland. Ik had 6 iPhones in mijn tas en volgens mij hadden ze het niet eens opgemerkt. Sowieso ga je niet door controle als je terugkomt in Nederland
hmm wat ik ervan begreep is dat je aan moet geven of je wat bij je hebt waar je eventueel wat over zou moeten betalen? of is het gewoon absoluut geen probleem als je er zo veel meeneemt?

also, je hebt ze met verpakking en al mee genomen?
  #208  
Oud 09-03-08, 18:41
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iron` Bekijk bericht
hmm wat ik ervan begreep is dat je aan moet geven of je wat bij je hebt waar je eventueel wat over zou moeten betalen? of is het gewoon absoluut geen probleem als je er zo veel meeneemt?

also, je hebt ze met verpakking en al mee genomen?
waar ben je toch bang voor?
er is geen douane controle in england nr nederland of naar welk ander europees land dan ook
england hoort bij Europa en dus vrij van douane taksen
__________________
at your service
  #209  
Oud 09-03-08, 18:42
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ze waren allemaal nog geseald in doos, gewoon in mijn rugzak (ik had verder geen bagage bij me). Ik reisde natuurlijk binnen de EU, dus is er vrij verkeer van goederen (geen douane/BTW, BTW heb je sowieso al betaald in UK).

Als je uit de US komt moet je het aangeven en daarover BTW/douane betalen. Of uit elk ander land buiten de EU.
  #210  
Oud 09-03-08, 20:19
Iron` Iron` is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 30
Standaard

hehe oke, dat is in ieder geval goed om te horen. Nu hoorde ik iemand zeggen dat iphones uit de uk nog niet te unlocken zijn, meteen even de search gebruikt en kwam bij de volgende link uit:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ootloader.htmlIs het ook gewoon mogelijk met software zoals Ziphone de iphone werkend te krijgen?
  #211  
Oud 09-03-08, 20:31
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iron` Bekijk bericht
hehe oke, dat is in ieder geval goed om te horen. Nu hoorde ik iemand zeggen dat iphones uit de uk nog niet te unlocken zijn, meteen even de search gebruikt en kwam bij de volgende link uit:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ootloader.htmlIs het ook gewoon mogelijk met software zoals Ziphone de iphone werkend te krijgen?
sorry dat ik het moet zeggen maar al de antwoorden van die vragen die je stelt staan zeker 1x als het al niet meer is gegeven in deze topic
  #212  
Oud 09-03-08, 21:24
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

truckdriver heeft gelijk, het is al uitgebreid uitgelegd in vele topics. Maar om toch snel antwoord te geven op je vraag, ik heb de UK iPhone unlocked met iJailbreak, dus Ziphone moet ook zonder problemen werken
  #213  
Oud 10-03-08, 02:27
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
CC is het handigst, maar je kan het proberen met een pinpas. Uit eigen ervaring weet ik dat mijn Postbank pinpas en Rabobank pinpas niet geaccepteerd werd. Misschien dat Apple dit bewust heeft gedaan om aankopen uit het buitenland te weren?
Lijkt me niet dat Apple daar controle overheeft. Wel gek. Bestedingslimiet van mijn eventuele CC is €1000 (student), dus dat schiet niet echt op.

Laatst gewijzigd door Merkie; 10-03-08 om 02:29.
  #214  
Oud 10-03-08, 11:48
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Waarschijnlijk heb je gelijk, Merkie. Maar ik begrijp wat je bedoelt met de studenten CC, ik heb hetzelfde limiet. Bij nader inzien had ik misschien de CC van mijn moeder/vader mee kunnen nemen, ze vroegen toch niet naar je ID.
  #215  
Oud 10-03-08, 12:26
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Iemand nog een idee voor goedkope tickets ?
  #216  
Oud 10-03-08, 12:33
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Iemand nog een idee voor goedkope tickets ?
ja heb net zitten kijken.
21 april heen, 22 april terug. 20 euro. inclusief alles.
ryanair vanaf eindhoven.
  #217  
Oud 10-03-08, 12:52
Cainnech Cainnech is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iron` Bekijk bericht
Ben van plan 1e week van april naar london te gaan en dan een aantal iphones mee te nemen, vraag me alleen af of deze nog 1.1.3 zullen zijn en niet 1.1.4...Ook vraag ik me of het een probleem is als je er meerdere mee terug brengt naar nederland, zou hier moeilijk over gedaan worden?
Ik ben op 19 april naar UK geweest. Toen heb ik er nog 5 1.1.2's gekocht. De verkoper zei me toen dat ze twee dagen ervoor een nieuwe lading iPhones binnengekregen hebben die allemaal 1.1.3 waren.

Ik denk niet dat je al zal te maken hebben met 1.1.4 in april. Dus kopen maar !!! ;-)

Trouwens nog eens een berichtje voor de niet zo aandachtige lezers van dit topic: Enkel bij Carphone Warehouse heb je adresgegevens nodig. Bij Apple-store is er geen probleem, no questions asked.

Gewoon binnenstappen, 5 iPhones vragen, zegaan ze halen, steken ze in een trendy Apple-zakje, effe betalen met je CC of in sommige gevallen met een bankkaart en another happy customer!
__________________
1.1.2 (OTB) > 1.1.3 > 1.1.2 > 2.1
  #218  
Oud 10-03-08, 13:36
Cainnech Cainnech is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 Bekijk bericht
ja heb net zitten kijken.
21 april heen, 22 april terug. 20 euro. inclusief alles.
ryanair vanaf eindhoven.
Hou er dan wel rekening mee dat je in Stansted zit en dus nog een goed uur op de trein zit naar Londen.
  #219  
Oud 10-03-08, 13:54
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 Bekijk bericht
ja heb net zitten kijken.
21 april heen, 22 april terug. 20 euro. inclusief alles.
ryanair vanaf eindhoven.
Ja, ik wil eigenlijk op één dag heen en weer en dan wordt het al wat duurder.
  #220  
Oud 10-03-08, 14:05
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

Ik heb zelf geen CC, dus dan moet ik die van me vader meenemen en hopen dat ze geen ID vragen.. Beetje riskant..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.