iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/38328-iphone-3gs-besteld-op-de-italiaans-apple-store-vandaag-gewoon-aangekomen.html)

flashermx 30-07-09 17:48

Zou super zijn als het je lukt zonder omweg van een Italiaans adres je iphone te bestellen

Arnoud 30-07-09 21:48

Dat zou dan wel geluk hebben zijn, want mijn order naar een NL adres is vorige week nog geannuleerd...

Ik laat 'm maar naar een Italiaans adres sturen, moet als goed is halverwege volgende week geleverd gaan worden.

tinus20vt 31-07-09 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud (Bericht 331542)
Dat zou dan wel geluk hebben zijn, want mijn order naar een NL adres is vorige week nog geannuleerd...

Ik laat 'm maar naar een Italiaans adres sturen, moet als goed is halverwege volgende week geleverd gaan worden.

Ik laat de mijne zo ook komen, leverdatum is 6/7 augustus. :D

fjbrands 31-07-09 10:59

die van mij is geannuleerd

tinus20vt 31-07-09 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fjbrands (Bericht 331672)
die van mij is geannuleerd

Had je wel een adres in Italië opgegeven dan?

Edit: Nederlands adres dus.

ASNNetworks 31-07-09 11:34

Ik kan het land niet wijzigen, blijft op Italie staan, en als ik op het knopje ernaast druk, kan ik Nederland kiezen, maar wordt ik doorverwezen naar de Nederlandse Apple site...

him 31-07-09 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door him (Bericht 331317)
Ik heb vorige week weer een order bij Apple Store IT geplaatst en deze lijkt nu wel verstuurd te gaan worden naar een NL adres.
Status is nu klaargemaakt voor verzending.

Ik geef wel een gil als het echt gelukt is en hoe dit dan te doen.

Is uiteindelijk toch gecancelled, blijkbaar zit er nog een eind controle op het adres.

Ik had mijn order op IT adres ingevoerd en na 4 dagen in een NL adres gewijzigd. Deze kwam zelfs tot aan klaargemaakt voor verzending maar is uiteindelijk toch ook weer geannuleerd :eek:

flashermx 31-07-09 19:55

Dus te mooi om waar te zijn ;)

Arnoud 05-08-09 12:14

Mijn Italiaanse 32GB witte iPhone zit op dit moment in de TNT bezorgtruck in Italie. Daarna nog naar Nederland laten komen... Maar het eind is in zicht :)

Wel rottig dat ik op de trace van TNT zie dat ik inderdaad gisteravond rond 21:00u minder dan 1km bij de iPhone langs gereden ben :rolleyes:

tinus20vt 06-08-09 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud (Bericht 334070)
Mijn Italiaanse 32GB witte iPhone zit op dit moment in de TNT bezorgtruck in Italie. Daarna nog naar Nederland laten komen... Maar het eind is in zicht :)

Wel rottig dat ik op de trace van TNT zie dat ik inderdaad gisteravond rond 21:00u minder dan 1km bij de iPhone langs gereden ben :rolleyes:


De mijne (32G zwart) is vanmiddag afgeleverd op een adres in Italië en wordt vandaag of morgen weer naar Nederland verstuurd. Lekker omslatig maar ach, als hij maandag of dinsdag op mijn bureau ligt ben ik blij. :D

ItsAdot 08-08-09 19:54

Mja, dan moet je al iemand in Italië kennen enzo :(

Heb wel een creditkaart maar ken er niemand :(

flashermx 11-08-09 14:25

z'n doorstuur service wat sommige Nlers in USA aanbieden zou nu in Italië ook wel handig zijn :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.