iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/38328-iphone-3gs-besteld-op-de-italiaans-apple-store-vandaag-gewoon-aangekomen.html)

Max 01-07-09 15:22

same here :)

helaas inderdaad

slvb 01-07-09 15:24

moi aussi....

Max 01-07-09 15:25

haha iedereen heeft hem ook om 15:20 in de mailbox gehad :)

LuigiStyla 01-07-09 15:30

Tja, dan ga ik maar zelf naar Italie:rolleyes:

mdouden 01-07-09 15:38

De order staat er overigens nog ongewijzigd in.. Status: nog niet verstuurd
Maar zal um wel niet meer worden :D

Loeky 01-07-09 15:40

Same here!

Toch opnieuw één besteld in de It-store. Misschien dat een ander Italiaantje 'm wel goedkeurt ;-)

him 01-07-09 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky (Bericht 316023)
Same here!

Toch opnieuw één besteld in de It-store. Misschien dat een ander Italiaantje 'm wel goedkeurt ;-)

Yep, heb ik ook gedaan ;)

Verder nieuw shipping adres op de oude order gezet, misschien dat ie dan toch doorgaat :confused:
Heb ik er straks 3 :eek:

Loeky 01-07-09 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door him (Bericht 316034)
Yep, heb ik ook gedaan ;)

Verder nieuw shipping adres op de oude order gezet, misschien dat ie dan toch doorgaat :confused:
Heb ik er straks 3 :eek:

Mocht het jou drie keer lukken dan wil ik je er best van ééntje verlossen ;-)

him 01-07-09 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky (Bericht 316038)
Mocht het jou drie keer lukken dan wil ik je er best van ééntje verlossen ;-)

Hou ik je aan ;)

Ben ook bezig met een collega die in Belgie werkt een een vriend heeft bij Mobistar, die houdt de voorraad in de gaten en zodra hij er een voor me heeft krijg ik een seintje.

DrPhil 01-07-09 16:48

Hier is mijn bestelling ook geannuleerd.

Gentile NAAM,
Grazie per aver scelto l'Apple Store.
Abbiamo individuato un errore nel Suo ordine con numero di riferimento W800000001 L'indirizzo di spedizione e/o il Codice Postale non sono corretti/validi, quindi, non potendo processare il Suo ordine, esso e' stato cancellato.
La invitiamo cortesemente ad effettuare di nuovo l'ordine fornendo un indirizzo di spedizione e/o un Codice Postale validi.
Cordialmente,
Apple Store

Geachte NAAM,
Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.
We hebben echter een fout ontdekt in uw bestelling met referentienummer W800000001
Het verzendadres en/of de postcode zijn onjuist en/of ongeldig en daardoor kunnen we uw bestelling niet verwerken.
We verzoeken u vriendelijk om uw bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan met en correct verzendadress en/of de juiste postcode.
Met vriendelijke groet,
De Apple Store

schmrtzzz 01-07-09 16:50

Bestelling geannuleerd
 
Dit begrijp ik niet. Kreeg ook zo'n mail uit Italië, heb het adres aangepast, krijg vervolgens een mail met de tekst: 'Le modifiche da Lei apportate al Suo ordine sono state registrate con successo', dus dat de wijziging succesvol is doorgevoerd, kijk bij bestelstatus en die meldt: 'Anultato', geannuleerd.

Het was mooi om even te dromen...

CVar 01-07-09 16:54

Voor wie hem wel geleverd krijgt of heeft gekregen, kijk hier eens :iFUN.de/iPhone :: Alles zum iPhone − Unbestätigt und verwirrend: eMail zum Italo-iPhone

Ben benieuwd of het mailtje echt is :confused:

OcnewB 01-07-09 18:03

Bij mij ook gecanceld. Helaas pinda....

paalpizzle 01-07-09 18:17

idem!!

Shit man!

hbieshe 01-07-09 18:26

wijziging succesvol doorgevoerd, maar toch ANNULATO... :-(

nomad 01-07-09 18:28

Vanmiddag om 1600 besteld, netjes bevestiging gekregen en verder nog niks gehoord. Hoe lang na de bestelling werd ie geannuleerd ?

Snader 01-07-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CVar (Bericht 316079)
Voor wie hem wel geleverd krijgt of heeft gekregen, kijk hier eens :iFUN.de/iPhone :: Alles zum iPhone − Unbestätigt und verwirrend: eMail zum Italo-iPhone

Ben benieuwd of het mailtje echt is :confused:

Dat zou toch te idioot zijn! Ik neem aan dat zelfs het almachtige Apple geen producten terug op gaat halen bij klanten buiten Italië. Volgens mij is dat nog niet eens mogelijk, na een geaccepteerde en uitgeleverde bestelling...

him 01-07-09 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nomad (Bericht 316146)
Vanmiddag om 1600 besteld, netjes bevestiging gekregen en verder nog niks gehoord. Hoe lang na de bestelling werd ie geannuleerd ?

Ongeveer een dag, ik had gisteren rond 1400 besteld en vandaag rond 1530 de cancellation

DrPhil 01-07-09 22:13

Hier om 19.28u besteld, de volgende dag om 15.17u de annulering gekregen.

oetang 01-07-09 22:14

Hier ook nog een doorgevoegde adreswijziging die uitloopt op geannuleerd :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.