//

iPhone, Wel / Niet kopen in Londen?

iPhone, Wel / Niet kopen in Londen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal. Mijn eerste berichtje en graag ontvang ik jullie hulp Ik ben lid geworden omdat ik voornemens ben om binnenkort iPhone gebruiker te worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-09, 13:35
nouska1976 nouska1976 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 72
Standaard iPhone, Wel / Niet kopen in Londen?

Hoi allemaal. Mijn eerste berichtje en graag ontvang ik jullie hulp

Ik ben lid geworden omdat ik voornemens ben om binnenkort iPhone gebruiker te worden en zodra dit realiteit is zal ik hier af en toe rondhangen en dingen zoeken / met jullie delen.

Ik HEB dus nog geen iPhone, maar kan binnenkort mijn abo verlengen waarbij ik een 16GB 3GS zal gaan kiezen denk ik.

Nu is mijn vraag of het slim is om in Londen een 3GS 16GB te kopen (aangezien ik dit weekend een bezoek aan Londen breng) of dat ik in mijn geval beter via T-mobile mijn abo kan verlengen en op de reguliere manier de trotse bezitter/gebruiker van een 3GS kan worden.

Ik ken iemand die die dingen kan unlocken en kan voorzien van een toepassing waarbij allerlei app's gratis op zijn iPhone geknalt kunnen worden...

alvast bedankt voor de reacties!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-09, 13:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Kijk eens hier

Overigens is er een goeie zoekfunctie op dit forum; probeer deze in het vervolg eens voor je een nieuw topic opent
  #3  
Oud 30-07-09, 13:55
nouska1976 nouska1976 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 72
Standaard

ok thanks!
  #4  
Oud 30-07-09, 15:01
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Ik zou ten alle tijden een iPhone in Londen kopen. Je zit niet twee jaar aan t-mobile vast. En dat is een enorme pre vind ik. Als ie unlockt is kun je hem dan overal gebruiken en je kunt er bijvoorbeeld een van die handige vodafone abbootjes in stoppen en de verbinding van zowel spraak als data is dan beter, en je kunt hem in het buitenland met een andere simkaart gebruiken.

het enige nadeel is met een niet oficieel unlockte telefoon is dat je soms moet wachten tot de nieuwe software updat ook voor jou beschikbaar is, dwz gehackt
  #5  
Oud 30-07-09, 15:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
Ik zou ten alle tijden een iPhone in Londen kopen. Je zit niet twee jaar aan t-mobile vast. En dat is een enorme pre vind ik. Als ie unlockt is kun je hem dan overal gebruiken en je kunt er bijvoorbeeld een van die handige vodafone abbootjes in stoppen en de verbinding van zowel spraak als data is dan beter, en je kunt hem in het buitenland met een andere simkaart gebruiken.

het enige nadeel is met een niet oficieel unlockte telefoon is dat je soms moet wachten tot de nieuwe software updat ook voor jou beschikbaar is, dwz gehackt
Dan kan je even goed een in België kopen
Is wel simlockvrij!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel of niet kopen? nicolas4 iPhone algemeen 10 06-09-10 14:05
wel of niet iphone kopen (antillen) BananaBart Koopinformatie Rest van de wereld 4 29-12-09 21:46
Iphone 3G kopen in Londen ? pesi Koopinformatie Rest Europa 4 03-06-09 21:19
iphone vandaag kopen in Londen :-) truckdiver Koopinformatie Rest Europa 15 29-01-08 07:48
iphone nu wel of niet in us kopen ? kiddah001 Koopinformatie USA 7 26-01-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.