iPhone kopen in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaaring met een iPhone in Engeland kopen? Ik heb een kennis die bij O2, carphone warehouse en een Apple Store is geweest, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen in Engeland
Heeft iemand ervaaring met een iPhone in Engeland kopen?
Ik heb een kennis die bij O2, carphone warehouse en een Apple Store is geweest, en in alle 3 winkels werd verteld dat de iPhone alleen te krijgen is met een combinatie van een 18mnd contract. Het staat ook op de site van Apple UK - 18-month agreement with O2 required Ik dacht dat je het zo kon kopen bij een Apple Store in Engeland? Laatst gewijzigd door ajw123; 07-01-08 om 23:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je ook.. je moet gewoon zeggen dat je al een o2 contract hebt en dat je het thuis via itunes wel regelt (althans dat was in de us, volgens mij is het daar exact hetzelfde)
|
|||
|
|||
moet je daar ook met een CC betalen of kan dat ook contant?
want ik zat er ook aan te denken om eentje uit de UK te halen. |
|
|||
|
|||
Dan ga ik dat proberen, maar dan kost het zeker geen 269pond
|
|
|||
|
|||
Jawel! Iemand op Tweakers heeft hem op dezelfde manier geregeld. Hou ons op de hoogte!
|
|
||||
|
||||
zou het ook graag willen weten vertrek over 2 weken dagje naar londen voor me werk
|
|
|||
|
|||
wat kost hij precies in engeland?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
valt nog mee
alleen spijtig dat je hem moet activeren in de winkel.... |
|
||||
|
||||
iemand al enig idee? vertrek over 2,5 weken...
|
|
||||
|
||||
al meer info?
en moet je dit met cc of kan je ook pinnen/cash betalen in de uk |
|
|||
|
|||
Is wel mogelijk zie https://forum.iculture.nl/f41/i...iphone-uk.html
|
|
||||
|
||||
zojuist bericht gekregen dat my iphone is aangekomen bij myus
maar bedankt |
|
|||
|
|||
Als het goed is heb ik er over 2 weken 1 uit londen, wat moet ik dan nog allemaal doen om deze met nederlandse software te hebben en op het netwerk van Hi?
|
|
|||
|
|||
overigens kost de 8 gig versie daar inderdaad 279 pond,
Hopelijk kan je hem gewoon los kopen, anders gaat mijn feestje niet door. Of is er iemand die zegt dat het verstandiger is deze in america te halen??? |
|
|||
|
|||
De 8gb versie komt op 269 pond. Volgens mij kan dit toppic op slot want alles word al uitgebreid besproken in het ander UK iPhone topic.
|
|
|||
|
|||
welke dan?
stuur me ff een linkje dan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kopen in Engeland | lollypop | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 13-03-11 16:06 |
iPhone 4 kopen vanuit Engeland via Borderlinx | macmichel | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 08-07-10 15:54 |
iPhone 3GS kopen in Engeland | profie | Archief | 2 | 09-07-09 17:47 |
Vragen over Iphone kopen in Engeland (Apple Store) | KoenBressers | Archief | 3 | 06-06-08 22:48 |
|
|