Frankrijk unlocked iphone kopen discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand al iets gelezen of gezien over personen die een prepaidkaart gekocht hebben om hun niet-Franse iPhone te unlocken? Ik heb een US ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand al iets gelezen of gezien over personen die een prepaidkaart gekocht hebben om hun niet-Franse iPhone te unlocken?
Ik heb een US iPhone en moest ik kunnen legaal unlocken door een Orange prepaidkaart te kopen en te bellen naar de Orange klantendienst... Iemand al ervaringen van gelezen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 1.1.1 uit amerika zou deze ook graag legaal unlocken.
maar hoe moet je dat doen met eentje uit amerika ?? |
|
|||
|
|||
iWorld op legaal unlockte iPhone
Allen, als ik het goed heb na unlocken in Frankrijk nog noodzakelijk om iWorld erop te zetten om te kunnen bellen met een nederlandse provider.
Moet om iWorld erop te zetten de Phone nog gehackt worden? Joost |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp is dat met 1.1.3 niet meer nodig...
|
|
|||
|
|||
Wil dat dan zeggen dat een US iPhone (Waarsch nu 1.1.3.OTB) legaal kan unlocked worden met een Orange sim met 99 EUR belwaarde op?
Als een Turbo- supersimsgewijze oplossing tussen de 30 en de 70 EUR kost, loont het dan niet meer de moeite om US iPhones te kopen en dan als de wiedeweerga in Frankrijk Orange sims te kopen zodat je een 'gegarandeerde' iPhone hebt die je niet meer moet unlocken of activeren (maar wel jailbreaken bv) Die je dan wel kan laten repareren indien er iets is. 99 EUR vergeleken met 30 off 70 EUR is toch nog ok als je rekent dat je ong 270 EUR (+99 = 369 EUR) neertelt voor de US iPhone, toch nog interessanter dan een Franse iPhone niet? (699 EUR) ? |
|
|||
|
|||
@Shih, waarschijnlijk werkt dit alleen met franse iphones, anders ga ik er op die manier ook wel 2 unlocken
|
|
|||
|
|||
Sacrebleu!
als dat moest werken zou dat echt wel geweldig zijn. Ik meen er ooit ergens iets van gelezen te hebben maar ben niet zeker. Als ik het nu terug tegenkom, dan post ik het wel even. |
|
||||
|
||||
Er is tot nu toe nog niemand van dit forum die het geprobeert heeft dus we wachten af.
|
|
|||
|
|||
Zoals RRPhantom vraagt: is er iemand die het daadwerkelijk al gedaan heeft, en die een volledig werkende en legaal unlockte iPhone heeft?
|
|
||||
|
||||
Dus kun je ook voor 99 euro alleen een sim kopen in Frankrijk? Dus zonder Iphone? Dan de sim kopiëren en een willekeurige Iphone unlocken...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik denk niet dat Apple zo dom is....
bij elk imei nummer ( van Nokia )staat een land van levering bij, ik neem aan dat Apple ook zo'n soort systeem heeft. maar het is natuurlijk altijd te proberen |
|
||||
|
||||
Wie gaat het proberen?
|
|
|||
|
|||
verplaatsen naar het koopadvies forum?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Koopadvies
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England | naturel00 | Koopinformatie Rest Europa | 38 | 14-07-10 20:49 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone kopen in Frankrijk?! | Deedee | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 19-04-08 13:32 |
iPhone kopen in Frankrijk | madmark | Koopinformatie Rest Europa | 23 | 25-01-08 22:16 |
|
|