iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iphone vandaag kopen in Londen :-) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/5627-iphone-vandaag-kopen-londen.html)

truckdiver 25-01-08 09:37

iphone vandaag kopen in Londen :-)
 
vrienden van mij vandaag in Londen om iphone te kopen
heb wel gezegd alleen als hij niet later dan week 52 gemaakt is ivm 1.1.3. firmware,of zou ik nog wat later durven gokken om een 1.1.2. te hebben in the box:rolleyes:

truckdiver 25-01-08 12:38

ze hebben er nog eentje van week 43 gekocht
in de store zeggen ze wel dat er 1.1.3. opstaat of zouden dit maar praatjes zijn omdat ze toch weten dat hij gehackt zal worden?:confused::(:mad:

Sharky232 25-01-08 12:57

Geen probleem joh, dan hebben ze hem vast in de winkel zelf geupdate naar 1.1.3

truckdiver 25-01-08 13:04

dat kan ook natuurlijk
mogen ze de seal wel verbreken van apple?
klein foutje is eentje van week 47

b67 25-01-08 13:34

Ik heb de mijne afgelopen dinsdag gehaald bij Carphone Warehouse, tegenover harrods. Hebben er gneoeg op voorraad, week 43

truckdiver 25-01-08 13:36

wordt dan toch met een bang hartje afwachten,ga zondag mij iphone krijgen

sjempie 25-01-08 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b67 (Bericht 48038)
Ik heb de mijne afgelopen dinsdag gehaald bij Carphone Warehouse, tegenover harrods. Hebben er gneoeg op voorraad, week 43

Ik heb er afgelopen dinsdag zelfs 2 gehaald bij de Carphone warehouse tegenover Harrods (een chinese verkoper, had jij dezelfde?)

Deze waren allebei uit week 43!! :D

sjempie 25-01-08 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 47997)
dat kan ook natuurlijk
mogen ze de seal wel verbreken van apple?
klein foutje is eentje van week 47

en woensdag heb ik een week 43-iphone gekocht bij de Apple Store op Regentstreet. komt goed want volgens mij gaan ze echt geen gesealde Iphones openmaken om deze te updaten...

truckdiver 25-01-08 14:27

zal wel meevallen hoop ik
heb er een van de week gejailbreakt van week 50 en lukte ook
was iphone die van hawai kwam:cool:

b67 25-01-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjempie (Bericht 48122)
Ik heb er afgelopen dinsdag zelfs 2 gehaald bij de Carphone warehouse tegenover Harrods (een chinese verkoper, had jij dezelfde?)

Deze waren allebei uit week 43!! :D

Ik had geen chinese, volgens mij zag ik m wele net naar achter lopen toen ik binnenkwam. Ik werd geholpen door een vrouw, die er de ballen verstand van had..

Netherlands kwam er als Nederlands op, that stuff

Haagze sf2 25-01-08 16:14

hoe ging het verder? ik zit volgede week in londen :P

b67 25-01-08 16:24

Makkelijk ging het niet de eerste keer. Je mag een 'contract' tekenen dat je binnen 7 dagen de iphone activeert. Als je dit niet doet, vervallen functies van je iphone.

Tekenen is niet moeilijk, maar het mag alleen als je een adres in UK hebt. Ga er dus met een smoes heen dat je momenteel een hotelkamer huurt voor de komende 5 maanden, en alleen een nederlands adres hebt

sjempie 25-01-08 17:37

ik heb gemerkt dat je net zo goed eerlijk kan zijn:

In de carphone warehouse willen ze dat je tekent, dat je een adres afgeeft (ik heb gewoon het kaartje van mijn hotel gegeven) en een ID, je moet inderdaad tekenen maar dat betekent niets.

In de applestore is het nog gemakkelijker: je geeft je mailadres en klaar. In beide gevallen heeft men echt wel door dat je de iphone mee terugneemt naar NL.

Dus nergens een probleem, je krijgt overal je Iphone mee, ze vertellen je alleen dat je de iphone niet kan gebruiken in het buitenland etc etc etc..

Sharky232 28-01-08 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 48046)
wordt dan toch met een bang hartje afwachten,ga zondag mij iphone krijgen

Hoe is het afgelopen, welke firmware zat er in de doos? OTB 1.1.3 of handmatig geupdate?

truckdiver 28-01-08 12:11

weet het nog niet,ben nog niet tot de persoon geraakt die hem mee brengt:eek::(

truckdiver 29-01-08 07:48

heb iphone aangekregen,met versie 1.1.2. volgens mij
itunes geeft aan dat mijn software uptodate terwijl ik al wel nr 1.1.1. heb kunnen downgrade en jailbreaken
nr 1.1.2. jailbreaken was daarstraks niet gelukt maar ga nu opnieuw proberen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.