iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iphone kopen in zwitserland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/60214-iphone-kopen-zwitserland.html)

buffel_styllezz 22-05-10 20:33

iphone kopen in zwitserland
 
hier ben ik weer :D ,

ik zou naar zwitserland gaan omdat het daar goedkoper is voor een iphone.
maar nu lees ik alle soorten verhalen.
wil iemand het mij eens uitleggen.
want sommigen zeggen dat je geen iphone meer kan kopen zonder abbonement in zwitserland.

help :)

buffel_styllezz 24-05-10 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz (Bericht 455357)
hier ben ik weer :D ,

ik zou naar zwitserland gaan omdat het daar goedkoper is voor een iphone.
maar nu lees ik alle soorten verhalen.
wil iemand het mij eens uitleggen.
want sommigen zeggen dat je geen iphone meer kan kopen zonder abbonement in zwitserland.

help :)

iemand aub ?

xKocer 24-05-10 10:35

In Nederland zijn ze ook bijna niks meer waard, door de aankomst van 4g.
Voor 400 euro heb je zo een nieuwe iphone 3gs, ik weet natuurlijk niet wat die in zwitserland kost.

buffel_styllezz 24-05-10 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 455735)
In Nederland zijn ze ook bijna niks meer waard, door de aankomst van 4g.
Voor 400 euro heb je zo een nieuwe iphone 3gs, ik weet natuurlijk niet wat die in zwitserland kost.

400 euro :eek:

waar vind je die dan?

::edit::
maar ik woon in belgie, dus dan moet die wel simlockvrij zijn, en zonder abbonement

debroei 24-05-10 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 455735)
In Nederland zijn ze ook bijna niks meer waard, door de aankomst van 4g.
Voor 400 euro heb je zo een nieuwe iphone 3gs, ik weet natuurlijk niet wat die in zwitserland kost.

was het maar zo, voorlopig wordt ie pas begin juni aangekondigd.en zal ie waarschijnlijk niet direct overal beschikbaar zijn. Mijn voorkeur zou zijn er 1 in België aan te schaffen fabriekaf simlock vrij.
De 3g (zonder s) is nou ook niet bepaald gratis geworden sinds de komst van de 3gs.

buffel_styllezz 24-05-10 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 455979)
was het maar zo, voorlopig wordt ie pas begin juni aangekondigd.en zal ie waarschijnlijk niet direct overal beschikbaar zijn. Mijn voorkeur zou zijn er 1 in België aan te schaffen fabriekaf simlock vrij.
De 3g (zonder s) is nou ook niet bepaald gratis geworden sinds de komst van de 3gs.

bedankt.

maar nu heb ik een iphone gevonden voor 200 euro , en hij is nieuw.
Nieuwe Apple Iphone 3GS 32Gb Garantie + Factuur met BTW te koop aangeboden < GSM Apple iPhone < Telecom en GSM op Speurders.nl
is deze wel betrouwbaar ?
de eigenaar verkoopt hem maar dan liefst via ebay voor de verzekeringen enzo.
hij verkoopt er 2 voor 400 euro en 3 voor 600 euro enz...

xKocer 24-05-10 21:20

haha, als je daar op ingaat vraag je gewoon om problemen. Tis toch niet plausibel? een iphone 3gs voor 200/300 euro. Even je gezonde verstand gebruiken a.u.b :)

buffel_styllezz 24-05-10 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 456012)
haha, als je daar op ingaat vraag je gewoon om problemen. Tis toch niet plausibel? een iphone 3gs voor 200/300 euro. Even je gezonde verstand gebruiken a.u.b :)

weet ik , stelde me er ook vragen bij :p

King1987 24-05-10 21:41

Gaan we weer even ontopic, om over een iPhone uit Zwitserland te praten :)
Of ben je daar vanaf gestapt?

buffel_styllezz 24-05-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 456026)
Gaan we weer even ontopic, om over een iPhone uit Zwitserland te praten :)
Of ben je daar vanaf gestapt?

Nee, Maar ik lees op verschillende forums dat de iPhone in Zwitserland maar 325 euro kost maar ik keek net en bij swisscom koste een iPhone. 16gb
3g 680euro ( omgerekend van 999CHF) . Maar mijn bedoeling is om ergens goedkoop aan een iPhone te geraken. Want ik ben 15 jaar -dus nog jong om al een abbonement te nemen- en zou graag een iPhone Willen max. 500 euro en liefst minder

debroei 24-05-10 23:35

Voor rond de 500 euro kun je hier op het forum waarschijnlijk wel wat vinden.Worden hier regelmatig aangeboden.misschien even rustig afwachten en regelmatig het forum bezoeken.
Die aanbieders van 200 euro , dat is natuurlijk gewoon oplichting.Dat snap je zelf hopelijk ook.

buffel_styllezz 25-05-10 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 456066)
Voor rond de 500 euro kun je hier op het forum waarschijnlijk wel wat vinden.Worden hier regelmatig aangeboden.misschien even rustig afwachten en regelmatig het forum bezoeken.
Die aanbieders van 200 euro , dat is natuurlijk gewoon oplichting.Dat snap je zelf hopelijk ook.

jaa , dat snap ik wel :)
misschien afwachten tot de 4g dan zal de 3gs ook wel wat zakken omdat de 3g uit de winkels zal gehaalt worden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.