//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog niks gepland, ik zie het donderdag wel. Ik rij om 6 uur hier weg, en dan hoop ik er rond 10 uur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 17-06-10, 00:14
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Ik heb nog niks gepland, ik zie het donderdag wel. Ik rij om 6 uur hier weg, en dan hoop ik er rond 10 uur / half 10 te zijn als het niet al te druk is, lekker doorknallen, die Franse boetes krijg ik hier toch niet thuisgestuurd

Dan dat ding halen, even lunchdate en dan weer terug naar huis
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 17-06-10, 00:21
jaspermann jaspermann is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: leusden
Berichten: 43
Standaard

@ reynier, ga je met de auto? Nog een plekje vrij? Kunnen we de kosten delen.
  #243  
Oud 17-06-10, 00:33
Musicfreak1988 Musicfreak1988 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 12
Standaard

zelfde vraag, reynier... hoe meer mensen hoe minder kosten
  #244  
Oud 17-06-10, 00:35
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Verwacht je geen drukte bij de Apple store? Ik verwacht wel een tijdje in de rij te moeten staan eigenlijk.

Wil om 07:00 in het hotel weg. 07:30 bij de store. (ik weet waar het louvre zit maar heb die winkel eigenlijk nog nooit gezien)
  #245  
Oud 17-06-10, 00:44
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard Garantie

Nog even over de garantie. Ik heb de mijne gisteren ook in Frankrijk besteld, maar als ik hier nu het Apple care plan bij aanschaf, heb ik dan ook niet gewoon recht op garantie hier in Nederland?

Ik quote bv even uit de AppleCare voor de ipod:
"
Welke serviceopties biedt het AppleCare Protection Plan? Het AppleCare Protection Plan voor Mac en het AppleCare Protection Plan voor iPod bieden wereldwijde dekking voor reparaties. Als je een Apple hardwareproduct meeneemt op reis en dit onderweg kapotgaat, kun je het bij een Apple Retail Store laten repareren, of je neemt contact op met Apple om te vragen wat je moet doen. In het land waar een beroep op service wordt gedaan, zal die service beperkt zijn tot de aldaar beschikbare opties. Serviceopties, de beschikbaarheid van onderdelen en de reactietijd kunnen per land verschillen. Lees voor meer informatie de voorwaarden van het AppleCare Protection Plan."


Hieruit haal ik toch dat ik ook garantie in Nederland kan krijgen met een Franse iPhone?
  #246  
Oud 17-06-10, 01:04
Riwe89's schermafbeelding
Riwe89 Riwe89 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Nee, standaard niet. De garantie die je hebt is in Frankrijk en niet in Nederland...

Maar... AppleCare komt ook voor de iPhone 4 in Nederland. Als je die hebt, kan je ook in Nederland terecht. Je krijgt dan een garantie van 2 jaar, en ook 2 jaar support ipv 1 jaar en 90 dagen service.

Ik ben zelf AppleCare Ambassador, dus een aanspreekpunt over AppleCare tussen klanten en Apple (Werk bij een APR)
  #247  
Oud 17-06-10, 01:10
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Ooh is dat zo? Das best wel handig met een Franse iPhone. Die AppleCare dingen zijn op ebay helemaal zo duur niet namelijk.

Moet je dan met je iphone4 naar een apr? Of naar dat bedrijf in Zoetermeer (of waar ze zitten)
  #248  
Oud 17-06-10, 01:14
Riwe89's schermafbeelding
Riwe89 Riwe89 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik heb al wel iets gelezen over prijzen, maar kan hier nog niks over kwijt of bevestigen. Als APP (AppleCare Protection Plan) in NL komt, is het dus net zoals met je MacBook/iMac > Naar een APR of ASP toe Pin me hier niet 100% op vast, maar dit is zoals ik het nu begrepen heb en ik denk dat de voorwaardes van de MacBook/iMac ook van toepassing worden op de iPhone... Nogmaals, nog niet 100% zeker...

(Zoetermeer, jij bedoelt X-Alt? Dat is onze, ik werk voor iFactors, technische dienst. X-Alt is een ASP, dus als het allemaal zo is zoals ik nu denk, ja...)

Iemand nog een extra iPhone 4 32GB Zwart in bestelling staan? Ik kan zelf niet naar Frankrijk of Engeland ivm mijn werk, dus kan hem ook niet orderen. Is er iemand die deze o zo wanhopige AppleGek kan helpen aan een nieuwe iPhone Gisteren namelijk mijn 3GS verkocht om de nieuwe te kunnen betalen, maar wil graag een goede reden hebben om mijn vervangende mobiel, een Samsung E370, flink tegen de muur te gooien, ben dat kreng na 1 dag al kotsbeu! (PM me even als je me kan helpen )

Laatst gewijzigd door Riwe89; 17-06-10 om 01:27.
  #249  
Oud 17-06-10, 01:37
conno conno is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar conno
Standaard

Als er nog mensen mee willen rijden. Ik vertrek om 6u uit Bussum richting Parijs.
Stuur me anders een PM.

Laatst gewijzigd door conno; 17-06-10 om 01:50.
  #250  
Oud 17-06-10, 01:42
jaspermann jaspermann is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: leusden
Berichten: 43
Standaard

@conno, richting Parijs? Heb wel interesse dan
  #251  
Oud 17-06-10, 02:01
Riwe89's schermafbeelding
Riwe89 Riwe89 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Zou je met een reservering voor 2 juli toch gewoon op 24 juni een Phone kunnen afhalen?

(Offtopic: Conno, hoe stel jij een avatar op het forum van Tweakers in, ik krijg het niet voor elkaar, alleen profielplaatje (Zag net je post verschijnen op Tweakers ) )
  #252  
Oud 17-06-10, 02:43
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard

Toch handig als je bij een groot internationaal bedrijf werkt. Ik heb 'm via UK apple store besteld en laat hem naar het hoofdkantoor in UK verzenden. Vandaar uit wordt 'ie (hopelijk) naar NL verstuurd! Shipped 2 Juli verwachtte leverdatum 5-6 juli.

En nog bedankt voor de Vodafone-ANWB actie tip! Te gekke deal!

Laatst gewijzigd door gn!uz; 17-06-10 om 02:46.
  #253  
Oud 17-06-10, 02:59
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard

Ik heb er twee besteld.. Daar laat ik het bij..
  #254  
Oud 17-06-10, 13:34
neverbeclever's schermafbeelding
neverbeclever neverbeclever is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 84
Standaard

Er kunnen nog mensen meerijden met mij naar London, heb nog plek vrij!
(Eigenlijk zat plek...ik heb nog geen medepassagiers) Mijn kosten zijn 241 euro, das dus maximaal 120 pp. Hoe meer zielen hoe meer vreugd (en des te minder de kosten)
Ik vertrek vroeg en ga dezelfde dag nog terug.
PM even als je intresse hebt.
  #255  
Oud 17-06-10, 13:54
marcelsteen marcelsteen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Of ik kijk er overheen, of de iPhone 4 is niet meer te reserveren in Parijs.. Zie nergens een reserve-button.

Apple - iPhone 4 - L'iPhone 4 arrive le 24 juin. Précommandez le vôtre dès maintenant.
  #256  
Oud 17-06-10, 14:01
Mausse Mausse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelsteen Bekijk bericht
Of ik kijk er overheen, of de iPhone 4 is niet meer te reserveren in Parijs.. Zie nergens een reserve-button.

Apple - iPhone 4 - L'iPhone 4 arrive le 24 juin. Précommandez le vôtre dès maintenant.

klopt , eerste batch is al weg. Misschien zijn er mensen die wel gereserveerd hebben maar niet naar parijs gaan??
  #257  
Oud 17-06-10, 14:07
jaspermann jaspermann is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: leusden
Berichten: 43
Standaard

@marcelsteen, hij is niet meer te reserveren in parijs, net zoals de UK.
  #258  
Oud 17-06-10, 21:13
maarten22 maarten22 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 90
Standaard

Reservering is GEEN garantie op een toestel.......... Daarnaast zal er iets van controle zijn zodat een ander niet de iPhone mee kan nemen. Je kan dus niet zomaar een reservering van iemand overnemen of ophalen.
  #259  
Oud 17-06-10, 21:13
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Een extra iPhone verkopen kan ik me voorstellen, maar een reservering? En dat voor zo'n belachelijk bedrag?

Kom op zeg, alsof je er veel moeite voor hebt gedaan om die reservering te bemachtigen...
Je kunt zelf wel of niet gaan lijkt me zo.
Ik hoop echt dat niemand daar op in gaat...

EDIT:
Wat zijn er trouwens ontzettend veel mensen met een reservering die achteraf toch niet gaan. Reserveer dan gewoon niet en gun het anderen die wel echt van plan waren te gaan.

En nee, ik heb zelf geen reservering nodig

Laatst gewijzigd door Anfroy; 17-06-10 om 21:17.
  #260  
Oud 17-06-10, 21:16
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

ik heb via de franse apple site 2 iPhone 4's besteld en naar een adres van familie in Frankrijk laten sturen omdat ik niet wist dat je er ook kon voor kiezen om dit zelf te gaan ophalen in Parijs.
kan iemand mij vertellen wat je moet aanvinken of waar je iets moet aanduiden om hem te kunnen afhalen in Parijs??
alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.