//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is geen rij hoor. Gewoon geen iPhones...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 06-07-10, 13:48
iKart iKart is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Er is geen rij hoor. Gewoon geen iPhones
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 06-07-10, 13:51
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Weet ik, maar bij een eventuele volgende voorraad. Dan moet hij toevallig daar wezen en in de rij gaan staan. Best lastig met 50 ongeduldige Koreanen die Parijs willen bezichtigen
  #803  
Oud 06-07-10, 13:54
iKart iKart is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ja inderdaad Ik ga vrijdag sowieso naar parijs gaan om nog eens mijn kans te wagen (laatste dag voor ik op vakantie vertrek, en ik WIL die iPhone mee op vakantie)
  #804  
Oud 06-07-10, 13:58
Huub_ Huub_ is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 15
Standaard

Ik heb de mogelijkheid om een iPhone te bestellen in Frankrijk, en deze te laten bezorgen bij het vakantieadres van de oom van mijn vriendin.
Ik ga zelf ook op vakantie naar Frankrijk (vrij dicht bij zijn vakantieadres) Dus ik zou de iPhone dan zodra deze bezorgd is bij hem op kunnen halen of gewoon door hem mee laten nemen naar Nederland.
Het vakantieadres is tevens dicht bij Montpellier (Apple Store).

Ik heb nu dus twee opties:
iPhone laten bezorgen op het vakantieadres van de oom van mijn vriendin
OF
Apple Store Montpellier bellen om er een te reserveren

Reserveren bij de Apple store was mijn eerste idee, maar ik heb vernomen dat deze een levertijd hebben van +/- 2 weken, en wanneer de iphone binnen is, moet deze binnen 24 uur opgehaald worden, anders vervalt de reservering.
Dit zie ik niet zo zitten om mijn vakantie af te stemmen op het ophalen van een telefoon.

Mijn tweede idee was dus het laten bezorgen van de iPhone bij het vakantieadres van die oom.
De levertijd van de iPhone in Franse Apple Store is momenteel 3 weken. De oom van mijn vriendin is van 15 juli tot 11 augustus in Frankrijk, alleen tussendoor (24 tot 31 juli) is hij even niet in het vakantiehuis.

Heeft iemand hier ervaring mee? Dus bestellen op mijn naam, af laten leveren op een ander adres? Ik zou de iPhone dan aan het eind van deze week bestellen, zodat deze begin augustus bezorgt wordt. (als alles volgens de planning en beloofde levertijden verloopt)
Ik ben er een beetje huiverig voor, omdat ik niet weet wat er precies gebeurd wanneer de iPhone vertraging oploopt, en pas bezorgt wordt wanneer de oom weer in Nederland is. Later dit jaar komt hij wel weer terug naar Frankrijk, maar ik heb geen idee hoe dat daar werkt met pakketjes..


Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
  #805  
Oud 06-07-10, 14:02
iKart iKart is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

En Borderlinx? je laat hem gewoon opsturen vanuit GB en het kost je nog minder ook. En naar je eigen thuisadres. Ik heb toch de indruk dat je geen haast hebt.
  #806  
Oud 06-07-10, 14:30
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Iemand die hier al eerder gereserveerd heeft in France die zijn iPhone al opgehaald heeft/kon ophalen?

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat iedereen in dit topic naar Parijs kan afreizen, want we zijn vast niet de enige die het reserveren, ook Fransen wachten er met smart op
  #807  
Oud 06-07-10, 14:31
iKart iKart is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ja ik vraag me hetzelfde af
  #808  
Oud 06-07-10, 15:49
maarten85 maarten85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik heb zojuist een bericht gehad van apple dat mijn iphone vandaag naar een adres in Frankrijk verzonden zal worden en dat die 12 juli zal aankomen. (dit is adres is het vakantiehuis van vrienden, er komen geen andere mensen in)

Weet iemand hoe het zit als je niet thuis bent? Ik ben er namelijk pas vanaf 14 juli. De shipping date stond ook eerst op 14 juli. Hebben ze daar ook dat je na 2 keer het pakketje ergens kan afhalen? De carrier is TNT BULK.
  #809  
Oud 06-07-10, 15:57
Huub_ Huub_ is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten85 Bekijk bericht
Ik heb zojuist een bericht gehad van apple dat mijn iphone vandaag naar een adres in Frankrijk verzonden zal worden en dat die 12 juli zal aankomen. (dit is adres is het vakantiehuis van vrienden, er komen geen andere mensen in)

Weet iemand hoe het zit als je niet thuis bent? Ik ben er namelijk pas vanaf 14 juli. De shipping date stond ook eerst op 14 juli. Hebben ze daar ook dat je na 2 keer het pakketje ergens kan afhalen? De carrier is TNT BULK.
Mag ik vragen wanneer jij je iPhone besteld had? En wat de verwachte levertijd toen was, en of Apple deze levertijd gehaald heeft?
  #810  
Oud 06-07-10, 16:00
maarten85 maarten85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huub_ Bekijk bericht
Mag ik vragen wanneer jij je iPhone besteld had? En wat de verwachte levertijd toen was, en of Apple deze levertijd gehaald heeft?
23 juni besteld, eerst stond er als shipment date 14 juli, nu kreeg ik vandaag het bericht al! 6 juli dus dat mijn iPhone verzonden is..

Mennnnn, ik weet echt niet wat ik nu moet..ik zal er zowel 12 als 13 juli nog niet zijn terwijl pakketje dan wel afgeleverd wordt.
  #811  
Oud 06-07-10, 16:52
Huub_ Huub_ is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten85 Bekijk bericht
23 juni besteld, eerst stond er als shipment date 14 juli, nu kreeg ik vandaag het bericht al! 6 juli dus dat mijn iPhone verzonden is..

Mennnnn, ik weet echt niet wat ik nu moet..ik zal er zowel 12 als 13 juli nog niet zijn terwijl pakketje dan wel afgeleverd wordt.
Ja, lastig inderdaad. Dit soort verhalen maken me dan toch ook weer huiverig voor het bestellen in Frankrijk..
  #812  
Oud 06-07-10, 17:27
maarten85 maarten85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huub_ Bekijk bericht
Ja, lastig inderdaad. Dit soort verhalen maken me dan toch ook weer huiverig voor het bestellen in Frankrijk..
Ik zal volgende week een update geven van hoe het afgelopen is.
  #813  
Oud 06-07-10, 18:46
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Kan iemand mij een rechtsreeks nummer bezorgen van de Apple Store in het Louvre en Opéra?

Want als ik bel naar de nummers die op de website staan dan krijg ik helpdeskmedewerkers aan de lijn maar geen mensen die in de Store aanwezig zijn.

Ik zou namelijk morgenochtend vertrekken naar Parijs.

Zaterdag heb ik dit ook gedaan en een iPad kunnen bemachtigen in de nieuwe Apple store Opéra. ( Heb zaterdag gebeld maar kon de medewerker mij niet zeggen als er een iPad op stock was, ik moet gewoon naar Parijs gaan en open dat er nog waren)

Alvast bedankt!
  #814  
Oud 06-07-10, 18:53
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Bedoel je het nummer van deze site?
Apple Store - Opéra
  #815  
Oud 06-07-10, 19:05
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Als je naar dat nummer belt dan word je doorverbonden met Apple medewerkers die niet aanwezig zijn in de winkel zelf. Mss dat er een ander nummer is dat wel rechtstreeks van de winkel is.
  #816  
Oud 06-07-10, 19:06
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk bericht
Als je naar dat nummer belt dan word je doorverbonden met Apple medewerkers die niet aanwezig zijn in de winkel zelf. Mss dat er een ander nummer is dat wel rechtstreeks van de winkel is.
Direct optie 5 ingeven en je komt in een wachtrij totdat iemand je te woord staat waar je kan reserveren
  #817  
Oud 06-07-10, 19:07
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huub_ Bekijk bericht
Ja, lastig inderdaad. Dit soort verhalen maken me dan toch ook weer huiverig voor het bestellen in Frankrijk..

toch straf dat ze ineens vroeger beginnen te verzenden. Ik ben benieuwd wanneer die effectief afgeleverd wordt.
Mijn bestelling in juni werd 2 dagen na verzending afgeleverd.
  #818  
Oud 06-07-10, 19:10
maarten85 maarten85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Homes Bekijk bericht
toch straf dat ze ineens vroeger beginnen te verzenden. Ik ben benieuwd wanneer die effectief afgeleverd wordt.
Mijn bestelling in juni werd 2 dagen na verzending afgeleverd.
06 Jul 2010 21:32:38 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Dit staat er als ik mijn track&trace nummer invul op tnt.fr. Het wordt dus gedaan door TNT en mijn pakketje is gelukkig nog ver weg van Frankrijk. Wat ik me dus afvraag of je pakketjes van TNT ook gewoon af kan halen op het postkantoor in Frankrijk..iemand enig idee?
  #819  
Oud 06-07-10, 19:14
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten85 Bekijk bericht
06 Jul 2010 21:32:38 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Dit staat er als ik mijn track&trace nummer invul op tnt.fr. Het wordt dus gedaan door TNT en mijn pakketje is gelukkig nog ver weg van Frankrijk. Wat ik me dus afvraag of je pakketjes van TNT ook gewoon af kan halen op het postkantoor in Frankrijk..iemand enig idee?
Toch raar. De verzending voor 24juni kwam met UPS vanuit Nederland.
Ik zie wel dat de zendingen uit V.S. ook vanuit Shenzhen komen.
ben benieuwd!

geen idee waar of hoe je die kunt afhalen.
Ik heb vroeger nog bij DHL gewerkt en daar kon je er wel voor kiezen om pakket op te halen. Vraag is natuurlijk hoe ver dat is van waar je op vakantie bent.
  #820  
Oud 06-07-10, 20:15
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Direct optie 5 ingeven en je komt in een wachtrij totdat iemand je te woord staat waar je kan reserveren

Bedankt voor de tip! Heb er besteld!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.