//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht 13 juli had ik besteld. Pff, heb 15 juli besteld (Opéra)...2x32 gb, maar die zijn blijkbaar minder goed leverbaar edit: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1321  
Oud 26-07-10, 23:04
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht Bekijk bericht
13 juli had ik besteld.
Pff, heb 15 juli besteld (Opéra)...2x32 gb, maar die zijn blijkbaar minder goed leverbaar

edit: Louvre lees ik, ik heb daar zelfs op 10 JULI een 32 gb besteld, dus 3 dagen eerder dan jij...stomme 32's
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1322  
Oud 26-07-10, 23:22
Shadow's schermafbeelding
Shadow Shadow is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 45
Standaard

Ik ben vanaf dinsdag 27 tem vrijdag 30 juli in Parijs. Als er iemand is die z'n bestelling van een 16gb niet kan gaan halen, gelieve me een berichtje te sturen. Ik kan eventueel ook bestellingen proberen mee te brengen (als het lukt met die mails?) en dan stuur ik ze op met de post of kan je ze komen afhalen in Antwerpen. Vrees niet dat ik ze stiekem doorverkoop, daar hou ik me niet mee bezig. Je hebt mijn woord!
  #1323  
Oud 26-07-10, 23:30
prosperot prosperot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 Bekijk bericht
Pff, heb 15 juli besteld (Opéra)...2x32 gb, maar die zijn blijkbaar minder goed leverbaar

edit: Louvre lees ik, ik heb daar zelfs op 10 JULI een 32 gb besteld, dus 3 dagen eerder dan jij...stomme 32's
Kijk, als iedereen minimaal 4 toestellen bestelt, moet je ook niet klagen dat de wachttijd zo enorm is
  #1324  
Oud 26-07-10, 23:35
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

Eey ik heb besteld en betaald op een frans adres, hoeveel is '3 semaines' levertijd????
shit 'weken' volgens de vertaler

Laatst gewijzigd door mneerhout; 26-07-10 om 23:39.
  #1325  
Oud 26-07-10, 23:38
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

3 Weken levertijd.
  #1326  
Oud 26-07-10, 23:41
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prosperot Bekijk bericht
Kijk, als iedereen minimaal 4 toestellen bestelt, moet je ook niet klagen dat de wachttijd zo enorm is
't Zijn er "maar" 3 en in 2 verschillende winkels . Soit, ik doe 't voorlopig met mijn 16 verder dan
  #1327  
Oud 27-07-10, 00:34
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Iemand nog een reservering voor woensdag die hij niet kan ophalen? Of 2 gereserveerd? Dan neem ik er graag 1 over in ruil voor meerijden vanuit Ned. Op mijn kosten.
  #1328  
Oud 27-07-10, 16:45
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Nog iemand die zijn wachttijden eens wil meedelen? Ook mensen die er bijvb. vandaag of gisteren zijn om geweest?

Ikzelf: 10 juli Louvre 1x 32, 15 juli Opera 2x 32
  #1329  
Oud 27-07-10, 16:49
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Deze ochtend een leuk gesprek gehad met een medewerker van de Apple Store in Odysseum Montpellier, hier even alles op een rijtje:

- geen iPhone 4 op stock, alles wat binnen komt gaat direct naar de wachtlijst
- er komen gemiddeld elke dag tussen de 5 en 10 binnen incl die vanuit de online store voor afhaling
- 32GB bij ver de populairste
- de lijst is nu langer dan een week (ben ik alweer weg, zonder iPhone dus)
- alle iPads (behalve 16GB Wi-Fi) op vooraad, komt elke week nieuwe lading binnen
- no shows gaan naar de volgende op lijst

Ben volgende week in Parijs, zal daar eens de zelfde vragen gaan stellen en kijken of ze net zo vriendelijk zijn.
Dus voor eenieder die begin augustus naar het zuiden trekt: een weekje van tevoren bestellen (gewoon telefonisch) en je zal normaal in Montpellier geen probleem hebben.
De gast zei letterlijk "une douzaine de jours" ...

Veel succes aan de andere na mij, maar gewoon op goed geluk gaan is er momenteel nog niet bij in Montpellier (mooi groot winkelcentrum trouwens)
  #1330  
Oud 27-07-10, 17:24
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 Bekijk bericht
Nog iemand die zijn wachttijden eens wil meedelen? Ook mensen die er bijvb. vandaag of gisteren zijn om geweest?

Ikzelf: 10 juli Louvre 1x 32, 15 juli Opera 2x 32
Ik heb 2x 32GB bestelt op 14 juli bij 't louvre.
En nog 2x 32GB op 20 juli, maarja, dát gaat nog wel even duren.

Overigens kwamen de ontvangstbevestigingen in mijn spam box terecht van zowel HOTMAIL als GMAIL . Even oppassen en controleren als je geen ontvangstbevestiging denkt te hebben gehad.
  #1331  
Oud 27-07-10, 17:27
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Thanks Lesfetes, dat is wel interessante informatie idd.

Ik ga vanaf morgen op rondreis door Europa en hoop ook een iPhone te bemachtigen in France. Kan iemand mij vertellen hoe het met de activatie van de iPhones uit de Apple store zit.
Werken ze alleen nadat je een simkaart plaatst en activeert via iTunes of iets dergelijks?
Of is dat helemaal niet nodig?
Misschien kan het ook geactiveerd worden in de Store?

Ik zou dan eventueel wel me huidige Vodafone sim moeten verknippen. Maar zou ook mooi zijn als het zonder sim ook werkt, dan kan ik van die mooie filmpjes maken tijdens de reis
  #1332  
Oud 27-07-10, 17:29
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lesfetes Bekijk bericht
Dus voor eenieder die begin augustus naar het zuiden trekt: een weekje van tevoren bestellen (gewoon telefonisch) en je zal normaal in Montpellier geen probleem hebben.
De gast zei letterlijk "une douzaine de jours" ...
Reken dan maar eerder 2 weken op voorhand bestellen.
  #1333  
Oud 27-07-10, 20:53
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Zou iemand mij eens precies kunnen uitleggen hoe je in Frankrijk een iPhone 4 kan bestellen.

Ik heb op apple.fr er eentje willen bestellen maar kan niet laten afleveren in het Louvre?? Ik kan enkel een aflever adres opgeven, heeft iemand de adres gegevens van het Louvre? of werkt dat niet zo?

Mocht iemand een gesealde 32GB versie hebben liggen in Nederland? dan wil ik die ook wel overnemen voor ene meerprijs
  #1334  
Oud 27-07-10, 20:57
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

je kan ze alleen ophalen in Parijs

Lees het topic ff goed door, staat wel duidelijk hoe je het moet doen
  #1335  
Oud 27-07-10, 21:00
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Das geen probleem, als ik maar zeker weet dat er eentje ligt voor me en mijn Frans is niet zo best
  #1336  
Oud 27-07-10, 21:03
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dammie Bekijk bericht
Das geen probleem, als ik maar zeker weet dat er eentje ligt voor me en mijn Frans is niet zo best
Je hoeft niet alle 67 pagina's door te lezen, alleen de laatste paar. Het is al heel vaak herhaald. Ook dat ze Engels spreken in de Apple store bijvoorbeeld.
  #1337  
Oud 27-07-10, 21:29
STennuZZ STennuZZ is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Hoera! Terwijl ik dit typ zit ik in de Thalys terug van de Apple Store Opera in Parijs. Vanmiddag heengegaan, nu terug in de trein met twee Iphones 4 16GB 1 voor mezelf en 1 voor mijn familielid. Gelijk ook maar even een autolader en lederen hoesje gehaald bij de FNAC om de hoek.

10 dagen geleden telefonisch besteld bij de Apple Store Opera, Gister een mail dat ik ze maandag of dinsdag kon ophalen. Geen wachtrij, super geregeld allemaal! De bumpers tegen signaalverlies (ik vind het overdreven, maar toch) kun je via een APP op de Iphone bestellen, worden thuisbezorgd in heel Europa.
Ik spreek Frans, maar zowel over de telefoon als in de store zelf spreken ze prima Engels.

Mn eigen Iphone ligt nu op te laden naast de laptop...wat issie mooi! Nog even wachten tot ik thuis ben voor het op maat knippen van de simkaart etc etc...

Voor vragen over het halen van een simlockvrije Iphone in Parijs, stuur gerust een PM.
  #1338  
Oud 27-07-10, 21:34
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Dan zou je zeggen dat ik ook deze week een mail zou moeten krijgen... 2 keer 16 GB telefonisch besteld op 18 juni (Louvre)... of had ik toendertijd toch voor de zekerheid Opera ook even moeten bellen....
  #1339  
Oud 27-07-10, 21:34
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door STennuZZ Bekijk bericht
Hoera! Terwijl ik dit typ zit ik in de Thalys terug van de Apple Store Opera in Parijs. Vanmiddag heengegaan, nu terug in de trein met twee Iphones 4 16GB 1 voor mezelf en 1 voor mijn familielid. Gelijk ook maar even een autolader en lederen hoesje gehaald bij de FNAC om de hoek.

10 dagen geleden telefonisch besteld bij de Apple Store Opera, Gister een mail dat ik ze maandag of dinsdag kon ophalen. Geen wachtrij, super geregeld allemaal! De bumpers tegen signaalverlies (ik vind het overdreven, maar toch) kun je via een APP op de Iphone bestellen, worden thuisbezorgd in heel Europa.
Ik spreek Frans, maar zowel over de telefoon als in de store zelf spreken ze prima Engels.

Mn eigen Iphone ligt nu op te laden naast de laptop...wat issie mooi! Nog even wachten tot ik thuis ben voor het op maat knippen van de simkaart etc etc...

Voor vragen over het halen van een simlockvrije Iphone in Parijs, stuur gerust een PM.
you lucky bastard ;-)

maar als ik het goed begrijp heb je hem de 17e besteld, 16 gig

in dat geval zou ik deze week nog die kant op kunnen, ole
(18e besteld
  #1340  
Oud 27-07-10, 22:16
jjisgeswitcht jjisgeswitcht is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door STennuZZ Bekijk bericht
Hoera! Terwijl ik dit typ zit ik in de Thalys terug van de Apple Store Opera in Parijs. Vanmiddag heengegaan, nu terug in de trein met twee Iphones 4 16GB 1 voor mezelf en 1 voor mijn familielid. Gelijk ook maar even een autolader en lederen hoesje gehaald bij de FNAC om de hoek.

10 dagen geleden telefonisch besteld bij de Apple Store Opera, Gister een mail dat ik ze maandag of dinsdag kon ophalen. Geen wachtrij, super geregeld allemaal! De bumpers tegen signaalverlies (ik vind het overdreven, maar toch) kun je via een APP op de Iphone bestellen, worden thuisbezorgd in heel Europa.
Ik spreek Frans, maar zowel over de telefoon als in de store zelf spreken ze prima Engels.

Mn eigen Iphone ligt nu op te laden naast de laptop...wat issie mooi! Nog even wachten tot ik thuis ben voor het op maat knippen van de simkaart etc etc...

Voor vragen over het halen van een simlockvrije Iphone in Parijs, stuur gerust een PM.
Wel duur de Thalys lastminute zeker? :-(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.