//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga in ieder geval zaterdag ff op en neer......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1901  
Oud 03-08-10, 22:56
fwout fwout is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

ik ga in ieder geval zaterdag ff op en neer...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1902  
Oud 03-08-10, 23:02
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

typ gewoon met laptop maar wel in de auto

maar ieder geval belangrijkste wat jullie willen horen is dat ze ieder geval morgen en donderdag genoeg 16gigs op voorraad hebben
  #1903  
Oud 03-08-10, 23:05
|HZA |HZA is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flakkee-john Bekijk bericht
kijk mooi wij gaan donderdag. er is nog 1 plekkie vrij....
/me Meld zich voor deze vrije plek.... Als deze nog niet is vergeven.
  #1904  
Oud 03-08-10, 23:21
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

En hoeveel mag je er per persoon meenemen?
  #1905  
Oud 03-08-10, 23:22
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB Bekijk bericht
typ gewoon met laptop maar wel in de auto

maar ieder geval belangrijkste wat jullie willen horen is dat ze ieder geval morgen en donderdag genoeg 16gigs op voorraad hebben
Hoe heb je betaald? Creditcard? Pinpas? Contant?
  #1906  
Oud 03-08-10, 23:58
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

2 per persoon
En met cash,cc of pin maakt niet uit
  #1907  
Oud 04-08-10, 00:02
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Je bent een topper Joeri! Dankje !
  #1908  
Oud 04-08-10, 02:09
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Zo... even live verslag doen vanuit Parijs. Zit nu in een Formule 1 hotel en ga morgen maar eens kijken wat er te halen valt... ook ik hoop op een 32GB, helaas geen bevestiging van mijn reservering tot op heden
  #1909  
Oud 04-08-10, 02:22
mike2000123 mike2000123 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Smile SIMlockvrije iPhone 4 in Roncq (Auchan)

Hi guys,

vandaag even naar Achan te Roncq gereden. Hierbij mijn bevindingen:
in de Auchan winkel zijn 3 winkels: telé&com, Orange en de telecom-afdeling van Auchan zelf. Geen van de drie had de iPhone 4 op stock, tenzij met verplicht abonnement op een Franse provider en een levertijd van enkele dagen (Orange kreeg ze op 04/08 binnen in de namiddag volgens verkoopster).

Op de parking (als je aan de kassa's staat (binnen de winkel) de uiterst linkse uitgang, eens buiten links en dan enkele honderden meters stappen), is ook een winkel van SFR. (grote rode letters op gevel). Vraag anders aan één van de vele securitymannen waar SFR zich bevindt.

Of ik een iPhone 4 kon kopen?
iPhone 4 is daar volop op voorraad (in hun voorraadkast stonder er zeker een honderdtal!) in alle versies. Ook beschikbaar met PREPAID kaart.
Geen vragen over abonnement, toestel los te koop.
De 16 Gb kost 629 euro, de 32 Gb kost er 739. Nog goedkoper dan in Belgie!

De prepaid kaart is zelfs niet verplicht bij te kopen, maar ik raad het wel aan om je iPhone te activeren in iTunes, anders ben je er totaal niets mee door de SIMlock. Kaartje kost 15 euro; 5 euro belwaarde inbegrepen. Vergeet niet de optie SFR World bij te vragen (gratis optie), zodat je de belwaarde ook in Belgie/Nederland kan opsouperen. (0,47/min bellen, SMS 0,13 euro in Europa).

Je hebt dan wel een iPhone 4 met een SIMLOCK op SFR.

Toen ik aan de bediende vertelde dat dit toestel bedoeld was voor een Belgische provider en vroeg om het mogelijk was de iPhone te UNLOCKEN, vulde hij voor mij een formulier in op z'n PC met de IMEI code van mijn toestel. Die IMEI code wordt door SFR naar Apple doorgestuurd en komt in hun grote database van iPhones. Bij een sync van iTunes wordt je toestel factory unlocked!
JE MOET DIT DUS WEL VRAGEN, ze zullen het geenszins zelf voorstellen !!!

Uitleg: Daar de iPhone niet in Frankrijk gebruikt wordt en ze ook geen abonnement kunnen slijten, hebben ze wel de volle pot voor hun iPhone ontvangen. Als gratis service bieden ze een gratis UNLOCK aan.
Dit zal zo'n 5 werkdagen duren dat SFR me zal contacteren dat dit is gebeurd. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze me contacteren op het nummer van mijn prepaid-kaartje, alhoewel ik meerdere nummers heb opgegeven (mijn vast- en GSM-nummer in België). Daarom vind ik het toch belangrijk ook die extra 15 euro te betalen voor de 'SFR, La Carte'.


Ik wacht de volgende dagen af of dit inderdaad het geval zal zijn. Nu, een unlock komt een dezer dagen zowiezo uit, dus met of zonder de factory-unlock van SFR kan ik morgen (of binnen max. 5 SFR-werkdagen) met mijn iPhone 4 bellen met mijn Belgische provider!

Er is trouwens ook de mogelijkheid om de unlocked iPhone 4 ter plaatse te bestellen. Kost iets meer (sorry, heb prijs niet gevraagd) volgens de verkoper. Weet ook geen levertijd.

Voor hen die naar Parijs willen rijden... Roncq is 350 km dichterbij (enkele rit).

Van zodra ik een bericht krijg van SFR en mijn iPhone 4 unlocked is, zal ik dit hier zeker posten.

Grtz!

PS: Kennis van het Frans is wel een vereiste!

PS2: Als je, zoals ik, een BTW-nummer hebt kan je daar niet terecht voor de vrijstelling van de BTW wegens uitvoer. Je betaalt dus in Frankrijk de BTW. Wil je dit wel, moet dit blijkbaar via SFR Entreprises. Geen idee van levertijd/condities en zo meer. Daar had ik geen zin in en wou mijn iPhone NU meenemen. Ik heb mijn iPhone 4 dan maar privé gekocht

Graag jullie reacties !
  #1910  
Oud 04-08-10, 07:25
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Geweldige tip Mike. (ook al zit ik al in Parijs).
Keep it up
  #1911  
Oud 04-08-10, 07:30
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Mike.....wil je niet voor een leuke opslag nog 2 x 32GB gaan halen voor een Noord Hollander :-D ?
  #1912  
Oud 04-08-10, 07:31
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

T louvre en opera hebben voorraad dan?

Ik moet ook zo snel mogelijk naar parijs
  #1913  
Oud 04-08-10, 10:17
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Ik typ dit vanaf een iPad in opera, ze hebben er zat op voorraad.
  #1914  
Oud 04-08-10, 10:34
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikke Bekijk bericht
Ik typ dit vanaf een iPad in opera, ze hebben er zat op voorraad.
Zat als in je krijgt er wel 2 zoiezo mee per persoon?
Of hebben ze een pallet van die dingen gekregen?
  #1915  
Oud 04-08-10, 10:54
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Let op!! Activeer je iPhone dar direct!! Heb dat ook gedaan.. Alleen tot mijn verbazing kwam ik in NL achter dat mijn camera app vast liep!! Even op internet gezocht en het staat er vol mee!! De nieuwe voorraad hebben dus veel defecte camera's!!!!!... Dus controleer dit.. Het is de shutter die dicht blijft.. :'( moet ik weer terug naar Parijs. Nu is het niet meer leuk meer...
  #1916  
Oud 04-08-10, 10:55
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Wow......wat goed dat je dat even deelt hier. Je zult het maar hebben zeg ! Dikke pech, en inderdaad, zo gaat de lol er gauw af....

Zeg, als je nu voor mij ook een 4G mee kunt nemen tegen een kleine bijbetaling ? Komt de lol dan weer een beetje terug ?
  #1917  
Oud 04-08-10, 11:22
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Oke, je kan dus het beste je iphone in frankrijk al laten activeren, heb je daar ook al een micro sim kaart voor nodig?
En spreken ze daar ook engels?

En weet iemand of je ergens in de buurt van de opera store kan parkeren?
Zaterdag ga ik er denk ik naar toe.
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
  #1918  
Oud 04-08-10, 11:34
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Ik weet nog niet zeker of ik terug ga!! Ik lees dat het misschien met een nieuwe update dit probleem zal verhelpen.. Maar ik heb er nu niks aan.. misschien dat ik terug rij.. Ik had mijn MacBook en een zelf geknipte simkaart meegenomen naar de Apple winkel.. Ze spreken heel goed Engels!! Maar activeer hem daar al aub!! Ik heb het ook gedaan alleen heb ik niet de Appa geprobeerd.. Ik was al blij dat hij opstarten en dat ie kon bellen.. Daarna wilde ik zo snel mogelijk weer naar NL om er verder mee te spelen.. En dat had ik niet moeten doen!!
Dus probeer alle Apps uit!!!
Succes!! En doe die Franse meisje met de bril achter de kassa op de 1e etage de groeten die heeft me een kapotte verkocht!! Grrr!!!
  #1919  
Oud 04-08-10, 11:42
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Zat als in je krijgt er wel 2 zoiezo mee per persoon?
Of hebben ze een pallet van die dingen gekregen?
Sowieso 2 PP. Heb net n 3e gehaald.
  #1920  
Oud 04-08-10, 12:01
Quelo Quelo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Staat het niet gek wanneer je bij de kassa direct je laptop tevoorschijn haalt om de iphone aan te sluiten op itunes? Of doe je dit op een rustig plekje in de winkel of in je auto?

Moet je tevens over een internetverbinding beschikken wanneer je de iphone aansluit op itunes? hebben ze aldaar een Wi-Fi netwerk (in de apple store)?

Overigens zijn de microsims vrijwel overal verkrijgbaar. Deze zit reeds in mijn telefoon met adaptor. Gehaald bij de HI winkel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.