//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jajaohnee Toevallig moet ik binnenkort in Parijs zijn (op doorreis). Ik heb geen iPhone. Wel een t-mobile relax abonnement. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2121  
Oud 06-08-10, 14:11
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaohnee Bekijk bericht
Toevallig moet ik binnenkort in Parijs zijn (op doorreis). Ik heb geen iPhone. Wel een t-mobile relax abonnement. Als ik het goed begrijp kan ik zo'n unlocked iPhone 4 kopen, alleen heb ik dan een microsim nodig. Kan ik zo'n kaartje gewoon bij t-mobile krijgen of omruilen? Of moet ik hem zelf gaan knippen. En als dat is gelukt en ik stop hem in de iPhone 4: doet ie het dan zoals andere niet geunlockte toestellen het doen, of zijn er verschillen en moet ik nog meer handelingen verrichten? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
ja dat kan...
ja microsim heb je nodig
ja kan je bij tmobile krijgen
knippen kan ook maar microsim is beter
ja dan werkt hij precies hetzelfde
nee geen handelingen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2122  
Oud 06-08-10, 14:17
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

doen ze bij de t-mobileshop bij het ruilen voor een microsim niet moeilijk, bijvoorbeeld omdat je geen toestel bij hun koopt?
  #2123  
Oud 06-08-10, 14:20
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaohnee Bekijk bericht
doen ze bij de t-mobileshop bij het ruilen voor een microsim niet moeilijk, bijvoorbeeld omdat je geen toestel bij hun koopt?
zolang je voor het kaartje betaalt doen ze niet moeilijk. zal wel iets tussen de 10 en 20 euro zijn.
  #2124  
Oud 06-08-10, 14:28
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

bij kpn 17 euro.. maar goed.. dat is ook nix als je net 6 tot 800 euro hebt uitgegeven dan moet je daar ook neit op beknibbelen dor te gaan zitten knippen..
  #2125  
Oud 06-08-10, 14:48
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB Bekijk bericht
ik hoop voor je dat dat een 32 gig is dan en dat die simlockvrij is

stroom laad je toch via usb
ja is een 32 gb. ma goed alssie kapot gaat,dan ja ben ik wel echt de ***.naar parijs terug is lastig. terug naar sydney wordt helemaal een moeilijke verhaal.
  #2126  
Oud 06-08-10, 14:54
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
ja is een 32 gb. ma goed alssie kapot gaat,dan ja ben ik wel echt de ***.naar parijs terug is lastig. terug naar sydney wordt helemaal een moeilijke verhaal.
volgens mij kan je de phone wel naar een aple store in nederland brengen als hij kapot is maar sturen zij hem op?
weet het eigenlijkniet, lijkt me sterk dat je terug moet naar precies dezlefde winkel?
  #2127  
Oud 06-08-10, 14:56
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

ja ik snap het niet,apple moet gewoon internationale garantie geven.omdat er geen pal versies ofzo van iphone´s worden gemaakt maar 1 universeel ding. met de ipods is het wel zo dat je overal garantie hebt.
  #2128  
Oud 06-08-10, 15:02
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Hallo,

Ik ben van plan om morgennacht/ochtend vroeg naar parijs te vertrekken om een iphone 4 op te halen. Wie gaat er ook nog? kan ik eventueel meerijden en of wie wilt er met mij meerijden? We delen dan de kosten natuurlijk.

MVG
  #2129  
Oud 06-08-10, 15:05
Quelo Quelo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Hierbij mijn verslag van gisteren.

Om 5.00 uur weggereden uit Amsterdam en stond in de Apple Store Opera om 11.00 uur. Vooral veel vertraging opgelopen in Parijs door het vele verkeer. Auto geparkeerd in de C&A Hausmann parking.

Bij de Apple Store stond een behoorlijke lange rij. Natuurlijk had ik geen om te wachten. Ik ben de winkel ingegaan en bij de iphone 4 gaan kijken. Er lopen behoorlijk wat medewerkers rond die het niet zo druk hebben. Ik heb een medewerker info over de telefoon gevraagd en deed net alsof ik ter plekke voor het eerst over het bestaan van deze telefoon had gehoord.

Na volledig geinformeerd te zijn gaf ik aan hem wel te willen kopen. Hij vroeg mij direct welke wil je en hoeveel wil je er hebben. Ik zei 32gb en een stuk of 4. Was geen probleem. Ik vertelde wel dat het een grapje was en dat ik 1 x 16gb en 1x 32 gb wilde hebben. Hij haalde vervolgens beide toestellen bij de kassa (met de lange rij) vandaan en liep met mij naar de betaalautomaat.

Met Maestro (pin) kon niet betaald worden i.v.m. een algemene storing. Gelukkig wel met creditcard (ECMC). Ik heb voor de zekerheid gevraagd of hij er 2 transacties van wilde maken omdat ik geen idee had wat het maximale bedrag van de afschrijving mag zijn (ik gebruik de kaart weinig). Was geen probleem en na 10 minuten alles geregeld.

Ik had bovendien aangegeven dat ik beide telefoons wilde controleren alvorens ik weer naar Amsterdam zou vertrekken. Was geen probleem en hij meldde mij aan bij een medewerker met ipad aan. Alle gegevens werden genoteerd in de ipad en na 20 (!) minuten was ik aan de beurt en heeft een medewerker mijn iphones aangesloten en alles gestest. Bovendien hadden ze zelf een hele stapel (test)microsims liggen. Je hoeft er dus niet 1 per se mee te nemen.

Uiteindelijk was ik om 20.00 uur pas weer in Amsterdam. Dit was echt once in a life time! Maar het toestel werkt perfect!
  #2130  
Oud 06-08-10, 15:28
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Nu snap ik waarom ik gister niet met m'n pin kon betalen..
  #2131  
Oud 06-08-10, 15:53
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
ja ik snap het niet,apple moet gewoon internationale garantie geven.omdat er geen pal versies ofzo van iphone´s worden gemaakt maar 1 universeel ding. met de ipods is het wel zo dat je overal garantie hebt.

no guts, no glory... mee laten nemen dat ding en hij gaat heus niet kapot
  #2132  
Oud 06-08-10, 16:26
mouzetc mouzetc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justevo Bekijk bericht
Nu snap ik waarom ik gister niet met m'n pin kon betalen..
Ik heb gister wel gewoon gepind trouwens.. dus weird.

Nog bedankt voor je overmaking trouwens!
  #2133  
Oud 06-08-10, 16:40
fwout fwout is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

zijn er nog mensen die VANDAAG (vrijdag) geslaagd zijn?
  #2134  
Oud 06-08-10, 17:06
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mouzetc Bekijk bericht
Ik heb gister wel gewoon gepind trouwens.. dus weird.

Nog bedankt voor je overmaking trouwens!
En bedankt voor het lenen natuurlijk, wat 10 euro al niet voor iemand kan doen he
  #2135  
Oud 06-08-10, 17:14
Rollfix Rollfix is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 28
Standaard

Vorige week heen en weer gereden voor niks...
Net even gebeld, na ongeveer 10 minuten wachten werd er opgenomen.
Mij wordt nu verteld door de beste man dat ze van de week een grote lading iphones hebben binnen gekregen en geen wachtlijst meer hebben. Hij kon mij verzekeren dat als ik nu langs zou gaan ik zonder reservering een telefoon mee krijg...
Ik heb het idee dat ik afgewimpeld wordt, of kan iemand dit bevestigen?


<edit>Hmm typisch gevalletje niet lezen voor posten zo te zien..
  #2136  
Oud 06-08-10, 17:45
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Hallo,

Dit heb iik van de apple store de louvre ontvangen in een mail

Sir,
We are no longer taking product reservations for the iPhone 4. They are available, while stocks last, in store.

Le 6 août 2010 à 14:26,

Ik ga morgenochtend vroeg richting parijs. Als er iemand mee wilt hoor ik het graag. Dan delen we de kosten.
  #2137  
Oud 06-08-10, 18:08
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Stel dat ik morgen rond 11:00 naar Parijs ga(ben daar dan rond 17:00) kom ik dan in een giga-rij terecht ? Ervaringsdeskundigen?
Ik zou dan wel vooraf bellen of ze nog 32GB voorradig hebben....
Of wil iemand er eentje meenemen die vroeg gaat, ik wil dan wel wat extra betalen uiteraard !
  #2138  
Oud 06-08-10, 18:17
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

zoooooo ik heb concrete planne. ik vind een iphone uit australie te risico vol.

aankomende vrijdag dus 13 augustus(tja als je bijgelovig bent geen goede dag om te gaan)
zal er in de vroege ochtend( lees 3:30 een handels onderneming vertrekken vanuit omgeving utrecht) er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar. dus gegadigde mogen me pm´en

verder had ik nog 2 vraagjes, weet iemand een goede parkeer plek? en wat zijn de openingstijden van apple store in louvre en opera?

wil dan donderdag avond nog ff bellen of ze op voorraad zijn zowel de 32 gb en de 16 gb. maar ik vermoed van wel.

ahh nu kan ik echt niet wachten........
  #2139  
Oud 06-08-10, 18:25
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

Als ik dan toch in de rij sta en de iPhone koop: hebben jullie nog suggesties voor nuttige accessoires? Of is dat voor het merendeel weggegooid geld.
  #2140  
Oud 06-08-10, 18:30
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
zoooooo ik heb concrete planne. ik vind een iphone uit australie te risico vol.

aankomende vrijdag dus 13 augustus(tja als je bijgelovig bent geen goede dag om te gaan)
zal er in de vroege ochtend( lees 3:30 een handels onderneming vertrekken vanuit omgeving utrecht) er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar. dus gegadigde mogen me pm´en

verder had ik nog 2 vraagjes, weet iemand een goede parkeer plek? en wat zijn de openingstijden van apple store in louvre en opera?

wil dan donderdag avond nog ff bellen of ze op voorraad zijn zowel de 32 gb en de 16 gb. maar ik vermoed van wel.

ahh nu kan ik echt niet wachten........
Ze zijn open van 10.00 tot 20.00, parkeren kan je ook op straat, gewoon een kwestie van rondje om het louvre rijden en je hebt altijd wel ergens plek. En nog een tip zoals eerder vermeld gewoon een medewerker aanspreken, daar lopen er genoeg van rond. Niet gelijk als je binnenkomt in de rij gaan staan want dat duurt veel langer! Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.