//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Celf Online bestelling (via kennis in UK) bij Apple store op 22 juli. Levering (bij kennis in UK) 29 juli. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2141  
Oud 30-07-10, 17:29
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Online bestelling (via kennis in UK) bij Apple store op 22 juli. Levering (bij kennis in UK) 29 juli. Het is nu nog even wachten voor ie hier is maar dat staat helemaal los van de levering door Apple.

Oorspronkelijk stond levering gepland op 19 augustus.
Gaat het bij jou om een 16gb of een 32gb?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2142  
Oud 30-07-10, 17:37
MichaelCreutzburg MichaelCreutzburg is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Geen verrassing, maar toch ter informatie:

Het clearen van de backlog wordt nu begin volgende week verwacht (dus niet eind deze week, wat het nu feitelijk al is), aldus Dan van Borderlinx chat. Dat gelooft natuurlijk niemand meer. Volgens mij kunnen we er wel van uitgaan dat er de komende maand nog wel sprak zal zijn van een backlog.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos, slechts teleurgesteld.
  #2143  
Oud 30-07-10, 17:53
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikke Bekijk bericht
Gaat het bij jou om een 16gb of een 32gb?
16 Gb versie
  #2144  
Oud 30-07-10, 18:10
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelCreutzburg Bekijk bericht
Geen verrassing, maar toch ter informatie:

Het clearen van de backlog wordt nu begin volgende week verwacht (dus niet eind deze week, wat het nu feitelijk al is), aldus Dan van Borderlinx chat. Dat gelooft natuurlijk niemand meer. Volgens mij kunnen we er wel van uitgaan dat er de komende maand nog wel sprak zal zijn van een backlog.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos, slechts teleurgesteld.
De vraag is natuurlijk: Wat is een backlog? Zitten ze een dag achter, of een week? Ik gok dat je na je levering bij BL 2-3 dagen geduld moet hebben. De mijne is gisteren geleverd. Ik hoop dat hij ma of di in mijn suite verschijnt.
  #2145  
Oud 30-07-10, 18:16
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

hoe loopt het bij jullie bij BL, die van mij is gister aangekomen, dat wordt zeker pas na het weekend dat die in mijn suite komt te staan?
  #2146  
Oud 30-07-10, 18:20
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Als het goed is werken ze het hele weekend door, klokje rond.. dus ga er van uit dat het sowieso maandag in je suite zou moeten staan.. ! (Volgens de eigen berichtgeving van BL)
  #2147  
Oud 30-07-10, 18:21
Falc Falc is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 31
Standaard

Ik heb op 23 juli online een 16GB iPhone 4 besteld maar er is nog niets verzonden. Volgens de orderstatus van Apple wordt alles op 13-8 verzonden en moet het op 20-8 binnen zijn.

Kijkend naar bestellingen van anderen in deze thread zal het pakket volgende week wel bij BL binnen komen.
  #2148  
Oud 30-07-10, 18:43
tss68nl tss68nl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Haha, wat een grap die gasten bij BL. Ze zitten gewoon te liegen in die chat.
Ik heb al meer dan een dag als status dat hij in handen van DHL zou moeten zijn, maar DHL weet niks behalve een trackingnummer (voormelding).

Stukje chat:
Citaat:
tss68nl: So you confirm that the package was physically in the hands of DHL as of yesterday 16:52?
Rachel: Yes.
tss68nl: Then I think it's quite strange that you have sent the package yesterday with express delivery, and DHL still says they don't have a package.
Rachel: I am sorry for that.
Rachel: We will process the Shipment as soon as possible.
tss68nl: Well you already did right? Or do you still have to send it physically?
Rachel: We will release the Shipment from our hub.
tss68nl: So you still have to send it physically?
Rachel: Yes.
...
De rest zal ik jullie besparen, maar hier zakt m'n broek dus echt van af
  #2149  
Oud 30-07-10, 20:46
Luckyluuk Luckyluuk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dikke Bekijk bericht
Zijn er hier mensen met een 32GB die 'm al geleverd hebben, of die al onderweg is? Gaarna ook even besteldatum en verwachte leverdatum er bij zetten als je reageert!

Ik krijg namelijk het idee dat de 32GB echt heel slecht geleverd wordt en de 16gb al na 7 dagen verzonden wordt.. !
Ik heb een 32GB op 14-7 besteld. Verwachte verstuur- en leverdatum is 4-8 en 11-8. De 'Cancel item' link is ook nog steeds blauw.
Ik denk ook dat dat de echte leverdatum zal zijn en dat we geen geluk hebben.
Ik vind het toch wel vreemd, want de 16GB is volgens mij veel populairder of zouden ze daar het productieproces op aanpassen?
  #2150  
Oud 30-07-10, 21:43
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

***********, wat een gemartel. het adres kan de apple store niet verifieren.
wacht wel ff en ga dan een keer naar belgie.
  #2151  
Oud 30-07-10, 21:54
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
***********, wat een gemartel. het adres kan de apple store niet verifieren.
wacht wel ff en ga dan een keer naar belgie.
niet zo snel opgeven en lees de topic door, daar staat hoe je het adres in moet vullen.... er zijn er genoeg hier die het wel is gelukt en dat komt heus niet omdat wij van die Einsteins zijn hoor
  #2152  
Oud 30-07-10, 23:04
MichaelCreutzburg MichaelCreutzburg is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Jee, wat bezielt me: Heb zojuist gezien wat mensen op eBay geven voor een simlockvrije iPhone 4, en voor ik het wist had ik er weer eentje besteld (Apple Store UK) Ditmaal een 32gb. Wist niet eens dat m'n kredietlimiet van m'n creditcard >€1000 was...

Hoe doen jullie dat allemaal met de 'extra' iPhones? Verkopen jullie die via marktplaats, eBay of hier op het iphoneclub forum? Ben zelf erg gecharmeerd van de veiligheid van Paypal, en daar weten eBayers vaak wel raad mee, dat kanaal heeft dus mijn persoonlijke voorkeur.

Ondertussen wacht ik (met vele anderen, zo te lezen) totdat BL de zendingen van gisteren inboekt. Ik vond ze toch wel vaag doen over of ze nou het weekend gingen doorwerken...
  #2153  
Oud 30-07-10, 23:08
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Laten we met ze alle hopen dat de schaarste een beetje aanblijft zodat de marktwaarde niet te snel gaat zakken...
  #2154  
Oud 30-07-10, 23:50
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelCreutzburg Bekijk bericht
Jee, wat bezielt me: Heb zojuist gezien wat mensen op eBay geven voor een simlockvrije iPhone 4, en voor ik het wist had ik er weer eentje besteld (Apple Store UK) Ditmaal een 32gb. Wist niet eens dat m'n kredietlimiet van m'n creditcard >€1000 was...

Hoe doen jullie dat allemaal met de 'extra' iPhones? Verkopen jullie die via marktplaats, eBay of hier op het iphoneclub forum? Ben zelf erg gecharmeerd van de veiligheid van Paypal, en daar weten eBayers vaak wel raad mee, dat kanaal heeft dus mijn persoonlijke voorkeur.

Ondertussen wacht ik (met vele anderen, zo te lezen) totdat BL de zendingen van gisteren inboekt. Ik vond ze toch wel vaag doen over of ze nou het weekend gingen doorwerken...
Ik heb er vandaag in ieder geval 2 extra besteld. Zeker nu Borderlinx gaat beginnen met verzekerde verzendingen (vanaf volgende week). Kan weinig misgaan nu.
  #2155  
Oud 31-07-10, 00:30
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Eerder vandaag:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Bekijk bericht
Ik las een paar pagina's terug iets over verzekering bij BL die snel zou worden ingevoerd.
Toch maar even gechat:

Amy: At the moment we are unable to offer additional insurance because we are not registered with the Financial Services Commission to sell insurance. We plan to be able to offer this service by Quarter 4, 2010.

Voorlopig niet dus.
  #2156  
Oud 31-07-10, 00:32
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Bekijk bericht
Eerder vandaag:
In hun laatste blog hebben ze aangegeven dat er een kans in zit dat het volgende week al wordt aangeboden.
  #2157  
Oud 31-07-10, 00:41
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Ok dan had ik een jokkebrok
Nog maar een keer geprobeerd.

Gevraagd of het bericht over de verzekering op het blog klopt:
"Vivian: Hi
Michel: Hi
Vivian: Yes
Michel: Ok
Michel: And when will it be introduced?
Vivian: Till now we have no updates on the date
Michel: But an estimate?
Vivian: But will be available be next week or so
Michel: Ok good news thanks
Vivian: Welcome"
  #2158  
Oud 31-07-10, 09:00
CaptainN CaptainN is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelCreutzburg Bekijk bericht
Ben zelf erg gecharmeerd van de veiligheid van Paypal, en daar weten eBayers vaak wel raad mee, dat kanaal heeft dus mijn persoonlijke voorkeur.
Paypal is als koper ideaal op Ebay. Als verkoper sta je echter nergens als iemand zegt dat ze de iPhone nooit ontvangen hebben, aangezien Paypal bonnetjes/trackingnummers/online bezorgstatus/etc van TNT niet accepteert en je dus niet kunt bewijzen dat diegene het daadwerkelijk ontvangen heeft. Krijg je dus een claim, dan ben je dus ook de sjaak. Spreek uit ervaring en heeft heel veel tijd en moeite gekost om m'n geld terug te krijgen. Uiteindelijk na meer dan een half jaar na dreiging met programma's als Kassa/Radar m'n geld van Paypal zelf terug gehad. Kortom: ik zou het gewoon lekker per bank laten betalen als je iPhones via Ebay gaat verkopen.
  #2159  
Oud 31-07-10, 09:42
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Bij Apple besteld op maandag 12 juli, donderdag 22 juli verzonden, woensdag 28 juli bezorgd bij BorderLinx, zojuist(zaterdag 31 juli 9:33) in m'n suite verschenen Ik hoop dat ik 'm vóór volgend weekend heb!

Laatst gewijzigd door mathijsdb; 31-07-10 om 09:46.
  #2160  
Oud 31-07-10, 09:46
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard

Mijn order was de 27e afgeleverd en gisteren in mn suite. Dus het duurt nu 5 dagen voordat het in je suite verschijnt. Alleen zijn ze blijkbaar niet in staat om alle pakketten die gelijktijdig zijn afgeleverd ook gelijktijdig aan je suite toe te voegen.
Heb nu een mail gestuurd dat ik er vanuit ga dat BL opdraait voor de verzendkosten van het2e pakket als ze niet in staat zijn de overige 2 pakketten (accessoires) binnen 24 uur aan mijn suite toe te voegen... Ik weiger 2x verzendkosten te betalen voor een service waar ik 2 weken op moet wachten.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.