//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Ja klopt was @mathijsdb Vandaar!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 27-06-10, 11:29
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Bekijk bericht
Ja klopt was @mathijsdb
Vandaar!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 27-06-10, 11:53
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Exclamation

Zojuist een chat gesprek gehad met een medewerker van Borderlinx. Als ik het goed begrijp duurt het 2 weken voordat het pakket in Nederland is omdat TNT het pakket verstuurd en NIET DHL. Lees onderstaand chat gesprek:

Vivian: And they take 14-15 days to deliver shipment to customers
Vivian: Yes
TheCrow: 14 days?? I thought DHL delivers package in 3 days??
TheCrow: So when the package is in my suite @ Borderlinx.. it takes up to 2 weeks for my package arrived?
Vivian: But TNT post normally takes 14-15 days to deliver shipment to customers
Vivian: But for other countries we deliver shipment in 4-6 business days
TheCrow: .. I dont get it
TheCrow: Normaly TNT shipps in netherlands between 2-3 days
Vivian: We uses DHL services for all countries except netherlands
TheCrow: serious??
Vivian: Yes
TheCrow: I thought TNT only ships in Netherlands??
Vivian: And We take 14-15 days from customer for netherlands shipments
TheCrow: so TNT ships from UK to my home adress?
Vivian: Yes
TheCrow: Ok thanks for the information
  #343  
Oud 27-06-10, 12:01
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

ok bizar, dan ga ik toch maar naar een andere oplossing kijken
  #344  
Oud 27-06-10, 12:08
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Raar verhaal. Kan me toch niet voorstellen dat het bijna 2 weken duurt om een pakket naar Nederland te krijgen?
Als ik naar de berichten van Pun83 kijk ook. Zijn iPhone is de 25e bij Bordelinx binnen gekomen en lag gisteren al in Eindhoven. 2 weken lijkt me dus erg stug.

Correct me if im wrong...
  #345  
Oud 27-06-10, 12:10
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Raar verhaal. Kan me toch niet voorstellen dat het bijna 2 weken duurt om een pakket naar Nederland te krijgen?
Als ik naar de berichten van Pun83 kijk ook. Zijn iPhone is de 25e bij Bordelinx binnen gekomen en lag gisteren al in Eindhoven. 2 weken lijkt me dus erg stug.

Correct me if im wrong...

Jah ik vond dit ook een raar bericht, maar ik wou het toch even met jullie delen.. ik denk dat ik mijn order maar ga cancelen als dit echt zo lang duurt.
Niemand heeft tot nu toe zijn iphone nog ontvangen he??
  #346  
Oud 27-06-10, 12:16
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Van TNT site:

Borderlinx, de cross border e-commerce solution provider, biedt de mogelijkheid om samen met TNT Post Pakketservice, producten te kopen uit de Verenigde Staten. Borderlinx zorgt voor het ontvangen van de producten in de Verenigde Staten en stuurt deze naar Nederland (inclusief het afhandelen van de invoerrechten en BTW). TNT Post Pakketservice zorgt voor de aflevering in Nederland tot aan de deur.

Ik denk dat ze met DHL naar NL shippen, en dat TNT ze vanaf daar oppikt. Als ik lees dat er al pakketjes in Eindhoven zijn, zal TNT ze vanaf daar wel doorbrengen naar huisadres.. Lijkt me geen 14 dagen te hoeven duren..

Het lijkt me dat de mensen met de eerste bestellingen maandag of dinsdag de pakketjes thuis hebben.
  #347  
Oud 27-06-10, 12:20
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
Van TNT site:

Borderlinx, de cross border e-commerce solution provider, biedt de mogelijkheid om samen met TNT Post Pakketservice, producten te kopen uit de Verenigde Staten. Borderlinx zorgt voor het ontvangen van de producten in de Verenigde Staten en stuurt deze naar Nederland (inclusief het afhandelen van de invoerrechten en BTW). TNT Post Pakketservice zorgt voor de aflevering in Nederland tot aan de deur.

Ik denk dat ze met DHL naar NL shippen, en dat TNT ze vanaf daar oppikt. Als ik lees dat er al pakketjes in Eindhoven zijn, zal TNT ze vanaf daar wel doorbrengen naar huisadres.. Lijkt me geen 14 dagen te hoeven duren..

Het lijkt me dat de mensen met de eerste bestellingen maandag of dinsdag de pakketjes thuis hebben.
Jah dat d8 ik dus ook, maar die vrouw van Borderlinx zei wat anders. En je bovenstaande artikel gaat over US en niet over UK ( weet niet of daar verschil in zit)
  #348  
Oud 27-06-10, 12:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

De mijne ligt sinds zaterdag te wachten bij DHL Brussel (Processed at DHL Location), dus verwacht dat hij morgen zal aankomen.

Ben wel van België. Maar iemand die samen met mij georderd heeft is van Maastricht en zijn iPhone zit ook in Brussel momenteel. 14-15 dagen is dus een fabeltje volgens mijn ervaring.
  #349  
Oud 27-06-10, 13:12
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
Van TNT site:

Borderlinx, de cross border e-commerce solution provider, biedt de mogelijkheid om samen met TNT Post Pakketservice, producten te kopen uit de Verenigde Staten. Borderlinx zorgt voor het ontvangen van de producten in de Verenigde Staten en stuurt deze naar Nederland (inclusief het afhandelen van de invoerrechten en BTW). TNT Post Pakketservice zorgt voor de aflevering in Nederland tot aan de deur.

Ik denk dat ze met DHL naar NL shippen, en dat TNT ze vanaf daar oppikt. Als ik lees dat er al pakketjes in Eindhoven zijn, zal TNT ze vanaf daar wel doorbrengen naar huisadres.. Lijkt me geen 14 dagen te hoeven duren..

Het lijkt me dat de mensen met de eerste bestellingen maandag of dinsdag de pakketjes thuis hebben.
DHL is eigendom van TNT (of andersom), maar het zijn wel 2 losse bedrijven. Kortom verzending via DHL, wordt ook gewoon door DHL afgeleverd.

Behalve als pakketje uit de USA komt. Ik ontvang nog weleens zendingen vanuit Cupertino en die worden vanuit de USA per Fedex verzonden en vervolgens neemt DHL het over.
  #350  
Oud 27-06-10, 17:05
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Werkt de iPhone uit de UK wel in Nederland? Voor het opladen heb je toch een converter nodig omdat ze in de UK een ander stroomsysteem hebben?
  #351  
Oud 27-06-10, 17:18
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle Bekijk bericht
Werkt de iPhone uit de UK wel in Nederland? Voor het opladen heb je toch een converter nodig omdat ze in de UK een ander stroomsysteem hebben?
Alleen oplader heb je niets aan dus.. Maar de usb stroom is gewoon het zelfde hoor
  #352  
Oud 27-06-10, 17:20
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Dus je zou er zo'n oplader bij moeten kopen. Kan iemand vertellen hoeveel het kost om het te laten verschepen, dus tax, duty etc all-inclusive?
  #353  
Oud 27-06-10, 17:23
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

https://www.borderlinx.com/m/total-cost-calculator
  #354  
Oud 27-06-10, 17:47
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Als je een oude iPhone met lader hebt kan je toch gewoon die kop wisselen? Je kan zels alleen de pin voor stopcontact wisselen. Doe ik ook met mijn iPad uit USA omdat die een hoger voltage nodig heeft, andere adapter dus.

Of travelkit kopen? Weet eigenlijk niet wat daar precies inzit.

Zijn er eigenlijk al mensen die de iPhone via Borderlinx hebben ontvangen? Herinner mij namelijk dat een aantal gepland stonden voor vrijdag/zaterdag!?

Laatst gewijzigd door grietbroek; 27-06-10 om 17:50.
  #355  
Oud 27-06-10, 17:53
neverbeclever's schermafbeelding
neverbeclever neverbeclever is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle Bekijk bericht
Dus je zou er zo'n oplader bij moeten kopen. Kan iemand vertellen hoeveel het kost om het te laten verschepen, dus tax, duty etc all-inclusive?
DealExtreme: $3.85 USB Power Adapter/Charger - White (100~240V/EU Plug)
  #356  
Oud 27-06-10, 20:54
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

De mijne (24ste geleverd) is nog altijd niet in mijn suite. Via de chat meldden ze dat ze door grote drukte wat overbelast waren. Normaal komt het pakketje maandag of zeker dinsdag in de suite. Verzending naar België express zou 2-3 dagen duren.
  #357  
Oud 27-06-10, 21:22
punt83 punt83 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Die van mij was zaterdagochtend al in Eindhoven (via DHL), vrijdagavond in Brussel. Ik verwacht dus dat ie morgen wordt bezorgd.


zaterdag, Juni 26, 2010 Locatie Tijd Colli
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging Eindhoven - Netherlands, The Eindhoven - Netherlands, The 08:09
1 Colli

9 Vertrokken van DHL vestiging in Brussels - Belgium Brussels - Belgium 05:56
1 Colli

8 Verwerkt in Brussels - Belgium Brussels - Belgium 04:06
1 Colli

7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum Brussels - Belgium Brussels - Belgium 03:03
1 Colli

Laatst gewijzigd door punt83; 27-06-10 om 21:25.
  #358  
Oud 27-06-10, 21:49
forza forza is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Vandaag ook maar een nieuwe iPhone besteld bij apple.co.uk met Borderlinx.
Jammer dat er 3 week levertijd is, zal wel niet voor 20 juli hem in huis hebben.
  #359  
Oud 28-06-10, 08:20
darksnake darksnake is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 13
Standaard

Zijn er ook mensen die 2 iphones georderd hebben?
Zit namelijk te overwegen om ook via UK te bestellen..
  #360  
Oud 28-06-10, 08:43
SeeSharp SeeSharp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb er twee besteld. Eentje staat sinds gisteravond te koop op eBay. Je kunt er behoorlijk wat winst op maken, dus het is een mooie manier om de kosten van je eigen iPhone 4 wat te drukken. Zeker een aanrader, maar je moet er wel het kapitaal voor hebben!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.