//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een shitzooi zeg, heb ik net voor pakketje betaald bij BL, ging er dus vanuit dat 2x iphones in 1 doos zaten, komt er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1241  
Oud 15-07-10, 19:29
tannay tannay is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Wat een shitzooi zeg, heb ik net voor pakketje betaald bij BL, ging er dus vanuit dat 2x iphones in 1 doos zaten, komt er later nog een doos aan. Gelijk gechat met BL blijkbaar kunnen zij dit niet meer rechttrekken. Damn mag nu 2x verzendkosten gaan betalen damnnn. Slecht dat zij alsnog niet kunnen combineren achteraf.

Laatst gewijzigd door tannay; 15-07-10 om 19:32.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1242  
Oud 15-07-10, 19:41
demasterbaas demasterbaas is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Kl@@tezooi...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mastermark Bekijk bericht
ga ff met redsn0w of snowbreeze aan de gang komt vast goed
Kan je daar een firmware mee naar je iPhone flashen?? Custom fw maken lukt prima met PawnageTool... Probleem zit hem in uploaden naar toestel...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Of gebruik iReb om 16xx fouten op te lossen.
Heb ik geprobeerd:

1 iPhone aansluiten in DFU en laten detecteren door iTunes
2 iTunes aflsuiten en iReb starten
3 Op iPhone 3G klikken in iReb
4 Wachten tot mn iPhone scherm iets doet en iReb vastloopt....... 10 min later is er nog geen teken van activiteit, iReb loopt ook niet vast...
5 Toch maar iTunes starten en Custom FW flashen: 16xx error.

Doe ik iets fout?

Laatst gewijzigd door Bomans; 16-07-10 om 09:00. Reden: edit-knop gebruiken aub.
  #1243  
Oud 15-07-10, 21:23
PeterEggink PeterEggink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Kijken jullie gewoon op de NL DHL website bij "express tracking", en track je daar je pakje vanuit BL? IK heb eeb 10 cijferig tracking nummer gekregen welke vaak pas na een paar uur "zichtbaar" word online bij DHL neem ik zo aan?
  #1244  
Oud 15-07-10, 21:26
nielz nielz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar nielz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterEggink Bekijk bericht
Kijken jullie gewoon op de NL DHL website bij "express tracking", en track je daar je pakje vanuit BL? IK heb eeb 10 cijferig tracking nummer gekregen welke vaak pas na een paar uur "zichtbaar" word online bij DHL neem ik zo aan?
Ja, daar kijk ik ook, maar ik heb al wel tracking gegevens, het pakketje is zojuist vertrokken vanuit Birmingham.. Heb je nog geen gegevens zichtbaar?
  #1245  
Oud 15-07-10, 21:28
PeterEggink PeterEggink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

@Nielz, nee nog niet. De status shipped heb ik sinds 18:42 Uur NL Tijd. Heb je ook een estimated delivery date?

Grtz,

PE
  #1246  
Oud 15-07-10, 21:38
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

DHL vandaag verstuurd is meestal morgen al in huis tenminste dat was bij mijn verzending en ook bij andere.
  #1247  
Oud 15-07-10, 22:25
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

BL belooft dat mijn iphone vandaag wordt verstuurd. Wat denk je? Niks, nada. Heb een klacht ingediend en kreeg warempel een ontvangstbevestiging met ticketnummer. Eerdere mail van dinsdag geen reactie op gehad. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dit is gewoon niet goed. Mijn iPhone is tegelijk binnengekomen met Peter Eggink zijn iPhone en hangt nog steeds ergens in Limbocountry BL ..... Gewoon een beetje gefrustreerd nu.

Lichtpuntje, Time Capsule had ik eerder moeten kopen
__________________
iPad 64G
  #1248  
Oud 15-07-10, 22:29
qroy qroy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 Bekijk bericht
Lichtpuntje, Time Capsule had ik eerder moeten kopen
Of juist niet. Met de oudere modellen zijn nogal wat problemen
  #1249  
Oud 15-07-10, 22:41
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

hehehehe Apple methode -> sluit TC aan -> Airport utility doet zijn werk, vraagt welk apparaat ik ga vervangen/Wi-Fi netwerk etc.-> in totaal 2 min werk gehad dus aan setup hardware & software van TC en uitzetten van mijn Airport Extreme.

Toppertje!
  #1250  
Oud 15-07-10, 22:43
bulsing bulsing is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 Bekijk bericht
BL belooft dat mijn iphone vandaag wordt verstuurd. Wat denk je? Niks, nada. Heb een klacht ingediend en kreeg warempel een ontvangstbevestiging met ticketnummer. Eerdere mail van dinsdag geen reactie op gehad.
Het zelfde hier. Geen bruikaar antwoord, niet op de mail, nergens op. Niet op de chat, niet op de escalaties (chat request van vanmiddag uitgezonderd) toezegging dat hij vandaag echt de deur uit zou gaan. Ik heb het maar opgegeven... Zie wel dat hij er is als ik terug ben van vakantie. Ik hou het er maar op dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheid is en dat het niet aan BL ligt.

Helaas nog steeds being processed... 't is niet anders.
  #1251  
Oud 15-07-10, 23:16
teeleh teeleh is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Oeps, een van de redenen voor een vertraagde shipping ?

Analyst Claims Design Fix for iPhone 4 Signal Issue Being Deployed - Mac Rumors
  #1252  
Oud 15-07-10, 23:42
PeterEggink PeterEggink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Iemand anders nog vertraging ondervonden in de tracking gegevens via de DHL website na verzending vanuit BL?
  #1253  
Oud 15-07-10, 23:49
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Ik zit in dezelfde situatie als Sunnyville88, Maandag gearriveerd bij BL. Dinsdag in m'n 'suite', en Dinsdag meteen betaald voor Express delivery. Gisteren en vanochtend door BL support bevestigd dat ie vannacht verscheept zou zijn, niet dus. Hou er niet van belogen te worden. Status is nu nog steeds 'Being Processed' en staat waarschijnlijk nog steeds in Milton Keynes.
  #1254  
Oud 16-07-10, 00:01
PeterEggink PeterEggink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 Bekijk bericht
BL belooft dat mijn iphone vandaag wordt verstuurd. Wat denk je? Niks, nada. Heb een klacht ingediend en kreeg warempel een ontvangstbevestiging met ticketnummer. Eerdere mail van dinsdag geen reactie op gehad. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dit is gewoon niet goed. Mijn iPhone is tegelijk binnengekomen met Peter Eggink zijn iPhone en hangt nog steeds ergens in Limbocountry BL ..... Gewoon een beetje gefrustreerd nu.

Lichtpuntje, Time Capsule had ik eerder moeten kopen

That sucks big time!...De werkwijze van BL is iid wat vreemd. Wellicht komt dit door de iPhone Tsunami: Ze hebben TE weinig werkuren in een dag om aan hun shipping policy te kunnen voldoen in deze periode. Ze hadden natuurlijk ook kunnen leren van de eerste iPhone Tsunami en dus meer mankracht in kunnen zetten: hebben ze gedaan, en helpt ook niet echt zo blijkt. Als je pakje binnen handbereik ligt in de BL Hub, dan word ie verder verwerkt en verzonden. Je moet een beetje geluk hebben in deze dagen....

Jammer is dat ze WEL "propere" beloftes maken en deze dus NIET na kunnen komen, waarvan ze zich ook bewust zijn! Zeg DAN dat ze niet weten wanneer het pakje word verscheept, maar dat het z.s.m. word verwerkt en wel tot een week kan duren. Kijk, dan weet je waar je aan toe bent, en word je niet telkens door "valse hoop" gevangen. Gewoon frustrerend.

Komt goed! For the time being: veel plezier met je TC!
  #1255  
Oud 16-07-10, 00:05
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Ik heb me erin berust, maar nog even dit dan als afsluiter.
Hieronder mijn reactie op het antwoord van BL op mijn klacht:

Sam,

Thank you for your response.

Again an apology but not a solution. I have to emphasize on the fact that some people do get their parcel sent out even when their parcel arrived later than mine at Borderlinx. Even with a backlog somehow Borderlinx gets it wrong in terms of handling their work chronologically/First in First out.
As for the previous commitment, how is it even possible that it is promised and there is no follow up to it in terms of reaction to the customer whether it's done or not. Now I get the feeling that the customersupport is "handling" the stream of complaints by giving, in my point of view, false hope to the customers.

I do hope that Borderlinx will look into the matter and give me and it's (future) customers a better response.

I guess I'll have to wait and see (there's nothing else I can do, besides setting my frustration aside) how Borderlinx handles my case.

Greetings,

Peter





On 15 jul 2010, at 23:30, Borderlinx Support wrote:

Reference number: LTKxxxxxxxxxx Please use this ticket number in any correspondence with us.
Hi Peter,

Welcome to Borderlinx.

My sincere apology for the delay of your shipment and the previous commitment made to you. We are having huge backlog on account of high volumes and hence there has been a delay. The Hub team is working hard to fulfil all shipments. Please allow another 24-48 hours for it ship. I will however forward your details to the Hub team so they can look into your case and process it asap. I sincerely regret the inconvenience caused. Thank you.

Best Regards,

Sam
Borderlinx Support
  #1256  
Oud 16-07-10, 07:27
teeleh teeleh is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door teeleh Bekijk bericht
Oeps, een van de redenen voor een vertraagde shipping ?

Analyst Claims Design Fix for iPhone 4 Signal Issue Being Deployed - Mac Rumors
Ik zou even wachten met je iPhone 4 door te sturen naar NL als die nu/vandaag in je suite aankomt. Mocht er inderdaad een aangepaste versie aankomen dan kun je wellicht je gesloten verpakking in 1 keer terugsturen naar Apple UK ipv deze naar NL te laten komen en dan weer naar de UK terug te shippen. Mocht dit gebeuren dan moeten we maar even kijken hoe de iPhoneClub BL orders enmasse hun iPhone weer naar de UK kunnen sturen, dat moeten we al 1.500++ zijn als we de BL berichten mogen geloven.
  #1257  
Oud 16-07-10, 07:50
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

ik heb ook nog wat korte vraagjes:
- hoe lang moet ik NU wachten als ik er 1 bestel: iemand toevallig onlangs besteld?
- als ik er 1 extra bestel (eerste is inmiddels al voorbij HongKong dus volgende week in huis....) wat moet ik dan aanpassen: nieuwe iTunes-account aanmaken? ander huisadres? ander emailadres? nieuwe BL-account? andere creditcard?
- hoe kiezen jullie de express verzendmethode bij BL?
- kan je de verzendkosten van BL naar je huisadres met Paypal betalen?
  #1258  
Oud 16-07-10, 08:03
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door teeleh Bekijk bericht
Ik zou even wachten met je iPhone 4 door te sturen naar NL als die nu/vandaag in je suite aankomt. Mocht er inderdaad een aangepaste versie aankomen dan kun je wellicht je gesloten verpakking in 1 keer terugsturen naar Apple UK ipv deze naar NL te laten komen en dan weer naar de UK terug te shippen. Mocht dit gebeuren dan moeten we maar even kijken hoe de iPhoneClub BL orders enmasse hun iPhone weer naar de UK kunnen sturen, dat moeten we al 1.500++ zijn als we de BL berichten mogen geloven.
Dat kan dus niet, bij BL ship je van je suite naar je NL adres (of alternatief NL-adres). Ze sturen dus niet door naar een UK adres.
  #1259  
Oud 16-07-10, 08:18
teeleh teeleh is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 Bekijk bericht
Dat kan dus niet, bij BL ship je van je suite naar je NL adres (of alternatief NL-adres). Ze sturen dus niet door naar een UK adres.
Ik neem aan dat BL daar wel wat op gaat verzinnen als ze 500 iPhone 4's per dag binnen krijgen. Lijkt mij een mooie aanvullende service voor ze: voor EUR 25.00++ regelen ze de retourzending.

Maar goed, als we Cult of Mac | Apple News, Reviews and How Tos mogen geloven is er niets aan de hand.
  #1260  
Oud 16-07-10, 08:26
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

tja hier nog een baaler .... mijn pakje is dinsdagochtend aangekomen en heb nog steeds niet in mijn suite phfffff als hij maar deze week in mijn suite verschijnd??
ze zullen wel niet werken in het weekend bij BL...
ik blijf hopen dat ik volgende week met me nieuwe iphone kan bellen
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.